Berichten
Platenlabel
Online: 2
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
0
|
0
|
0
|
0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Statistieken
Nieuws van de dag
Competities
Speluitleg
Meestgestelde vragen
Professional Artist VIP
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet zilver
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star VIP
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer VIP
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master brons
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator brons
Aantal voltooide tours
16
van de
24
sterren behaald
Competities
Cupcake Dag
(door
bluesweater
)
Leuk artikel? Deel het dan op:
Reactie plaatsen
Reageer op het artikel
Cupcake Dag
.
Bericht plaatsen
Melden |
Citeer
|
X
NeonLights
schreef op 21-06 14:26:
NeonLights schreef:
Bluesweater schreef:
NeonLights schreef:
Oehh leuk! Ik mag graag bakken, dus dit is wel echt iets voor mij, haha. Als ik de tijd ervoor vind doe ik zeker mee!
@NeonLights Als je nog mee wilt doen, is vandaag de laatste mogelijkheid!
Bedankt voor de tag!
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 21-06 11:50:
bluesweater schreef:
NeonLights schreef:
Oehh leuk! Ik mag graag bakken, dus dit is wel echt iets voor mij, haha. Als ik de tijd ervoor vind doe ik zeker mee!
@NeonLights
Als je nog mee wilt doen, is vandaag de laatste mogelijkheid!
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 21-06 11:25:
bluesweater schreef:
laatste dag om mee te doen!
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 20-06 19:02:
bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Ik heb gisteren de cakejes gemaakt, ik stuur ze vanavond
Ben benieuwd!!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 20-06 14:45:
Desinteresse schreef:
Ik heb gisteren de cakejes gemaakt, ik stuur ze vanavond
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 20-06 09:15:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 18-06 16:00:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 17-06 14:42:
bluesweater schreef:
<33
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-06 22:57:
bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
Ingeleverd
Ik heb nog nooit zo snel naar een berichtje gekeken hihi
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 22:53:
xlorenzox schreef:
Ingeleverd
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 16:41:
xlorenzox schreef:
Bittersweetmemories schreef:
Vriendelijk verzoek om alle cupcakes naar mij te komen brengen als ze klaar zijn.
Hmm dit klinkt bijna als een meeting met high tea
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 16:24:
xlorenzox schreef:
Bittersweetmemories schreef:
Vriendelijk verzoek om alle cupcakes naar mij te komen brengen als ze klaar zijn.
Hmm dit klinkt bijna als een meeting met high tea
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-06 15:42:
bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
Bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
M'n cupcakes zijn nog niet klaar maar het beslag is echt hemels
Oeeeee nu ben ik heeel benieuwd!! 🤤
Ik zal vanavond de comp inleveren (als ik tijd heb)
Heheheheheheh
Leuk!!
Melden |
Citeer
|
X
ROCHAMBEAU
schreef op 16-06 15:42:
ROCHAMBEAU schreef:
Vriendelijk verzoek om alle cupcakes naar mij te komen brengen als ze klaar zijn.
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 15:41:
xlorenzox schreef:
Bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
M'n cupcakes zijn nog niet klaar maar het beslag is echt hemels
Oeeeee nu ben ik heeel benieuwd!! 🤤
Ik zal vanavond de comp inleveren (als ik tijd heb)
Heheheheheheh
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 15:36:
xlorenzox schreef:
Bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
M'n cupcakes zijn nog niet klaar maar het beslag is echt hemels
Oeeeee nu ben ik heeel benieuwd!! 🤤
Ik zal vanavond de comp inleveren (als ik tijd heb)
Heheheheheheh
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-06 15:03:
bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
M'n cupcakes zijn nog niet klaar maar het beslag is echt hemels
Oeeeee nu ben ik heeel benieuwd!! 🤤
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 16-06 14:41:
xlorenzox schreef:
M'n cupcakes zijn nog niet klaar maar het beslag is echt hemels
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-06 14:09:
bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Leuke set is het de bedoeling dat jezelf cupcakes gaat maken?
@LindzyInfernal
Dat mag, maar hoeft niet. Zoals in de tekst staat ga je zelf (minstens) 2 ingrediënten bedenken die in jou nieuwe cupcake recept gaan. Ook bedenk je een naam voor deze cupcakes!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 16-06 10:58:
LindzyInfernal schreef:
Leuke set is het de bedoeling dat jezelf cupcakes gaat maken?
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-06 08:45:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 15-06 14:34:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 15-06 08:44:
bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Even een vraag: ik wil het hele recept heel erg aanpassen, zou dit ook mogen? Dus qua smaak maar ook qua gezondheid
@Desinteresse Ja hoor, dat vind ik helemaal goed! Als je maar wel 2 'speciale' ingrediënten erbij bedenkt
Ja dat komt goed! Misschien worden het 3 ingrediënten extra als dat mag
Ja hoor!!! Lees het maar als "minstens 2 ingrediënten"
Melden |
Citeer
|
X
NeonLights
schreef op 14-06 15:55:
NeonLights schreef:
Oehh leuk! Ik mag graag bakken, dus dit is wel echt iets voor mij, haha. Als ik de tijd ervoor vind doe ik zeker mee!
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 14-06 15:24:
xlorenzox schreef:
Bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
Oeh die set is cute!
Met deze comp kan ik wel wat (:
Ben benieuwd!!
Ik ga kijken of ik zondag ook nog toevallig tijd heb om te bakken !
Melden |
Citeer
|
X
Renee00
schreef op 14-06 15:20:
Renee00 schreef:
Als kok moet ik die set hebben! Super leuke competitie!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 14-06 14:36:
Desinteresse schreef:
Bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Even een vraag: ik wil het hele recept heel erg aanpassen, zou dit ook mogen? Dus qua smaak maar ook qua gezondheid
@Desinteresse Ja hoor, dat vind ik helemaal goed! Als je maar wel 2 'speciale' ingrediënten erbij bedenkt
Ja dat komt goed! Misschien worden het 3 ingrediënten extra als dat mag
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 14-06 14:17:
bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Even een vraag: ik wil het hele recept heel erg aanpassen, zou dit ook mogen? Dus qua smaak maar ook qua gezondheid
@Desinteresse
Ja hoor, dat vind ik helemaal goed! Als je maar wel 2 'speciale' ingrediënten erbij bedenkt
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 14-06 14:16:
bluesweater schreef:
Xlorenzox schreef:
Oeh die set is cute!
Met deze comp kan ik wel wat (:
Ben benieuwd!!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 14-06 10:36:
Desinteresse schreef:
Even een vraag: ik wil het hele recept heel erg aanpassen, zou dit ook mogen? Dus qua smaak maar ook qua gezondheid
Melden |
Citeer
|
X
wecantbefriends
schreef op 14-06 01:19:
wecantbefriends schreef:
<3<3
Melden |
Citeer
|
X
xlorenzox
schreef op 14-06 00:20:
xlorenzox schreef:
Oeh die set is cute!
Met deze comp kan ik wel wat (:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 14-06 00:19:
Nelena schreef:
JAAAA ik wil een cupcake nu!
Competitiearchief
CM// Wie geef jij een kerstcadeau?
23-12-2014 00:00
CM//It's the most wonderful time of the year
22-12-2014 00:48
CM// Hoe verloopt jouw (kerst)gala?
21-12-2014 00:00
CM//Do You want To Build a Snowman?
20-12-2014 00:00
CM// Bedenk een wintersport
19-12-2014 00:00
CM// Jij in een kerstfilm?
18-12-2014 07:53
Uitslagen 17-12-'14
17-12-2014 06:59
Feel the vibes
16-12-2014 00:00
Jouw celebrity crush
15-12-2014 00:00
My Winter Wonderland
12-12-2014 00:00
Hoe ziet de volgende iPhone er uit?
11-12-2014 00:00
Uitslagen 10-12-'14
10-12-2014 00:00
Jouw politieke partij
09-12-2014 00:00
Verkiezingen 07-12-'14!
07-12-2014 00:00
December puzzel
06-12-2014 00:00
Sinterklaas competitie
05-12-2014 00:02
Sachiko's back!
04-12-2014 00:00
Uitslagen 03-12-2014
03-12-2014 06:39
Jouw perfecte naam
01-12-2014 00:02
Themaweek uitslagen!
30-11-2014 00:00
The Avengers - competities
29-11-2014 00:08
Mortal Instruments: City of Bones
28-11-2014 00:42
How to train your dragon - competities
27-11-2014 00:00
Once Upon a Time
26-11-2014 00:06
The Walking Dead - competities
25-11-2014 00:00
Vorige
| Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
|
Volgende