Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald
Competities
Verzin een nieuwe verpakking (door Anoniem)

Hebben jullie je ooit afgevraagd waarom je een schaar nodig hebt om de verpakking van een schaar te openen? Waarom een panty al scheurt voor je deze volledig uit de verpakking hebt? En waarom alleen de verpakking van een medicijn je al verdrietig maakt? Dan zijn jullie bij de juiste competitie aangekomen!

Competitie
Voor deze competitie is het de bedoeling dat jullie een nieuwe verpakking verzinnen voor een bestaand product. Dit mag alles zijn: eten, cosmetica, elektronica en ga zo maar door. Het is ook toegestaan om in te gaan op een van de voorbeelden die ik hierboven al noemde. Teken, photoshop of beschrijf de nieuwe verpakking zo duidelijk als je kunt en leg daar ook bij uit waarom je deze verpakking hebt bedacht.

Eisen
- Noem het product waar de nieuwe verpakking voor is
- Beschrijf het uiterlijk van de bedachte verpakking of laat deze zien d.m.v. een tekening of afbeelding
- Vertel waarom deze verpakking beter is dan de huidige

Deadline & prijzen
Jullie hebben tot en met 13 april 23.59 om je inzending op te sturen naar Sas met als onderwerp 'Verpakking'. Als je dit doet, maak je kans op de volgende prijzen:
1. 50cr en 5 CM-punten
2. 30cr en 3 CM-punten
3. 20cr en 1 CM-punt

Veel plezier en succes met meedoen!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Verzin een nieuwe verpakking.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 13-04 18:34:
bluesweater schreef:
oke ik heb iets bedacht lol
Melden | Citeer | X
Spinnekop schreef op 13-04 17:30:
Spinnekop schreef:
Echt een leuke uitdaging, maar geen inspiratie etc. Sorry.
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 13-04 07:16:
Sas schreef:
Laatste dag!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-04 15:26:
Sas schreef:
:) 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 11-04 16:55:
Sas schreef:
:) 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-04 16:30:
Sas schreef:
Doe vooral mee nu jullie allemaal online zijn
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-04 15:52:
Sas schreef:
Skillet schreef:
love de lay- out 
Aah lief!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-04 13:02:
Skillet schreef:
love de lay- out 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-04 13:02:
Skillet schreef:
ahh leuk
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-04 12:24:
Sas schreef:
Doe allemaal mee xx 
Melden | Citeer | X
Mai schreef op 06-04 12:43:
Mai schreef:
aaaa hoe leuk! :d



Competitiearchief
Wat zou jij doen, met 1 miljoen?04-04-2015 00:00
Favoriete Anime/Manga03-04-2015 00:00
Uitslagdag 02-04-'15 + uitslag BTE02-04-2015 00:00
1 april competitie door Nala en Kuvira01-04-2015 01:32
Oldschool muziek31-03-2015 00:00
Meest memorabele film quote!30-03-2015 09:11
Een nieuw voertuig29-03-2015 00:00
Merci!27-03-2015 00:00
HappySocks26-03-2015 00:00
Uitslagdag 25-03-'1525-03-2015 00:00
Doodling24-03-2015 00:00
Jouw droomslaapkamer23-03-2015 00:00
Verzin een nieuw land22-03-2015 00:00
Be The Editor ~ Ronde 421-03-2015 00:00
Mijn Knuffel20-03-2015 00:00
Verzin je eigen politieaflevering19-03-2015 00:00
Uitslagdag 18-03-'1518-03-2015 00:07
Pointillisme Competitie17-03-2015 01:17
Text posts16-03-2015 00:00
Het cadeau15-03-2015 00:00
Maak een lente playlist!14-03-2015 00:00
Bijgeloof ~ Vrijdag de 13e13-03-2015 00:00
Take me to Neverland11-03-2015 23:30
Uitslagdag 11-03-'1511-03-2015 00:00
Bedenk een nieuw lichaamsdeel! 10-03-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende