Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Corona Birthday Bash (door Anoniem)

Zoals je misschien wel kan zien, ben ik op de dag dat deze competitie online komt jarig. Helaas kan ik het niet vieren zoals normaal. Vandaar mijn vraag aan jullie, hoe zou ik mijn verjaardag kunnen vieren? Maak dit zo creatief mogelijk, maak me aan het lachen! Iedereen kan wel een beetje fun gebruiken.

EISEN
- Knutsel, photoshop, collage, teken hoe ik mijn verjaardag vier;
- een beetje humor wordt zeer gewaardeerd.

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 24 februari 23:59 naar Aether met als onderwerp “Birthday”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Corona Birthday Bash.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 24-02 10:05:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 11:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 08:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-02 16:56:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 12:19:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 09:13:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 18-02 09:22:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 17:57:
Aether schreef:
Thx 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 16:57:
Nuts schreef:
Gefeliciteerd! 💛
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:39:
Squilia schreef:
happy birthday!!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:38:
Aether schreef:
Bedankt allemaal
Melden | Citeer | X
StarAngel schreef op 17-02 11:07:
StarAngel schreef:
Gefeliciteerd! 
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 17-02 09:39:
despoina schreef:
gelukkige verjaardag!!!
Melden | Citeer | X
Valiant schreef op 17-02 09:27:
Valiant schreef:
Happy birthdayyyy!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 09:19:
Aether schreef:
Dankjulliewel
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 08:20:
Sas schreef:
Gefeliciteeeerd <33
Melden | Citeer | X
Wishbone schreef op 17-02 00:14:
Wishbone schreef:
Gefeliciteerd!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 00:05:
Aether schreef:



Competitiearchief
Wat zou jij doen, met 1 miljoen?04-04-2015 00:00
Favoriete Anime/Manga03-04-2015 00:00
Uitslagdag 02-04-'15 + uitslag BTE02-04-2015 00:00
1 april competitie door Nala en Kuvira01-04-2015 01:32
Oldschool muziek31-03-2015 00:00
Meest memorabele film quote!30-03-2015 09:11
Een nieuw voertuig29-03-2015 00:00
Merci!27-03-2015 00:00
HappySocks26-03-2015 00:00
Uitslagdag 25-03-'1525-03-2015 00:00
Doodling24-03-2015 00:00
Jouw droomslaapkamer23-03-2015 00:00
Verzin een nieuw land22-03-2015 00:00
Be The Editor ~ Ronde 421-03-2015 00:00
Mijn Knuffel20-03-2015 00:00
Verzin je eigen politieaflevering19-03-2015 00:00
Uitslagdag 18-03-'1518-03-2015 00:07
Pointillisme Competitie17-03-2015 01:17
Text posts16-03-2015 00:00
Het cadeau15-03-2015 00:00
Maak een lente playlist!14-03-2015 00:00
Bijgeloof ~ Vrijdag de 13e13-03-2015 00:00
Take me to Neverland11-03-2015 23:30
Uitslagdag 11-03-'1511-03-2015 00:00
Bedenk een nieuw lichaamsdeel! 10-03-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende