Berichten
Platenlabel
Online: 1
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
0
|
0
|
0
|
0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Statistieken
Nieuws van de dag
Competities
Speluitleg
Meestgestelde vragen
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet VIP
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star zilver
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer VIP
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master VIP
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator VIP
Aantal voltooide tours
19
van de
24
sterren behaald
Competities
Valentijnsdagcompetities
(door
bluesweater
)
Leuk artikel? Deel het dan op:
Reactie plaatsen
Reageer op het artikel
Valentijnsdagcompetities
.
Bericht plaatsen
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 20-02 06:21:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 19-02 18:44:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 16-02 17:20:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 16-02 09:24:
Cindy schreef:
Wecantbefriends schreef:
Super leuke competities!
Melden |
Citeer
|
X
wecantbefriends
schreef op 16-02 09:13:
wecantbefriends schreef:
Super leuke competities!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 16-02 08:56:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 16-02 08:55:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 15-02 22:20:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 15-02 16:36:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 15-02 12:12:
bluesweater schreef:
Dutton schreef:
Ik heb ze alle drie gedaan wel moeilijk en even bezig mee geweest haha maar het is gelukt <3
Leuk leuk!!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 15-02 11:46:
Dutton schreef:
Ik heb ze alle drie gedaan wel moeilijk en even bezig mee geweest haha maar het is gelukt <3
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 15-02 10:10:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 15-02 09:57:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 14-02 10:33:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 13-02 21:23:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 12-02 18:44:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
wecantbefriends
schreef op 11-02 19:48:
wecantbefriends schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 11-02 16:47:
LindzyInfernal schreef:
Bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik vind het 3 raadsel toch wel erg lastig.
Hij is niet heel gemakkelijk idd!
ik heb maar een gok gewaagd en opgestuurd hoe gaan de andere competities eigenlijk ik heb 2 looks gemaakt op het forum en een bericht gestuurd aan cindy van de andere competitie ben benieuwd of het voldoende is om de te gekke set te bemachtigen.
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 11-02 16:35:
bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik vind het 3 raadsel toch wel erg lastig.
Hij is niet heel gemakkelijk idd!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 11-02 11:19:
LindzyInfernal schreef:
Ik vind het 3 raadsel toch wel erg lastig.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 20:11:
Cindy schreef:
Arson schreef:
Cindy schreef:
Arson schreef:
haha ja nee gewoon was even verbaasd gewoon zo bedoel ik
O haha, ik dacht misschien heb ik het verkeerd uitgelegd ofzo.
neeee haha, is duidelijk heurr!
O gelukkig haha.
Melden |
Citeer
|
X
arson
schreef op 10-02 20:11:
arson schreef:
Cindy schreef:
Arson schreef:
Cindy schreef:
Hoezo error?
haha ja nee gewoon was even verbaasd gewoon zo bedoel ik
O haha, ik dacht misschien heb ik het verkeerd uitgelegd ofzo.
neeee haha, is duidelijk heurr!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 19:43:
LindzyInfernal schreef:
Bluesweater schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
moet je de raadsels correct hebben om het deel van de set te krijgen? Want volgens mij denk ik te moeilijk over de raadsels.
Daarvoor moet je bij @bluesweater zijn het is haar comp daar kan ik namelijk niet over oordelen.
@LindzyInfernal "Iedereen die meedoet aan deze competitie krijgt een deel van de set (een van de delen die je hiernaast ziet), hiervoor hoeven je antwoorden
niet
goed te zijn (gokken mag dus)"
thank you.
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 10-02 18:45:
bluesweater schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
Goed bezig!
moet je de raadsels correct hebben om het deel van de set te krijgen? Want volgens mij denk ik te moeilijk over de raadsels.
Daarvoor moet je bij @bluesweater zijn het is haar comp daar kan ik namelijk niet over oordelen.
@LindzyInfernal
"Iedereen die meedoet aan deze competitie krijgt een deel van de set (een van de delen die je hiernaast ziet), hiervoor hoeven je antwoorden
niet
goed te zijn (gokken mag dus)"
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 18:03:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Moet alleen nog de raadsels doen, al ben ik daar niet zo heel goed in. Heb comp 1 en comp 3 al ingezonden.
Goed bezig!
moet je de raadsels correct hebben om het deel van de set te krijgen? Want volgens mij denk ik te moeilijk over de raadsels.
Daarvoor moet je bij
@bluesweater
zijn het is haar comp daar kan ik namelijk niet over oordelen.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 17:55:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Moet alleen nog de raadsels doen, al ben ik daar niet zo heel goed in. Heb comp 1 en comp 3 al ingezonden.
Goed bezig!
moet je de raadsels correct hebben om het deel van de set te krijgen? Want volgens mij denk ik te moeilijk over de raadsels.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 16:55:
Cindy schreef:
Arson schreef:
Cindy schreef:
Arson schreef:
kreeg ff dikke error bij comp 1 door mijn naam hahahaha, maar ik ga proberen mee te doen!
Hoezo error?
haha ja nee gewoon was even verbaasd gewoon zo bedoel ik
O haha, ik dacht misschien heb ik het verkeerd uitgelegd ofzo.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 16:55:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Moet alleen nog de raadsels doen, al ben ik daar niet zo heel goed in. Heb comp 1 en comp 3 al ingezonden.
Goed bezig!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 16:42:
LindzyInfernal schreef:
Moet alleen nog de raadsels doen, al ben ik daar niet zo heel goed in. Heb comp 1 en comp 3 al ingezonden.
Melden |
Citeer
|
X
arson
schreef op 10-02 16:08:
arson schreef:
Cindy schreef:
Arson schreef:
kreeg ff dikke error bij comp 1 door mijn naam hahahaha, maar ik ga proberen mee te doen!
Hoezo error?
haha ja nee gewoon was even verbaasd gewoon zo bedoel ik
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 10-02 15:50:
Cindy schreef:
Arson schreef:
kreeg ff dikke error bij comp 1 door mijn naam hahahaha, maar ik ga proberen mee te doen!
Hoezo error?
Melden |
Citeer
|
X
arson
schreef op 10-02 15:19:
arson schreef:
kreeg ff dikke error bij comp 1 door mijn naam hahahaha, maar ik ga proberen mee te doen!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 09-02 07:07:
Cindy schreef:
Bluesweater schreef:
Bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Bij comp drie werkt de link onder HIER niet je gaat naar een 404 page not found pagina.
Oeps, heb ik nog niet aangepast. Zal ik later vandaag doen
Duurde even MAAR is eindelijk gelukt!
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 08-02 18:35:
bluesweater schreef:
Bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Bij comp drie werkt de link onder HIER niet je gaat naar een 404 page not found pagina.
Oeps, heb ik nog niet aangepast. Zal ik later vandaag doen
Duurde even MAAR is eindelijk gelukt!
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 07-02 17:13:
bluesweater schreef:
@CreepypastaFan
@5SecondsOfStarbucks
@Renee00
@Mandalorian
@Dialga
@Dazy
@Desinteresse
@Mylastwish
@Myonlywish
@rascal
@xlorenzox
@itsmeblub
@Skillet
@venti
@NeonLights
@sanasyrup
@Perts
@Sushii
@Mushii
@Nankurunaisa
@stabbed
@MischiefManaged
@PurpleViolet
@Avia
@Alyria
@Lycansa
Een heleboel mensen getagd! Doen jullie mee?
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 07-02 09:49:
bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
Bij comp drie werkt de link onder HIER niet je gaat naar een 404 page not found pagina.
Oeps, heb ik nog niet aangepast. Zal ik later vandaag doen
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 07-02 09:47:
Nelena schreef:
LindzyInfernal schreef:
Dus als ik het goed begrijp krijg je de set compleet als je aan alle drie de comps meedoet?
Moet even kijken of ik er voor de deadline tijd voor vind.
Ja klopt helemaal! Meedoen is voldoende 🤍
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 07-02 09:41:
LindzyInfernal schreef:
Dus als ik het goed begrijp krijg je de set compleet als je aan alle drie de comps meedoet?
Moet even kijken of ik er voor de deadline tijd voor vind.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 07-02 09:36:
LindzyInfernal schreef:
Bij comp drie werkt de link onder HIER niet je gaat naar een 404 page not found pagina.
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 07-02 09:34:
bluesweater schreef:
LindzyInfernal schreef:
oew wat een gave set.
Jaaaaa!!!!
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 07-02 09:32:
LindzyInfernal schreef:
oew wat een gave set.
Melden |
Citeer
|
X
Mai
schreef op 07-02 09:18:
Mai schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Bloggers
schreef op 07-02 07:02:
Bloggers schreef:
Competitiearchief
CM// Wie geef jij een kerstcadeau?
23-12-2014 00:00
CM//It's the most wonderful time of the year
22-12-2014 00:48
CM// Hoe verloopt jouw (kerst)gala?
21-12-2014 00:00
CM//Do You want To Build a Snowman?
20-12-2014 00:00
CM// Bedenk een wintersport
19-12-2014 00:00
CM// Jij in een kerstfilm?
18-12-2014 07:53
Uitslagen 17-12-'14
17-12-2014 06:59
Feel the vibes
16-12-2014 00:00
Jouw celebrity crush
15-12-2014 00:00
My Winter Wonderland
12-12-2014 00:00
Hoe ziet de volgende iPhone er uit?
11-12-2014 00:00
Uitslagen 10-12-'14
10-12-2014 00:00
Jouw politieke partij
09-12-2014 00:00
Verkiezingen 07-12-'14!
07-12-2014 00:00
December puzzel
06-12-2014 00:00
Sinterklaas competitie
05-12-2014 00:02
Sachiko's back!
04-12-2014 00:00
Uitslagen 03-12-2014
03-12-2014 06:39
Jouw perfecte naam
01-12-2014 00:02
Themaweek uitslagen!
30-11-2014 00:00
The Avengers - competities
29-11-2014 00:08
Mortal Instruments: City of Bones
28-11-2014 00:42
How to train your dragon - competities
27-11-2014 00:00
Once Upon a Time
26-11-2014 00:06
The Walking Dead - competities
25-11-2014 00:00
Vorige
| Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
|
Volgende