Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald
Competities
RUMAG. (door Ligeia )

Voor deze competitie is het de bedoeling dat jullie een kerstspreuk gaan maken.
Jullie zijn helemaal vrij in wat jullie gaan doen, er is echter één maar aan de competitie verbonden. Je kerstspreuk moet rude zijn.

Het is dus de bedoeling dat je mij (Nayeli) een grove kerstspreuk in rumag stijl gaan sturen. Inzenden kan tot en met zondag 20 december.

De prijzen:
#1 15 CR + 3000 PD
#2 12 CR + 2000 PD
#3 10 CR + 1000 PD

Veel plezier en succes!

* Met rumag stijl bedoel ik:
- Alles met hoofdletters
- Achter elk woord een punt



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel RUMAG..
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Pentatonix schreef op 14-12 23:02:
Pentatonix schreef:
NOA ECHT DIT IS ZO GRAPPIG
Melden | Citeer | X
Peeves schreef op 14-12 16:56:
Peeves schreef:
Nayeli schreef:
Peeves schreef:
moet ik zo'n plaatje maken of alleen tekst insturen?

in rumag stijl, dus met zwarte achtergrond.


okeee ik weet niet hoe ik het ga doen maar ik heb wel al een idee!
Melden | Citeer | X
Ligeia schreef op 14-12 16:10:
Ligeia schreef:
Peeves schreef:
moet ik zo'n plaatje maken of alleen tekst insturen?

in rumag stijl, dus met zwarte achtergrond.

Melden | Citeer | X
Peeves schreef op 14-12 15:39:
Peeves schreef:
moet ik zo'n plaatje maken of alleen tekst insturen?
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 14-12 15:38:
Mailaa schreef:
Margueritta schreef:
Geweldige competitie haha!

Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 14-12 12:29:
Rhea schreef:
Geweldige competitie haha!
Melden | Citeer | X
xItsxMyxLifex schreef op 14-12 06:49:
xItsxMyxLifex schreef:
Montesquieu schreef:
XItsxMyxLifex schreef:
Leuk! Maar wat is rude?

Rude is onbeschoft kijk anders even op de RUMAG Instagram

Ah thanks!
Melden | Citeer | X
xItsxMyxLifex schreef op 14-12 06:42:
xItsxMyxLifex schreef:
Leuk! Maar wat is rude?
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 14-12 06:31:
Arya schreef:
Ahh leuk Noa!!



Competitiearchief
#1 PYE Ronde 1 - Raad het spreekwoord07-02-2022 00:00
#3 PYE Ronde 1 - Ontwerp je eigen boekenkaft04-02-2022 00:00
#4 PYE Ronde 1 - Rad van Fortuin02-02-2022 00:00
Present Your Event | Ronde 231-01-2022 00:01
Change the moment29-01-2022 00:00
Faceswap!27-01-2022 00:00
I hire you!21-01-2022 00:00
Recreate the Among Us look [2.0]19-01-2022 00:00
16+/TW SquidGame17-01-2022 00:00
2048 game13-01-2022 00:00
Kunst betekenis11-01-2022 00:00
Art Mix07-01-2022 00:00
Beestenbende05-01-2022 00:00
Present Your Event | Introductie + Ronde 103-01-2022 00:00
Oud & Nieuw 31-12-2021 00:00
No L Day27-12-2021 00:00
VP-filippinepuzzel | Itemcompetitie23-12-2021 00:00
Hergebruik21-12-2021 00:00
Kerstcompetities 2021!17-12-2021 00:00
Jouw Poké Bowl15-12-2021 00:00
Maak je eigen sticker 2.013-12-2021 00:00
Crazy Party10-12-2021 00:00
Me: ? Also me: ?08-12-2021 00:00
Dumb Rules06-12-2021 00:00
How many? 2.003-12-2021 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende