Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald
Competities
Grappen die niet werken in het Engels (door Anoniem)

Op het nieuws van de dag hebben jullie vandaag kunnen lezen over Jochem Myjer, een van de bekendste comédiens van Nederland. Zijn grappen zijn dus erg gewaardeerd. Maar heb je er wel eens over nagedacht hoe zijn show eruit zou zien in het Engels?

Competitie
Voor deze competitie bedenken jullie een Nederlandse grap die totaal niet zou werken in het Engels. Hieronder heb ik twee voorbeelden genoteerd:

Rookwoorst zonder r is ook worst
Smoked sausage without an r is also sausage

Wat is wit en ontploft? Een boemkool
What is white and exploding? Cauiflower

Mocht je niet goed in Engels zijn, is Google Translate gebruiken toegestaan. Het hoeft geen perfecte vertaling te zijn.

Eisen
Voor deze competitie stuur je jouw favoriete Nederlandse grap in en de letterlijke Engelse vertaling ervan. Zorg dat de Engelse variant niet klopt.

Prijzen en deadline
Stuur jouw grap met de vertaling naar Sas met als onderwerp 'grappig' vóór 15 september 23.59 en maak kans op de volgende prijzen:

1. 50 credits en 5 CM-punten
2. 30 credits en 3 CM-punten
3. 20 credits en 1 CM-punt

De CM-punten tellen mee voor de CM-set van september die je hiernaast ziet.
Veel plezier en succes!! 



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Grappen die niet werken in het Engels.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-09 15:07:
Afterlife schreef:
i don't let them eat the cheese from my bread
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 22:26:
Sas schreef:
Bittersweetmemories schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Hahaha ja die kan!!!

Slawine niet tho
Melden | Citeer | X
ROCHAMBEAU schreef op 07-09 21:58:
ROCHAMBEAU schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:45:
Cerveza schreef:
Ik weet een goeie
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:21:
Sas schreef:
Not shot is always miss



Competitiearchief
Down The Rabbit Hole | Ronde 503-03-2017 00:00
Schrap een schoolregel02-03-2017 00:00
Uitslagdag 01-03-201701-03-2017 09:44
Hapjesschaal!28-02-2017 00:00
Blend op Onderwerp27-02-2017 00:00
Change the tune26-02-2017 00:00
1 truth 4 lies25-02-2017 00:00
Popstar Radio | v124-02-2017 20:00
A pocket full of...24-02-2017 00:00
Your First Memory23-02-2017 00:00
Uitslagdag 22-02-1722-02-2017 00:00
Raad het dier 321-02-2017 09:14
Make-over20-02-2017 00:00
Who run the world?19-02-2017 00:00
Schone slaapster18-02-2017 00:00
Loesje17-02-2017 00:00
Caption This!16-02-2017 00:00
Uitslagdag 15-2-201715-02-2017 00:00
Valentijn themaweek - uitslagen14-02-2017 00:01
Valentijnscompetities dag 613-02-2017 00:00
Valentijnscompetities dag 512-02-2017 00:00
Valentijnscompetities dag 411-02-2017 00:00
Valentijnscompetities dag 310-02-2017 00:00
Valentijnscompetities dag 209-02-2017 00:00
Valentijnscompetities dag 108-02-2017 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende