Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
nieuwsteam sollicitatie
Account verwijderd




Geachte nieuwsteam redactie,
Ik zag dat jullie een stagiair zochten,
Als ik gekozen wordt dan kan ik vanaf de tweede week van de vakantie t/m de zesde week,

Jullie vroegen waarom we jou zouden kiezen ?
Nou omdat ik ,
Heel goed ben in artikelen schrijven en bedenken,
Goed met andere mensen kunnen omgaan,
En ik heb veel fantasie

Als ik mezelf moest beschrijven zou ik het zo doen namelijk,
Aardig,
Druk,
Betrouwbaar,

Dit zijn mijn pluspunten,
Dat ik sociaal ben,
Goed met andere kan omgaan,
Ik best druk in de weer kan zijn,
En als het geheim moet blijven blijft het ook geheim.


Dit zijn mijn minpunten ,
Ik maak vaak typefouten,
Ik kan snel boos worden,
Ik kan geen lay-out s maken,

Schrijven betekent voor mij heel veel want :
Als ik me verveel schrijf ik een dun boekje,
IK kan heel goed verhaaltjes bedenken,


Ik kan goed samenwerken want :
Ik moet vaak samenwerken met projecten ,
Ik moet ook samenwerken met reken ,

Als ik moest inschatten wat het nieuwsteam is is dat namelijk een team dat:

Leuke weetjes schrijft,
Leuke artikelen maakt,
Mensen leert samenwerken,


Ik kan met kritiek omgaan omdat:
ik een video op Facebook heb geplaatst en daar veel reactie s op heb gekregen,

Gegevens
naam: bayani
Leeftijd: 12




Toothless
Wereldberoemd



leuk, maar wel rommelig met al die kleuren.
Account verwijderd




leuk, maar wel rommelig met al die kleuren.

+ Je zegt dat je wel goed Nederlands kan schrijven, maar het is wel vol fouten. ;$
Account verwijderd




nterpunctie. ?
Toothless
Wereldberoemd



leuk, maar wel rommelig met al die kleuren.

+ Je zegt dat je wel goed Nederlands kan schrijven, maar het is wel vol fouten. ;$

ja precies.
Toothless
Wereldberoemd



Je AN is niet goed het zit vol met fouten.

Inderdaad.

Ik ga mijn sollicitatie in mijn blog dumpen. (:
Anoniem
Straatmuzikant



Leuk dat jij ook meedoet, Bayani! 
Account verwijderd




Leuk dat jij ook meedoet, Bayani! 

ty
Account verwijderd




en nu
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld