schreef:
Geachte nieuwsteam redactie,
Ik zag dat jullie een stagiair zochten,
Als ik gekozen wordt dan kan ik vanaf de tweede week van de vakantie t/m de zesde week,
Jullie vroegen waarom we jou zouden kiezen ?
Nou omdat ik ,
Heel goed ben in artikelen schrijven en bedenken,
Goed met andere mensen kunnen omgaan,
En ik heb veel fantasie
Als ik mezelf moest beschrijven zou ik het zo doen namelijk,
Aardig,
Druk,
Betrouwbaar,
Dit zijn mijn pluspunten,
Dat ik sociaal ben,
Goed met andere kan omgaan,
Ik best druk in de weer kan zijn,
En als het geheim moet blijven blijft het ook geheim.
Dit zijn mijn minpunten ,
Ik maak vaak typefouten,
Ik kan snel boos worden,
Ik kan geen lay-out s maken,
Schrijven betekent voor mij heel veel want :
Als ik me verveel schrijf ik een dun boekje,
IK kan heel goed verhaaltjes bedenken,
Ik kan goed samenwerken want :
Ik moet vaak samenwerken met projecten ,
Ik moet ook samenwerken met reken ,
Als ik moest inschatten wat het nieuwsteam is is dat namelijk een team dat:
Leuke weetjes schrijft,
Leuke artikelen maakt,
Mensen leert samenwerken,
Ik kan met kritiek omgaan omdat:
ik een video op Facebook heb geplaatst en daar veel reactie s op heb gekregen,
Gegevens
naam: bayani
Leeftijd: 12
Geachte nieuwsteam redactie,
Ik zag dat jullie een stagiair zochten,
Als ik gekozen wordt dan kan ik vanaf de tweede week van de vakantie t/m de zesde week,
Jullie vroegen waarom we jou zouden kiezen ?
Nou omdat ik ,
Heel goed ben in artikelen schrijven en bedenken,
Goed met andere mensen kunnen omgaan,
En ik heb veel fantasie
Als ik mezelf moest beschrijven zou ik het zo doen namelijk,
Aardig,
Druk,
Betrouwbaar,
Dit zijn mijn pluspunten,
Dat ik sociaal ben,
Goed met andere kan omgaan,
Ik best druk in de weer kan zijn,
En als het geheim moet blijven blijft het ook geheim.
Dit zijn mijn minpunten ,
Ik maak vaak typefouten,
Ik kan snel boos worden,
Ik kan geen lay-out s maken,
Schrijven betekent voor mij heel veel want :
Als ik me verveel schrijf ik een dun boekje,
IK kan heel goed verhaaltjes bedenken,
Ik kan goed samenwerken want :
Ik moet vaak samenwerken met projecten ,
Ik moet ook samenwerken met reken ,
Als ik moest inschatten wat het nieuwsteam is is dat namelijk een team dat:
Leuke weetjes schrijft,
Leuke artikelen maakt,
Mensen leert samenwerken,
Ik kan met kritiek omgaan omdat:
ik een video op Facebook heb geplaatst en daar veel reactie s op heb gekregen,
Gegevens
naam: bayani
Leeftijd: 12


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20