Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald
Competities
Grappen die niet werken in het Engels (door Anoniem)

Op het nieuws van de dag hebben jullie vandaag kunnen lezen over Jochem Myjer, een van de bekendste comédiens van Nederland. Zijn grappen zijn dus erg gewaardeerd. Maar heb je er wel eens over nagedacht hoe zijn show eruit zou zien in het Engels?

Competitie
Voor deze competitie bedenken jullie een Nederlandse grap die totaal niet zou werken in het Engels. Hieronder heb ik twee voorbeelden genoteerd:

Rookwoorst zonder r is ook worst
Smoked sausage without an r is also sausage

Wat is wit en ontploft? Een boemkool
What is white and exploding? Cauiflower

Mocht je niet goed in Engels zijn, is Google Translate gebruiken toegestaan. Het hoeft geen perfecte vertaling te zijn.

Eisen
Voor deze competitie stuur je jouw favoriete Nederlandse grap in en de letterlijke Engelse vertaling ervan. Zorg dat de Engelse variant niet klopt.

Prijzen en deadline
Stuur jouw grap met de vertaling naar Sas met als onderwerp 'grappig' vóór 15 september 23.59 en maak kans op de volgende prijzen:

1. 50 credits en 5 CM-punten
2. 30 credits en 3 CM-punten
3. 20 credits en 1 CM-punt

De CM-punten tellen mee voor de CM-set van september die je hiernaast ziet.
Veel plezier en succes!! 



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Grappen die niet werken in het Engels.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-09 15:07:
Afterlife schreef:
i don't let them eat the cheese from my bread
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 22:26:
Sas schreef:
Bittersweetmemories schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Hahaha ja die kan!!!

Slawine niet tho
Melden | Citeer | X
ROCHAMBEAU schreef op 07-09 21:58:
ROCHAMBEAU schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:45:
Cerveza schreef:
Ik weet een goeie
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:21:
Sas schreef:
Not shot is always miss



Competitiearchief
Movie Night30-09-2016 12:19
Haiku29-09-2016 00:00
Uitslagdag | 28 september28-09-2016 00:00
Communicatieve missers27-09-2016 00:00
Functie update26-09-2016 00:00
Mijn vertrek 25-09-2016 11:26
Hoe goed ken jij het CT?24-09-2016 00:00
Emoji Ink competitie23-09-2016 00:00
Pimp my Guitar22-09-2016 00:00
Uitslagdag 21 september '1621-09-2016 00:00
Child art20-09-2016 00:00
hold me19-09-2016 00:00
Home Alone18-09-2016 00:00
Potato Head competitie // 17 sep17-09-2016 00:00
The Maze Runner - Uitslag16-09-2016 00:00
Het Licht ~ 15 september15-09-2016 00:00
Uitslagdag 14-09-201614-09-2016 00:09
Dinner time!13-09-2016 00:00
Your pencil case12-09-2016 00:00
Bijwerkingen11-09-2016 00:00
Jouw eigen Netflix serie10-09-2016 00:00
Dreams versus reality09-09-2016 00:18
Missing clue08-09-2016 00:00
Uitslagdag 7 september07-09-2016 00:00
The perfect hotel room06-09-2016 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende