Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald
Competities
Wie is het (door Charon )

Ken je dat spelletje nog van vroeger, wie is het (of wie ben ik)? Het spelletje waarbij de ander iemand in zijn hoofd had die op het speelbord stond, en dat jij dan moest raden wie diegene was. Nou, dat gaan we vandaag doen!

~ C O M P E T I T I E ~
Op het speelbord (aanklikbaar) staan allerlei verschillende personen. Ik heb een beschrijving (aanklikbaar) gemaakt van 5 personen die ik in mijn hoofd heb. Het is aan jullie om te ontrafelen wie ik bedoel!

~ E I S E N ~
Je stuurt de namen van de 5 personen die ik in mijn hoofd heb op de juiste volgorde in een mailtje naar mij toe.

~ D E A D L I N E & P R I J Z E N ~
Wanneer je hebt opgelost welke personen ik bedoel stuur je dit in een mailtje voor 27 juli 23:59 naar mij, charon (aanklikbaar), met als onderwerp "Wie ben ik". Degene met de meeste juiste antwoorden kunnen het volgende winnen:
1. 50 cr & 5 punten
2. 30 cr & 3 punten
3. 20 cr & 1 punt   

Wanneer er meer volledige juiste antwoorden worden gegeven zal er om de plekken worden geloot. Veel plezier!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Wie is het.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 26-07 18:22:
Charon schreef:
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 23-07 11:10:
Charon schreef:
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 22-07 18:28:
Charon schreef:
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 22-07 09:41:
Charon schreef:
Afterlife schreef:
leuk ! volgende keer mss vp editie ?
Wat een superleuk idee! Ik ga het meenemen! @Afterlife 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-07 21:58:
Afterlife schreef:
leuk ! volgende keer mss vp editie ?
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 21-07 20:55:
Charon schreef:
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 20-07 16:03:
Charon schreef:
Desinteresse schreef:
Ingezonden
Leuk! Thanks voor het meedoen!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 20-07 11:59:
Desinteresse schreef:
Ingezonden
Melden | Citeer | X
Charon schreef op 20-07 11:34:
Charon schreef:
Bluesweater schreef:
oehh ja toff!

Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 20-07 09:02:
bluesweater schreef:
oehh ja toff!



Competitiearchief
Taal droedels22-06-2015 10:39
Vaderdag competities21-06-2015 00:00
Een nieuw personage in... (2)20-06-2015 00:00
End of the world 19-06-2015 00:00
doodle 'n edit17-06-2015 22:22
Uitslagdag 17-06-'1517-06-2015 00:00
Design een mok16-06-2015 00:00
Girly Make Over Competitie14-06-2015 22:59
Page 6314-06-2015 00:00
Create a band: ronde 313-06-2015 00:00
Waarmee zou jij beroemd (willen) worden?12-06-2015 00:00
Uitslagdag 10-6-'1510-06-2015 07:00
Yokai competitie 8-6-201508-06-2015 00:17
Jouw aquarium07-06-2015 00:00
Afscheidscompetitie Riraito06-06-2015 00:00
Uitslag Bloggerverkiezingen! 05/06/201505-06-2015 00:00
Uitslagen 01-06-'1503-06-2015 00:00
Songfestival Competitie!02-06-2015 00:00
Jouw vakantie avontuur01-06-2015 00:00
Wat is onmisbaar in jouw leven?31-05-2015 01:30
Cubefield30-05-2015 00:00
Ontwerp je eigen T-shirt29-05-2015 00:00
Jouw droombestemming28-05-2015 00:00
Uitslagdag 27-05-'1527-05-2015 15:58
Een nieuw personage in...26-05-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende