Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Competities
Dumb Rules (door Anoniem)

Er zijn heel wat (domme) redenen waarom iemand van iets wordt uitgesloten. Denk bijvoorbeeld aan een minimumlengte voor in achtbanen of aan de minimumleeftijd voor het betreden van gokhallen. Hier zit natuurlijk niet echt een domme reden achter. Voor deze competitie zoeken we wél domme regels. Wat precies de bedoeling is, lees je hieronder.

Competitie
Het idee is vrij simpel: je bedenkt een domme/onzinnige regel die ertoe leidt dat mensen van een bepaalde activiteit worden uitgesloten. Je legt hierbij kort uit waarom deze regel in het leven wordt geroepen. 
Bijvoorbeeld: als je kauwgom kauwt, mag je niet naar de supermarkt, omdat anderen dan afgeleid raken door je gesmak.

Waaruit moet je inzending bestaan?
- Een actie die ertoe leidt dat je ergens van uit wordt gesloten (bijvoorbeeld het kauwen van kauwgom)
- Hetgeen waarvan je wordt uitgesloten (bijvoorbeeld de supermarkt)
- De reden achter deze regel 

Deadline & Prijzen
Stuur je inzending uiterlijk 13 december 23:59 naar mij (Tholger). Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50cr en 5 CM-punten
#2. 30cr en 3 CM-punten
#3. 20cr en 1 CM-punt
De CM-punten tellen mee voor de CM-set van december.

Veel plezier en succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Dumb Rules.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 21:09:
Tholger schreef:
Bluesweater schreef:
oeps, ik heb het niet helemaal goed gelezen, ik stuur zo iets nieuws in, mag dat nog?
Van mij mag het nog wel
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 13-12 21:02:
bluesweater schreef:
oeps, ik heb het niet helemaal goed gelezen, ik stuur zo iets nieuws in, mag dat nog?
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 19:50:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 14:30:
Tholger schreef:
Afterlife schreef:
je mag geen kritiek uiten anders krijg je ban ?
Ahahaha pas op...!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 13:50:
Afterlife schreef:
prenk ! heb een leuke ingestuurd
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 13:49:
Afterlife schreef:
je mag geen kritiek uiten anders krijg je ban ?
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-12 13:44:
Tholger schreef:
Laatste dag!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-12 21:35:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-12 14:24:
Tholger schreef:
bump
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-12 08:47:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 11-12 18:55:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 11-12 14:49:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 11-12 08:23:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-12 18:57:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-12 14:43:
Tholger schreef:
Timebomb schreef:
ingezonden mvg
bedankt voor uw inzending mvg
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-12 10:23:
Timebomb schreef:
ingezonden mvg
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 20:56:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 17:45:
Tholger schreef:
SweetCreature schreef:
van deze competitie naam krijg ik altijd het liedje van dumb ways to die in mn hoofd
Hahaha dat heb ik ook wel eens
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 17:37:
SweetCreature schreef:
van deze competitie naam krijg ik altijd het liedje van dumb ways to die in mn hoofd
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 17:29:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-12 08:39:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-12 23:19:
Tholger schreef:
Timebomb schreef:
Lkkr random deze rox love it 
Moet kunnen he!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-12 23:07:
Timebomb schreef:
Lkkr random deze rox love it 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-12 21:25:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-12 18:42:
Tholger schreef:
bump
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-12 12:00:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-12 21:13:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-12 13:05:
Tholger schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-12 18:20:
Tholger schreef:
Woeps, de deadline was niet ingevuld. Het staat er nu 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-12 11:09:
Tholger schreef:
FireUntamed schreef:
Haha leuk bedacht wel! Ik hoop dat ik niet vergeet om mee te doen zoals bij de andere competities haha.
Thanks haha ^^



Competitiearchief
#1 PYE Ronde 1 - Raad het spreekwoord07-02-2022 00:00
#3 PYE Ronde 1 - Ontwerp je eigen boekenkaft04-02-2022 00:00
#4 PYE Ronde 1 - Rad van Fortuin02-02-2022 00:00
Present Your Event | Ronde 231-01-2022 00:01
Change the moment29-01-2022 00:00
Faceswap!27-01-2022 00:00
I hire you!21-01-2022 00:00
Recreate the Among Us look [2.0]19-01-2022 00:00
16+/TW SquidGame17-01-2022 00:00
2048 game13-01-2022 00:00
Kunst betekenis11-01-2022 00:00
Art Mix07-01-2022 00:00
Beestenbende05-01-2022 00:00
Present Your Event | Introductie + Ronde 103-01-2022 00:00
Oud & Nieuw 31-12-2021 00:00
No L Day27-12-2021 00:00
VP-filippinepuzzel | Itemcompetitie23-12-2021 00:00
Hergebruik21-12-2021 00:00
Kerstcompetities 2021!17-12-2021 00:00
Jouw Poké Bowl15-12-2021 00:00
Maak je eigen sticker 2.013-12-2021 00:00
Crazy Party10-12-2021 00:00
Me: ? Also me: ?08-12-2021 00:00
Dumb Rules06-12-2021 00:00
How many? 2.003-12-2021 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende