Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
WIN DM - gesloten
bluesweater
Minister of Pop



Hoi!

Hoe doe je mee?
Mail mij het antwoord op 1 van de 2 onderstaande raadsels. Vervolgens loot ik tussen de inzendingen. Je mag trouwens nog geen DM hebben deze week.

Deadline
Mailen kan tot en met 16 februari 16 uur. Ergens na dit tijdstip ga ik loten.

LET OP:
Ik moet je de credits opsturen: dus zorg ervoor dat je tussen 16-19 online bent. Als de winnaar(s) niet voor 19.15 hebben gereageerd loot ik opnieuw.

Andere competitie:
Wist je dat er een Valentijnslookcompetitie is? Je vind 'm hier:Ā https://virtualpopstar.com/home/competitions?x=read&id=7545Ā 

De raadsels
Raadsel 1:
Ik ben het begin van elk einde,
en het einde van aarde en ruimte.
Ik ben essentieel voor creatie,
en ik omring elke positie.
Wat ben ik?

Raadsel 2:
Een man bouwt een rechthoekig huis.
Alle ramen kijken uit op het zuiden.
Welke kleur had de beer?

Als er veel inzendingen zijn..
Verloot ik 2x DM!

Liefs
Mai
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Levende legende



Leuk. Hopelijk vergeet ik niet rond dat tijdstip online te zijnĀ 
Renee00
Wereldberoemd



Monza
Internationale ster



sorry wat,Ā  ik wil echt na 19:00 het antwoord weten op het tweede raadsel en weten waarom dat het antwoord isĀ 
bluesweater
Minister of Pop



rascal schreef:
sorry wat,Ā  ik wil echt na 19:00 het antwoord weten op het tweede raadsel en weten waarom dat het antwoord isĀ 
Haha zal ik doen!!
Monza
Internationale ster



bluesweater schreef:
rascal schreef:
sorry wat,Ā  ik wil echt na 19:00 het antwoord weten op het tweede raadsel en weten waarom dat het antwoord isĀ 
Haha zal ik doen!!
fijn, want ik kom er echt niet uit hahaah
bluesweater
Minister of Pop



Nog 9 minuten
Mai
Minister of Pop



Hihi
bluesweater
Minister of Pop



UITSLAGĀ 

Er waren best wel wat inzendingen en goed nieuws: alles was goed. Ik heb 2 x geloot, 1x voor de goede antwoorden van raadsel 1 en 1x voor raadsel 2.

RaadselĀ 1Ā - Antwoord: De letter "e"
Raadsel 2Ā - Antwoord: Wit! Het huis staat op de Zuidpool, dus kijkt elk raam uit op het zuiden. Daar is het koud dus een ijsbeer. @rascalĀ 

Winnaars: @MischiefManagedĀ en @DazyĀ . LET OP: je laat een reactie op dit topic achter, waarna ik je de benodigde credits op stuur om het zelfĀ te kopen. Mocht je niet reageren voor 19.15 uurĀ dan gaat de DM naar een ander.
Monza
Internationale ster



wooooow, nee daar had ik nooit op gekomen!Ā 
bluesweater
Minister of Pop



Anoniem
Levende legende



bluesweater schreef:
UITSLAGĀ 

Er waren best wel wat inzendingen en goed nieuws: alles was goed. Ik heb 2 x geloot, 1x voor de goede antwoorden van raadsel 1 en 1x voor raadsel 2.

RaadselĀ 1Ā - Antwoord: De letter "e"
Raadsel 2Ā - Antwoord: Wit! Het huis staat op de Zuidpool, dus kijkt elk raam uit op het zuiden. Daar is het koud dus een ijsbeer. @rascalĀ 

Winnaars: @MischiefManagedĀ en @DazyĀ . LET OP: je laat een reactie op dit topic achter, waarna ik je de benodigde credits op stuur om het zelfĀ te kopen. Mocht je niet reageren voor 19.15 uurĀ dan gaat de DM naar een ander.
Ah wat leuk! En ik ben op tijd!
bluesweater
Minister of Pop



Dazy schreef:
bluesweater schreef:
UITSLAGĀ 

Er waren best wel wat inzendingen en goed nieuws: alles was goed. Ik heb 2 x geloot, 1x voor de goede antwoorden van raadsel 1 en 1x voor raadsel 2.

RaadselĀ 1Ā - Antwoord: De letter "e"
Raadsel 2Ā - Antwoord: Wit! Het huis staat op de Zuidpool, dus kijkt elk raam uit op het zuiden. Daar is het koud dus een ijsbeer. @rascalĀ 

Winnaars: @MischiefManagedĀ en @DazyĀ . LET OP: je laat een reactie op dit topic achter, waarna ik je de benodigde credits op stuur om het zelfĀ te kopen. Mocht je niet reageren voor 19.15 uurĀ dan gaat de DM naar een ander.
Ah wat leuk! En ik ben op tijd!
jaa idd! de credits komen eraan
Anoniem
Levende legende



Dankjewel!!
xlorenzox
Queen of Pop



Wow, ik had het goed, helaas niet gewonnen!
Gefeliciteerd !
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste