Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald
Competities
Corona Birthday Bash (door Anoniem)

Zoals je misschien wel kan zien, ben ik op de dag dat deze competitie online komt jarig. Helaas kan ik het niet vieren zoals normaal. Vandaar mijn vraag aan jullie, hoe zou ik mijn verjaardag kunnen vieren? Maak dit zo creatief mogelijk, maak me aan het lachen! Iedereen kan wel een beetje fun gebruiken.

EISEN
- Knutsel, photoshop, collage, teken hoe ik mijn verjaardag vier;
- een beetje humor wordt zeer gewaardeerd.

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 24 februari 23:59 naar Aether met als onderwerp “Birthday”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Corona Birthday Bash.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 24-02 10:05:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 11:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 08:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-02 16:56:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 12:19:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 09:13:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 18-02 09:22:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 17:57:
Aether schreef:
Thx 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 16:57:
Nuts schreef:
Gefeliciteerd! 💛
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:39:
Squilia schreef:
happy birthday!!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:38:
Aether schreef:
Bedankt allemaal
Melden | Citeer | X
StarAngel schreef op 17-02 11:07:
StarAngel schreef:
Gefeliciteerd! 
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 17-02 09:39:
despoina schreef:
gelukkige verjaardag!!!
Melden | Citeer | X
Valiant schreef op 17-02 09:27:
Valiant schreef:
Happy birthdayyyy!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 09:19:
Aether schreef:
Dankjulliewel
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 08:20:
Sas schreef:
Gefeliciteeeerd <33
Melden | Citeer | X
Wishbone schreef op 17-02 00:14:
Wishbone schreef:
Gefeliciteerd!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 00:05:
Aether schreef:



Competitiearchief
Words, words, words25-04-2017 00:00
Een reis door de melkweg24-04-2017 10:36
Verkooppraatjes23-04-2017 00:00
Wat nu?! 22-04-2017 00:00
Toga Party collage21-04-2017 00:00
A night at the museum20-04-2017 00:00
Uitslagdag | 19 april 2017 + AIW uitslag19-04-2017 01:00
Een bijnaam voor Max Verstappen!18-04-2017 00:00
Bookmark17-04-2017 00:00
De Eierendief16-04-2017 00:00
Mingled Fairytales15-04-2017 00:00
Rename Yourself14-04-2017 00:00
Boterbloemen13-04-2017 00:00
Uitslagdag - 12 april12-04-2017 00:00
Toetsenbord11-04-2017 00:00
Design jouw handschoen10-04-2017 00:00
Change the story!09-04-2017 00:00
Birthdaygirl08-04-2017 00:00
Get The Picture!07-04-2017 00:00
Shout out!06-04-2017 10:51
Uitslagdag 5-04-201705-04-2017 00:00
Down the Rabbit Hole | FINALE04-04-2017 00:00
Deep Dark Fears03-04-2017 00:00
Superhero team02-04-2017 00:00
1 April01-04-2017 00:09
Vorige | Pagina: | Volgende