Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Competities
Make a card (door Anoniem)

Ik maak in mijn vrije tijd graag kaarten voor van alles. Verjaardagskaarten, babykaarten en beterschapskaarten. Voor deze competitie mag jij zelf je kaart ontwerpen. Dit mag je voor elke gelegenheid doen en op welke manier je maar wilt. Dus dit kan ook via bijvoorbeeld Greetz.nl.

 

EISEN

- Knutsel, Photoshop etc. een kaart voor iemand

- Vertel er kort bij voor wie en waarom

 

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 13 september 23:59 naar Aether met als onderwerp “kaart”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Make a card.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-09 16:42:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 20:07:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 15:08:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 18:55:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 09:16:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 19:35:
Aether schreef:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !

Wat leuk! Ook leuk om samen lekker bezig te zijn
Melden | Citeer | X
Devinette schreef op 06-09 19:21:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 15:33:
Dazy schreef:
Leuk!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 10:19:
Sas schreef:
I need to remember thissss



Competitiearchief
Welk vak wil jij leren?25-05-2015 12:02
Jouw grootste ergernis24-05-2015 00:00
Create a band: ronde 223-05-2015 00:00
Desktop competitie 21/05/201521-05-2015 00:00
Uitslagdag! 20-05-1520-05-2015 12:34
Een quote uit een nummer!19-05-2015 00:00
Fokke & Sukke18-05-2015 00:00
Een nieuw ontworpen cursor17-05-2015 00:00
Jouw cooking skills16-05-2015 00:20
Jouw ideale dagplanning15-05-2015 00:00
Make your dreams14-05-2015 00:28
Uitslagendag 13-05-201513-05-2015 00:00
Silhouettes12-05-2015 00:00
Zet willekeurige plaatjes in een lay-out!11-05-2015 00:00
Moederdag 2015!10-05-2015 00:00
jouw Pizzeria09-05-2015 00:00
Foreign Fashion08-05-2015 00:00
Teddy Textiel07-05-2015 00:00
Uitslagen 06-05-'1506-05-2015 00:00
Freedom?05-05-2015 00:00
Adoxography 04-05-2015 00:00
Flowers for my love03-05-2015 00:00
Create a band: ronde 102-05-2015 00:00
Ontwerp een nieuwe 3DSi XL01-05-2015 00:00
De perfecte sandwich30-04-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende