Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald
Competities
Invisibility Cloak (door Anoniem)

Wie Harry Potter heeft gezien, kent de onzichtbaarheidsmantel ongetwijfeld. Zodra je deze aantrekt, kan niemand je nog zien! Zo'n mantel willen we allemaal wel aan de kapstok hebben hangen, toch?

| COMPETITIE |
We hebben allemaal wel eens momenten waarop we het liefst van de aardbodem willen verdwijnen of door de grond kunnen zakken van schaamte. Zo'n mantel zou op zulke momenten goed van pas komen, niet? Vertel mij over een moment waarop de onzichtbaarheids-mantel jouw redder in nood had kunnen zijn. Dit kan bijvoorbeeld een moment van schaamte zijn, een moment waarop je gewoon even ongezien alleen wilde zijn op je favoriete plek of een avontuurlijk moment waarop je iets wilde doen (of deed) wat niet mocht.


| DEADLINE & PRIJZEN |
Stuur je inzending voor 1 september 23:59 naar mij (Belle). Je maakt dan kans op de volgende prijzen:

#1. 40 cr + 3 punten
#2. 35 cr + 2 punten
#3. 25 cr + 1 punt
De punten tellen mee voor de CM-set van augustus die hiernaast staat afgebeeld.

Veel succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Invisibility Cloak.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 01-09 18:48:
Belle schreef:
Alleen vanavond nog <3
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 31-08 12:10:
Belle schreef:
ā¤ļø
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-08 19:57:
Belle schreef:
ā¤ļø
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-08 10:28:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 13:01:
Daijen schreef:
Belle schreef:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Nope, dat mag je zelf weten! @DaijenĀ 
Ah wat fijn!Ā 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 12:50:
Belle schreef:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Nope, dat mag je zelf weten! @DaijenĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 12:43:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 09:58:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 18:54:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 12:30:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 07:34:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 18:41:
xmendesxputhx schreef:
Belle schreef:
Xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
:)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 18:32:
Belle schreef:
Xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
:)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 17:54:
xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 13:44:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 10:39:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 08:50:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 21:03:
Belle schreef:
Dialga schreef:
Leuke competentie! Ik heb wel paar van zulke moment, haha dus zal
er vast wel een kunnen opsturen.
Tof!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 19:01:
Dialga schreef:
Leuke competentie! Ik heb wel paar van zulke moment, haha dus zal
er vast wel een kunnen opsturen.
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 18:07:
xHero schreef:
I love HP! Misschien dat ik morgen na mijn examen eens een poging doeĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 18:04:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 26-08 15:38:
despoina schreef:
Ooooh ik heb al een ideetje!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 15:31:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 11:42:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 08:24:
Belle schreef:
Tamimount schreef:
Mag je meerdere situaties beschrijven? Of mag het enle 1 zijn?

Btw, echt toffe competitie ;D
Er wordt één situatie beoordeeld! 

En thanks <3

@TamimountĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 01:04:
Tamimount schreef:
Mag je meerdere situaties beschrijven? Of mag het enle 1 zijn?

Btw, echt toffe competitie ;D



Competitiearchief
Pool Party!23-05-2017 00:00
Less is more 22-05-2017 00:00
Nutteloze voorwerpen21-05-2017 00:00
Wat een warmte!20-05-2017 00:00
Message to a stranger19-05-2017 00:00
Help... overal pootjes!18-05-2017 00:00
Uitslagdag 17 april 201717-05-2017 00:00
Plain white t's15-05-2017 00:00
Moederdag 201714-05-2017 00:00
Lost in Time - Inschrijfronde12-05-2017 00:00
Uitslagdag - 10 mei 201710-05-2017 00:00
Kledingstijl: vakantie09-05-2017 00:00
ESC - raad de act!08-05-2017 00:00
Share another life07-05-2017 00:00
Sleeping Cat06-05-2017 00:00
Irritaties 05-05-2017 00:00
Jarige job // 4 mei04-05-2017 00:00
Uitslagdag 03-05-'1703-05-2017 00:00
Gezogen in een spel02-05-2017 00:00
Jouw vaste plek01-05-2017 00:00
Rommelmarkt30-04-2017 00:00
Draai je om29-04-2017 00:00
The switch28-04-2017 00:00
Koningsdag27-04-2017 00:00
Uitslagdag 26/04/201726-04-2017 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende