Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald
Competities
Grappen die niet werken in het Engels (door Anoniem)

Op het nieuws van de dag hebben jullie vandaag kunnen lezen over Jochem Myjer, een van de bekendste comédiens van Nederland. Zijn grappen zijn dus erg gewaardeerd. Maar heb je er wel eens over nagedacht hoe zijn show eruit zou zien in het Engels?

Competitie
Voor deze competitie bedenken jullie een Nederlandse grap die totaal niet zou werken in het Engels. Hieronder heb ik twee voorbeelden genoteerd:

Rookwoorst zonder r is ook worst
Smoked sausage without an r is also sausage

Wat is wit en ontploft? Een boemkool
What is white and exploding? Cauiflower

Mocht je niet goed in Engels zijn, is Google Translate gebruiken toegestaan. Het hoeft geen perfecte vertaling te zijn.

Eisen
Voor deze competitie stuur je jouw favoriete Nederlandse grap in en de letterlijke Engelse vertaling ervan. Zorg dat de Engelse variant niet klopt.

Prijzen en deadline
Stuur jouw grap met de vertaling naar Sas met als onderwerp 'grappig' vóór 15 september 23.59 en maak kans op de volgende prijzen:

1. 50 credits en 5 CM-punten
2. 30 credits en 3 CM-punten
3. 20 credits en 1 CM-punt

De CM-punten tellen mee voor de CM-set van september die je hiernaast ziet.
Veel plezier en succes!! 



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Grappen die niet werken in het Engels.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-09 15:07:
Afterlife schreef:
i don't let them eat the cheese from my bread
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 22:26:
Sas schreef:
Bittersweetmemories schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Hahaha ja die kan!!!

Slawine niet tho
Melden | Citeer | X
ROCHAMBEAU schreef op 07-09 21:58:
ROCHAMBEAU schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:45:
Cerveza schreef:
Ik weet een goeie
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:21:
Sas schreef:
Not shot is always miss



Competitiearchief
Uitslagdag 16 december16-12-2015 00:01
Ontwerp een kinderkamer15-12-2015 00:00
RUMAG.14-12-2015 00:00
The Traveller13-12-2015 10:33
Your Own Movie ~ Finale12-12-2015 00:00
Perfect birthday11-12-2015 00:00
Body Language10-12-2015 00:00
Uitslagendag 9/12/201509-12-2015 00:00
Crystal Clear08-12-2015 00:00
Jij als dier?07-12-2015 00:00
6 December Competitie06-12-2015 00:00
Sinterklaas Competitie 201505-12-2015 00:12
This is the end04-12-2015 00:00
Nummerborden taal!03-12-2015 00:00
Uitslagdag 02/1202-12-2015 00:00
Het Sinterklaas verhaal01-12-2015 00:00
Een doorgang naar een andere wereld!30-11-2015 00:00
Een nieuw personage in... (3)28-11-2015 00:00
Spieken voor Dummies27-11-2015 01:31
Thanksgivin'26-11-2015 00:00
Uitslagdag / 25-11-201525-11-2015 00:04
All magic comes with a price24-11-2015 00:00
Een nieuwe vlag23-11-2015 00:00
Mountain people22-11-2015 00:00
A letter to the future21-11-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende