Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald
Competities
Who's there.. (door Account verwijderd)

De kans is nogal klein, verdwalen en terecht komen in een griezelig woud, waar je ineens voor de poort staat van een enorm spookhuis. Toch hebben we er allemaal films over gezien: Hele gezinnen die bruut zijn afgeslacht door enge geesten of gruwelijke moordenaars, poppen die een heel leven achter de rug hebben en de beslissing nemen mensen het leven zuur te maken of geesten die komen halen wat hen is afgenomen in hun jeugd. 

En dat is waar JIJ in actie komt! Stel je eens voor: Je bent beland in een horror film en bent genoodzaakt aan te kloppen bij zo'n griezelhuis. (Als de deur al niet op magische wijze voor je open is gegaan natuurlijk...) Wie doet er open? Hoe ziet het eruit? Is het vriendelijk of slaat het je de hersenen in?

EISEN 

Beschrijf jouw griezel zo gedetailleerd mogelijk. Uiteraard mag je ook tekenen, knutselen of wat er dan ook in je op komt. Let erop dat je beschrijft

# Hoe je griezel eruit ziet (dit mag je ook tekenen of iets in die richting)...
# Wat je griezel met je
 doet...


Als je je inzending VOOR 1 november 23.00 uur naar Morpheus mailt, en je mail ''Who's there'' noemt, maak je kans op de volgende prijzen!


1. 13 cr + 750 pd
2. 11 cr + 750 pd
3. 9 cr + 750 pd

 

SUCCES.




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Who's there...
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Morpheus schreef op 30-10 19:24:
Morpheus schreef:
Magumi schreef:
Leuke competitie! Misschien doe ik er wel aan mee.

Doen! Lekker late reactie
Melden | Citeer | X
Tsukishima schreef op 26-10 16:46:
Tsukishima schreef:
Leuke competitie! Misschien doe ik er wel aan mee.
Melden | Citeer | X
Glowie schreef op 26-10 09:18:
Glowie schreef:
Nice!



Competitiearchief
Ik ga in bad en neem mee01-12-2021 00:00
Holiday food29-11-2021 00:00
Sinterklaas 202126-11-2021 00:00
Een eigen bedrijf24-11-2021 00:00
Maak de droom af22-11-2021 00:00
Explain a filmplot badly19-11-2021 00:00
It's alive!15-11-2021 00:00
VP review12-11-2021 00:00
Herschrijf een strip10-11-2021 00:00
Welke internetgekkie is dit?08-11-2021 00:00
Spaceweek - competitie 307-11-2021 00:00
Spaceweek - Competitie 204-11-2021 00:00
Spaceweek - competitie 101-11-2021 00:00
Herschrijf een aflevering29-10-2021 00:00
Fall Binge27-10-2021 00:00
Welk uitgestorven dier25-10-2021 00:00
Halloween competities22-10-2021 00:00
Gif verhaal20-10-2021 00:00
Master has given Dobby a sock18-10-2021 00:00
High tea15-10-2021 00:00
Brief aan ...08-10-2021 00:00
Google Settings06-10-2021 00:00
Dierendag 202104-10-2021 00:00
Maak je eigen herfst look29-09-2021 00:00
Honesty is the best policy27-09-2021 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende