Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Welkom bij Virtual Popstar, de #1 community voor jongvolwassenen!

Maak nu gratis een account en praat mee op het forum. Speel games en kies uit duizenden kledingitems om je popster mee te verkleden.

Klik hier en maak je eigen account
> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald
Profiel
SheraLeona
avatar

Blog

TitelReactiesDatum
verliefd219-08-2013 17:31

 Meldenverliefd
jij weet toch wel hoe dat voelt? maar kan je ook uitleggen hoe verliefd zijn voelt?
iedereen zegt altijd dat merk je vanzelf als je verliefd bent , maar hoe weet je dan wanneer je echt verliefd bent...

Reactie plaatsen

Reageer op de blog verliefd van SheraLeona .
Bericht plaatsen
Melden | Citeer
SheraLeona schreef op 19-08 22:55:
SheraLeona schreef:
is dat een fijn gevoel
Melden | Citeer
Anoniem schreef op 19-08 18:06:
Desinteresse schreef:
Het is een heel speciaal gevoel dat je niet 1 keer krijgt maar bijna elke dag als je hem/haar ziet.