Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Corona Birthday Bash (door Anoniem)

Zoals je misschien wel kan zien, ben ik op de dag dat deze competitie online komt jarig. Helaas kan ik het niet vieren zoals normaal. Vandaar mijn vraag aan jullie, hoe zou ik mijn verjaardag kunnen vieren? Maak dit zo creatief mogelijk, maak me aan het lachen! Iedereen kan wel een beetje fun gebruiken.

EISEN
- Knutsel, photoshop, collage, teken hoe ik mijn verjaardag vier;
- een beetje humor wordt zeer gewaardeerd.

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 24 februari 23:59 naar Aether met als onderwerp “Birthday”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Corona Birthday Bash.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 24-02 10:05:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 11:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 08:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-02 16:56:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 12:19:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 09:13:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 18-02 09:22:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 17:57:
Aether schreef:
Thx 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 16:57:
Nuts schreef:
Gefeliciteerd! 💛
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:39:
Squilia schreef:
happy birthday!!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:38:
Aether schreef:
Bedankt allemaal
Melden | Citeer | X
StarAngel schreef op 17-02 11:07:
StarAngel schreef:
Gefeliciteerd! 
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 17-02 09:39:
despoina schreef:
gelukkige verjaardag!!!
Melden | Citeer | X
Valiant schreef op 17-02 09:27:
Valiant schreef:
Happy birthdayyyy!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 09:19:
Aether schreef:
Dankjulliewel
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 08:20:
Sas schreef:
Gefeliciteeeerd <33
Melden | Citeer | X
Wishbone schreef op 17-02 00:14:
Wishbone schreef:
Gefeliciteerd!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 00:05:
Aether schreef:



Competitiearchief
Acrostichon17-05-2016 00:00
Pro in crastenating16-05-2016 00:00
Combi 'nah' tion15-05-2016 03:51
Everland ronde 3 - Finale14-05-2016 00:00
Jouw playlist: filmmuziek.13-05-2016 00:00
Stylish Protection12-05-2016 00:00
Uitslagdag 11-05'201611-05-2016 00:00
Eurovision Song Contest - Jouw act!10-05-2016 00:00
Childhood fears09-05-2016 00:00
MOEDERDAG 2016 - DOOR EOIN EN DAENERYS08-05-2016 00:00
Find the soundtrack07-05-2016 00:00
Het lelijke eendje.06-05-2016 00:00
Jouw wereldreis05-05-2016 00:00
Uitslagdag 04-05-'1604-05-2016 00:00
Sorry- comp vandaag03-05-2016 22:42
If it was you...02-05-2016 00:00
Spulletjes01-05-2016 00:00
If our love..29-04-2016 00:00
Uitslagdag 28-04-201628-04-2016 00:00
Koningsdag 201627-04-2016 00:00
Jouw excursie25-04-2016 00:00
Project T-1724-04-2016 00:00
Get Away23-04-2016 01:06
Schrijftag Competitie22-04-2016 00:00
Nieuwe opvolging21-04-2016 00:16
Vorige | Pagina: | Volgende