Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Competities
Corona Birthday Bash (door Anoniem)

Zoals je misschien wel kan zien, ben ik op de dag dat deze competitie online komt jarig. Helaas kan ik het niet vieren zoals normaal. Vandaar mijn vraag aan jullie, hoe zou ik mijn verjaardag kunnen vieren? Maak dit zo creatief mogelijk, maak me aan het lachen! Iedereen kan wel een beetje fun gebruiken.

EISEN
- Knutsel, photoshop, collage, teken hoe ik mijn verjaardag vier;
- een beetje humor wordt zeer gewaardeerd.

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 24 februari 23:59 naar Aether met als onderwerp “Birthday”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Corona Birthday Bash.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 24-02 10:05:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 11:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 08:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-02 16:56:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 12:19:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 09:13:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 18-02 09:22:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 17:57:
Aether schreef:
Thx 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 16:57:
Nuts schreef:
Gefeliciteerd! 💛
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:39:
Squilia schreef:
happy birthday!!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:38:
Aether schreef:
Bedankt allemaal
Melden | Citeer | X
StarAngel schreef op 17-02 11:07:
StarAngel schreef:
Gefeliciteerd! 
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 17-02 09:39:
despoina schreef:
gelukkige verjaardag!!!
Melden | Citeer | X
Valiant schreef op 17-02 09:27:
Valiant schreef:
Happy birthdayyyy!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 09:19:
Aether schreef:
Dankjulliewel
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 08:20:
Sas schreef:
Gefeliciteeeerd <33
Melden | Citeer | X
Wishbone schreef op 17-02 00:14:
Wishbone schreef:
Gefeliciteerd!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 00:05:
Aether schreef:



Competitiearchief
Uitslagdag 29-04-'1529-04-2015 07:03
Jouw grootste stressmoment28-04-2015 00:00
Koningsdag competities 201527-04-2015 00:00
Run for your food26-04-2015 00:00
Help the newbies!25-04-2015 00:00
Een nieuwe manier van communiceren24-04-2015 00:00
Sw opdracht23-04-2015 00:00
Uitslagdag 22-04-'1522-04-2015 11:22
Evil is you- Competitie21-04-2015 00:00
I wish 20-04-2015 00:00
Een collage van.. 19-04-2015 00:43
Jouw lentetrend18-04-2015 00:00
Create a band: inschrijfronde17-04-2015 00:00
Raad het dier 216-04-2015 00:00
Uitslagdag 15-04-'1515-04-2015 00:00
Het regent...14-04-2015 00:00
Test jezelf13-04-2015 00:00
Mix de Musicals12-04-2015 00:05
Raad de Disneyfilm11-04-2015 00:00
Jouw grote voorbeeld10-04-2015 06:42
Schrijfwedstrijd seizoen 409-04-2015 00:00
Uitslagen 08/04/1508-04-2015 00:00
Polyglot 07-04-2015 07:12
2e paasdag competities06-04-2015 00:00
Paascompetities 201505-04-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende