Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald
Competities
Mamma mia, wat een pizza! (door Anoniem)

Voor de grote heropening van mama Margherita's restaurant is ze op zoek naar jullie hulp. Ze wil namelijk wat nieuwe pizza's op het menu zetten, maar kan niks origineels bedenken. Kunnen jullie haar een handje helpen? 

| C O M P E T I T I E |
Verzin een pizza die je nog nooit ergens bent tegen gekomen. Je kunt het dus zo gek maken als je maar wilt! Het moet wel enigszins eetbaar blijven, anders zullen de klanten van mama Margherita misschien niet meer naar haar restaurant komen!

Voor je pizza bedenk je :
- Een saus
- Minimaal 3 toppings
- Eventueel nog andere punten (bv. een bijzondere bodem)

| D  E A D L I N E  &  P R I J Z E N |
Stuur jouw speciale pizza recept vóór 11 januari 23:59 naar Tholger met als onderwerp "Pizza" om kans te maken op de volgende prijzen:
1. 50cr en 5 punten
2. 30cr en 3 punten
3. 20cr en 1 punt

Ik kijk ernaar uit om jullie "smakelijke" pizza's te ontvangen!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Mamma mia, wat een pizza!.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
itsmeblub schreef op 11-01 13:23:
itsmeblub schreef:
Wel heel nice even kijken of ik nog tijd heb
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 11-01 13:20:
Tholger schreef:
Laatste dag!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-01 17:06:
Skillet schreef:
Leuke layout 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-01 16:43:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-01 21:12:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
SLOEBER schreef op 06-01 12:37:
SLOEBER schreef:
ooo wat handig een countdown timer!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-01 11:15:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 04-01 17:17:
bluesweater schreef:
Julianne schreef:
ik ga echt net vanavond zelf pizza's maken
omg wat leuk! have fun!

en also, leuke competitie (:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 04-01 16:06:
Julianne schreef:
ik ga echt net vanavond zelf pizza's maken
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 04-01 09:32:
Norelle schreef:
De titel geeft me flashbacks naar Spring
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 04-01 08:24:
Sas schreef:
Ooo ik kan echt de pizza insturen die ik altijd maak bij "zelf pizza samenstellen"

Nice!



Competitiearchief
Pool Party!23-05-2017 00:00
Less is more 22-05-2017 00:00
Nutteloze voorwerpen21-05-2017 00:00
Wat een warmte!20-05-2017 00:00
Message to a stranger19-05-2017 00:00
Help... overal pootjes!18-05-2017 00:00
Uitslagdag 17 april 201717-05-2017 00:00
Plain white t's15-05-2017 00:00
Moederdag 201714-05-2017 00:00
Lost in Time - Inschrijfronde12-05-2017 00:00
Uitslagdag - 10 mei 201710-05-2017 00:00
Kledingstijl: vakantie09-05-2017 00:00
ESC - raad de act!08-05-2017 00:00
Share another life07-05-2017 00:00
Sleeping Cat06-05-2017 00:00
Irritaties 05-05-2017 00:00
Jarige job // 4 mei04-05-2017 00:00
Uitslagdag 03-05-'1703-05-2017 00:00
Gezogen in een spel02-05-2017 00:00
Jouw vaste plek01-05-2017 00:00
Rommelmarkt30-04-2017 00:00
Draai je om29-04-2017 00:00
The switch28-04-2017 00:00
Koningsdag27-04-2017 00:00
Uitslagdag 26/04/201726-04-2017 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende