Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Competities
Oranje snacks! (door Anoniem)

Misschien hebben jullie de nieuwe blog van Nolite al gezien: een review over een aantal Nederlandse EK-snacks. (Zo niet, neem dan zeker even een kijkje!) De winkels liggen er in deze voetbalperiode natuurlijk helemaal vol mee. Vandaag is het aan jou om een bestaande snack om te toveren tot een EK-snack!

E I S E N
- Je kiest een 'normale' snack of lekkernij waarvan jij graag een 'Oranje'-versie zou willen zien in de schappen. Je laat zien hoe jouw Nederlandse EK-variant van deze snack eruit zou zien. Dit mag visueel (bijvoorbeeld door de snack te tekenen), maar je mag het ook beschrijven.
- Er mag nog geen Nederlandse EK-variant bestaan van de snack die jij kiest, dus doe goed onderzoek voordat je een idee uitwerkt!
- Vertel er ook bij waarom deze snack een EK-variant moet krijgen.

D E A D L I N E
Stuur je inzending voor 2 juli 23:59 naar mij (Belle). Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50 cr + 5 punten.
#2. 30 cr + 3 punten.
#3. 20 cr + 1 punt.
De punten tellen mee voor de CM-set die hiernaast staat afgebeeld!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Oranje snacks!.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Nolite schreef op 28-06 22:04:
Nolite schreef:
Samantha schreef:
Belle schreef:
 (wel sad dat ze er nu uit liggen haha)
Rip
Aldi heeft toch ‘Helaas Pindkaas’ misschien die dan maar in het oranje!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-06 10:31:
Belle schreef:
 (wel sad dat ze er nu uit liggen haha)
Melden | Citeer | X
Nolite schreef op 25-06 23:28:
Nolite schreef:
ik ben een snack
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 25-06 10:36:
Afterlife schreef:
lekker !
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 25-06 08:27:
Belle schreef:



Competitiearchief
Welk vak wil jij leren?25-05-2015 12:02
Jouw grootste ergernis24-05-2015 00:00
Create a band: ronde 223-05-2015 00:00
Desktop competitie 21/05/201521-05-2015 00:00
Uitslagdag! 20-05-1520-05-2015 12:34
Een quote uit een nummer!19-05-2015 00:00
Fokke & Sukke18-05-2015 00:00
Een nieuw ontworpen cursor17-05-2015 00:00
Jouw cooking skills16-05-2015 00:20
Jouw ideale dagplanning15-05-2015 00:00
Make your dreams14-05-2015 00:28
Uitslagendag 13-05-201513-05-2015 00:00
Silhouettes12-05-2015 00:00
Zet willekeurige plaatjes in een lay-out!11-05-2015 00:00
Moederdag 2015!10-05-2015 00:00
jouw Pizzeria09-05-2015 00:00
Foreign Fashion08-05-2015 00:00
Teddy Textiel07-05-2015 00:00
Uitslagen 06-05-'1506-05-2015 00:00
Freedom?05-05-2015 00:00
Adoxography 04-05-2015 00:00
Flowers for my love03-05-2015 00:00
Create a band: ronde 102-05-2015 00:00
Ontwerp een nieuwe 3DSi XL01-05-2015 00:00
De perfecte sandwich30-04-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende