Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald
Competities
Nachtmonsters (door Anoniem)

Iedereen heeft er wel eens last van gehad, de angst voor monsters. Ik was altijd bang dat de geest van het Huis Anubis op mijn kamer zou komen. Waarom? Omdat ik elke avond voordat ik ging slapen een aflevering van het Huis Anubis keek.

O P D R A C H T
Ik wil aan jou vragen om op te schrijven waar jij vroeger altijd bang voor was voordat je naar bed ging. Je stukje bevat ongeveer 100 tot 150 woorden.

P R I J Z E N
1. 12 credits
2. 10 credits
3. 8 credits

I N Z E N D E N
Inzenden doe je door naar mij (Oase) een mailtje te sturen met het onderwerp 'Nachtmonsters'. De deadline staat op maandag 12 december.

Veel succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Nachtmonsters.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Tim schreef op 09-12 16:42:
Tim schreef:
Voor Nina
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 10:41:
Felicia schreef:
bedoel je anchesenamon??
Melden | Citeer | X
ladybambi schreef op 09-12 10:36:
ladybambi schreef:
Ii ben er nog steeds bang voor...
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 10:36:
BlueDream schreef:
De lay-out ook trouwens. <3
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 10:36:
BlueDream schreef:
Leuke competitie! 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 10:34:
thenewclassic schreef:
Thenewclassic schreef:
omG dit is zo toevallig want ik had PRECIES hetzelfde, ik keek altijd het huis anibis voordat ik ging slapen en ik zag altijd die geest voor me die zei "geef mij de traan van isis" hahahaahahah
*anubis
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 10:33:
thenewclassic schreef:
omG dit is zo toevallig want ik had PRECIES hetzelfde, ik keek altijd het huis anibis voordat ik ging slapen en ik zag altijd die geest voor me die zei "geef mij de traan van isis" hahahaahahah



Competitiearchief
Uitslagdag 19 februari 202019-02-2020 00:00
Gifkikker17-02-2020 00:00
Jouw Budsie14-02-2020 00:00
Opgesloten!12-02-2020 00:00
[VA2020] Valentijnsactie11-02-2020 00:00
Bath bomb10-02-2020 00:00
Jouw kruiswoordpuzzel08-02-2020 00:00
Valentijn 202006-02-2020 00:00
Uitslagdag - 5 februari 202005-02-2020 00:00
Huisdier gadget31-01-2020 00:00
Guess the item - Short dress edition29-01-2020 00:00
Teken het CompetitieTeam!27-01-2020 00:00
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.25-01-2020 00:00
Foutmelding!23-01-2020 00:00
Uitslagdag 22 januari 202022-01-2020 00:00
Sensory Bottle20-01-2020 00:00
Jouw muziek top 315-01-2020 00:00
Weird wedding locations13-01-2020 00:00
Openbaar vervoer11-01-2020 00:00
Topograppen!09-01-2020 00:00
Uitslagdag || 8 januari 202008-01-2020 00:00
Koekje van eigen deeg06-01-2020 00:00
Dieren gezegde03-01-2020 00:00
Nieuwjaar Competities 01-01-2020 00:00
Waar is mijn schoen?30-12-2019 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende