Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald
Competities
Invisibility Cloak (door Anoniem)

Wie Harry Potter heeft gezien, kent de onzichtbaarheidsmantel ongetwijfeld. Zodra je deze aantrekt, kan niemand je nog zien! Zo'n mantel willen we allemaal wel aan de kapstok hebben hangen, toch?

| COMPETITIE |
We hebben allemaal wel eens momenten waarop we het liefst van de aardbodem willen verdwijnen of door de grond kunnen zakken van schaamte. Zo'n mantel zou op zulke momenten goed van pas komen, niet? Vertel mij over een moment waarop de onzichtbaarheids-mantel jouw redder in nood had kunnen zijn. Dit kan bijvoorbeeld een moment van schaamte zijn, een moment waarop je gewoon even ongezien alleen wilde zijn op je favoriete plek of een avontuurlijk moment waarop je iets wilde doen (of deed) wat niet mocht.


| DEADLINE & PRIJZEN |
Stuur je inzending voor 1 september 23:59 naar mij (Belle). Je maakt dan kans op de volgende prijzen:

#1. 40 cr + 3 punten
#2. 35 cr + 2 punten
#3. 25 cr + 1 punt
De punten tellen mee voor de CM-set van augustus die hiernaast staat afgebeeld.

Veel succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Invisibility Cloak.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 01-09 18:48:
Belle schreef:
Alleen vanavond nog <3
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 31-08 12:10:
Belle schreef:
ā¤ļø
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-08 19:57:
Belle schreef:
ā¤ļø
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-08 10:28:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 13:01:
Daijen schreef:
Belle schreef:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Nope, dat mag je zelf weten! @DaijenĀ 
Ah wat fijn!Ā 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 12:50:
Belle schreef:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Nope, dat mag je zelf weten! @DaijenĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 12:43:
Daijen schreef:
@BelleĀ is er eigenlijkĀ een minimum aan woorden?Ā 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 09:58:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 18:54:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 12:30:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-08 07:34:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 18:41:
xmendesxputhx schreef:
Belle schreef:
Xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
:)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 18:32:
Belle schreef:
Xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
:)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 17:54:
xmendesxputhx schreef:
Heb wat ingestuurd ;]
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 13:44:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 10:39:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 27-08 08:50:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 21:03:
Belle schreef:
Dialga schreef:
Leuke competentie! Ik heb wel paar van zulke moment, haha dus zal
er vast wel een kunnen opsturen.
Tof!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 19:01:
Dialga schreef:
Leuke competentie! Ik heb wel paar van zulke moment, haha dus zal
er vast wel een kunnen opsturen.
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 18:07:
xHero schreef:
I love HP! Misschien dat ik morgen na mijn examen eens een poging doeĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 18:04:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 26-08 15:38:
despoina schreef:
Ooooh ik heb al een ideetje!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 15:31:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 11:42:
Belle schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 08:24:
Belle schreef:
Tamimount schreef:
Mag je meerdere situaties beschrijven? Of mag het enle 1 zijn?

Btw, echt toffe competitie ;D
Er wordt één situatie beoordeeld! 

En thanks <3

@TamimountĀ 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-08 01:04:
Tamimount schreef:
Mag je meerdere situaties beschrijven? Of mag het enle 1 zijn?

Btw, echt toffe competitie ;D



Competitiearchief
Het nieuwe CT31-03-2017 00:02
De Wilde Roos - A Murder Ballad30-03-2017 00:00
Uitslagdag 29 maart29-03-2017 00:45
Een andere treincoupƩ27-03-2017 00:00
Angstig26-03-2017 00:00
Lentekriebels25-03-2017 00:00
How does it taste?24-03-2017 00:00
Leer ze echt kennen23-03-2017 00:25
Uitslagdag 22-03-201722-03-2017 00:00
Oreo koekjes21-03-2017 00:00
Outer space20-03-2017 00:00
Roast me19-03-2017 00:04
ESC - jouw favoriet!18-03-2017 00:00
Een nieuwe verkeersregel17-03-2017 00:00
Jouw Boektrilogie - Covers16-03-2017 00:00
Uitslagdag 15-03-201715-03-2017 00:00
Klassieke muziek competitie14-03-2017 00:00
Sugar 13-03-2017 00:00
Constant Reminder12-03-2017 00:00
Day One 11-03-2017 09:18
Zzz..09-03-2017 00:00
Uitslagdag 8 maart08-03-2017 00:00
Spiegel een woord!07-03-2017 00:00
Bijnamen06-03-2017 00:00
Easy money05-03-2017 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende