Berichten
Platenlabel
Online: 37
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
0
|
0
|
0
|
0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Statistieken
Nieuws van de dag
Competities
Speluitleg
Meestgestelde vragen
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet zilver
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star goud
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer goud
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master brons
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator VIP
Aantal voltooide tours
14
van de
24
sterren behaald
Competities
CT gaat van start!
(door
CompetitieTeam
)
Leuk artikel? Deel het dan op:
Reactie plaatsen
Reageer op het artikel
CT gaat van start!
.
Bericht plaatsen
Melden |
Citeer
|
X
Mai
schreef op 11-04 20:06:
Mai schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 11-04 19:48:
bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Bluesweater schreef:
Nog een paar dagen !
Hhopelijk is die lag weg voor die tijd, want dit is verschrikkelijk anders.:c
Fingers crossed 🤞
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 11-04 07:43:
Cindy schreef:
Bluesweater schreef:
Nog een paar dagen !
Hhopelijk is die lag weg voor die tijd, want dit is verschrikkelijk anders.:c
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 10-04 21:37:
bluesweater schreef:
Nog een paar dagen !
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 05-04 17:13:
Cindy schreef:
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 04-04 19:39:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 01-04 17:15:
Dutton schreef:
RaspberryPie schreef:
Was dit de eerste comp al om mee te doen aan alle competities voor deze maand?
Nee deze hoort er niet bij. De beloningssysteem gaat ook pas in vanaf de zomer.
Melden |
Citeer
|
X
RaspberryPie
schreef op 01-04 16:56:
RaspberryPie schreef:
Was dit de eerste comp al om mee te doen aan alle competities voor deze maand?
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 01-04 16:34:
bluesweater schreef:
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 31-03 19:21:
Cindy schreef:
Bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Rascal schreef:
Cindy haar tekst ziet er een beetje gek uit
"Ik organiseer altijd dingen wat spontaan in me op komt en denk
âOOO
dat/dit is leuk
â"
Klopt iets ging miss in de codering had dit aangepast qua tekst alleen vergeten door te geven aan Anouk oops. XD
Ooh huh wat een bijzondere zin zo haha
Geen idee hoe dat is gebeurd
Geen idee,ik had me tekst om die reden aangepast maar vergeten door te geven aan je. xD
Mijn fout dus sorry. Dit was/is ook in die andere dus heb dat ene woordje ook veranderd zodat het hopelijk nu wel goed eruit ziet.
Melden |
Citeer
|
X
bluesweater
schreef op 31-03 18:23:
bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Rascal schreef:
Cindy haar tekst ziet er een beetje gek uit
"Ik organiseer altijd dingen wat spontaan in me op komt en denk
âOOO
dat/dit is leuk
â"
Klopt iets ging miss in de codering had dit aangepast qua tekst alleen vergeten door te geven aan Anouk oops. XD
Ooh huh wat een bijzondere zin zo haha
Geen idee hoe dat is gebeurd
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 31-03 15:05:
Dutton schreef:
🩷
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 31-03 13:50:
LindzyInfernal schreef:
Dank voor de code.
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 31-03 11:59:
Cindy schreef:
Rascal schreef:
Cindy haar tekst ziet er een beetje gek uit
"Ik organiseer altijd dingen wat spontaan in me op komt en denk
âOOO
dat/dit is leuk
â"
Klopt iets ging miss in de codering had dit aangepast qua tekst alleen vergeten door te geven aan Anouk oops. XD
Melden |
Citeer
|
X
Monza
schreef op 31-03 10:38:
Monza schreef:
Cindy haar tekst ziet er een beetje gek uit
"Ik organiseer altijd dingen wat spontaan in me op komt en denk
âOOO
dat/dit is leuk
â"
Melden |
Citeer
|
X
Anoniem
schreef op 31-03 10:08:
Dialga schreef:
Competitiearchief
Waar word jij nou echt blij van?
10-11-2013 12:47
Jou perfecte date
07-11-2013 07:29
Uitslagen van 06/11
06-11-2013 10:40
Teken het CT na!
05-11-2013 00:13
Magie zit ook in jou!
02-11-2013 19:19
Wat voor magie wil jij gebruiken?
01-11-2013 21:14
Het is woeeeensdag!
30-10-2013 11:57
Raad de muziek instrumenten
24-10-2013 16:18
Uitslag Woensdag(23-10-2013)
23-10-2013 15:38
Sing- & Songwrite
22-10-2013 00:07
Het is woensdag-uitslagdag!
16-10-2013 12:28
Maak een nieuw profiel voor het CT!
14-10-2013 10:28
Jouw engste nachtmerrie!
13-10-2013 13:23
Maak een Horror look + plaatje + slogan!
12-10-2013 12:55
Bedenk je eigen horror diner
10-10-2013 07:28
Schrijf een horrorverhaal
08-10-2013 00:04
Jouw lievelingsquote?
04-10-2013 19:07
Het is weer woensdag dus tijd voor UITSLAGEN!
02-10-2013 17:12
Bedenk een competitie!
30-09-2013 08:23
Competitie maak een zwart wit look in het echt!
29-09-2013 11:25
Maak een collage!
26-09-2013 09:43
Uitslag woensdag!
25-09-2013 16:13
Black & White - Je Favo Foto
24-09-2013 08:22
Raad de 5 getallen!
21-09-2013 11:10
Blunder? Hoe los jij het op?
20-09-2013 19:13
Vorige
| Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
|
Volgende