Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Uit de kom caption (door Literacity )

Uit de kom is een concept op Facebook waarin er op een ludieke manier wordt ingegaan op het nieuws van nu. Mensen worden gevraagd hun eigen caption te verzinnen en de caption van de winnaar krijgt een plekje in de krant. Hiernaast het voorbeeld over het nieuws van de Jumbo-topman in een witwaszaak. De winnende caption luidt: ''Dat zie je niet vaak... een topman die zijn eigen was doet''. Hiermee mogen jullie zelf ook aan de slag.

Competitie en eisen
Voor hetzelfde plaatje mogen jullie ook een caption gaan bedenken. Het is hierbij de bedoeling dat je bij ''vis'' begint en de zin afmaakt bij ''slak''. Je gebruikt hiervoor dit format (aanklikbaar). Mocht dat nu niet lukken dan kan je de zin ook los van het plaatje opsturen.

Mocht je nu meer willen weten over Uit de kom of inspiratie willen zoeken, dan kan je dat hier (aanklikbaar) vinden.

Deadline en prijzen;
De deadline voor deze competitie is 7 oktober 23.59u en deze stuur je naar mij met de titel ''Uit de kom''. De drie leukste captions maken kans op de volgende prijzen:
#1: 50cr en 5 punten
#2: 30cr en 3 punten
#3: 20cr en 1 punt



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Uit de kom caption.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 07-10 08:18:
Literacity schreef:
Laatste dag :)
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 05-10 06:34:
Literacity schreef:
(l)
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 01-10 09:12:
Literacity schreef:
Afterlife schreef:
oeh leuk !! ik dacht eigenlijk altijd dat medewerkers van de krant die zinnen verzonnen hahaha
Nope! Wordt uit de comments gehaald onder desbetreffende post :)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-09 11:18:
Afterlife schreef:
oeh leuk !! ik dacht eigenlijk altijd dat medewerkers van de krant die zinnen verzonnen hahaha
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 30-09 08:46:
bluesweater schreef:
oehhh leuk!



Competitiearchief
Uitslagdag 20-4-'1620-04-2016 00:00
What to do19-04-2016 00:00
Replay de serie!18-04-2016 00:00
Rewritten17-04-2016 11:37
Text-Twist16-04-2016 14:42
Children...15-04-2016 09:11
Coachella14-04-2016 00:00
Uitslagdag 13/04/201613-04-2016 00:00
Reclame muziek12-04-2016 00:00
De hoed van Maxima11-04-2016 00:00
Your Fault10-04-2016 00:00
Roadtrip mix09-04-2016 00:00
Pity Party08-04-2016 00:00
Restricted Heroes07-04-2016 00:00
Uitslagdag 06~04~201606-04-2016 00:00
Surviving...?05-04-2016 00:00
Everland Ronde 204-04-2016 00:27
Creeër jouw voorjaarshuis!03-04-2016 00:00
Nieuwe horoscoopnamen02-04-2016 00:00
1 April ~ Competitie dag01-04-2016 00:00
Jouw elftal31-03-2016 00:00
Uitslagdag 30'03 201630-03-2016 00:03
Islands of Personality29-03-2016 00:00
Paasmaandag 201628-03-2016 00:00
Paascompetities 201627-03-2016 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende