Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Shine With Pride!
Avance
Internationale ster



Cindy schreef:
Avance schreef:
Thema 4


imgur.com/a/0G8PQDQ
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) 

Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Avance
Internationale ster



bluesweater
Minister of Pop



Avance schreef:
Cindy schreef:
Avance schreef:
Thema 4


imgur.com/a/0G8PQDQ
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) 

Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Klopt! Ik had dat eigenlijk even moeten afstemmen oeps 🫣 maar gezegd is gezegd dus de code komt iig je kant op
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Avance schreef:
Cindy schreef:
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) 

Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Klopt! Ik had dat eigenlijk even moeten afstemmen oeps 🫣 maar gezegd is gezegd dus de code komt iig je kant op
LOOOL, goede communicatie doosje haha maar kan gebeuren joh maar niks uit. XD
Ik heb btw op je appje geantwoord!
Anoniem
Queen of Queens



Avance schreef:
Cindy schreef:
Avance schreef:
Thema 4


imgur.com/a/0G8PQDQ
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) 

Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Als Noukie het belooft heeft aan je dat je nog mee kon doen voor doe code is het prima. :)
Avance
Internationale ster



Cindy schreef:
Avance schreef:
Cindy schreef:
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) 

Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Als Noukie het belooft heeft aan je dat je nog mee kon doen voor doe code is het prima.
Superlief, dankjewel! 
Anoniem
Princess of Pop



Ah thx voor de leuke set
Was een leuke competitie.
bluesweater
Minister of Pop



LindzyInfernal schreef:
Ah thx voor de leuke set
Was een leuke competitie.
Fijn om te horen! 
Anoniem
Levende legende



omg love de set @RaspberryPie 
Anoniem
Queen of Queens



Dazy schreef:
omg love de set @RaspberryPie 
JAAA ze maakt geweldige ontwerpen!!!
Avance
Internationale ster



Dankjewel voor de geweldige set! 
RaspberryPie
Internationale ster



Dazy schreef:omg love de set @RaspberryPie 
Ahhh dankjewel 
Anoniem
Queen of Queens



De top 3 cr prijzen zijn naar de winnaars gestuurd!

Nogmaals gefeliciteerd <3
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
De top 3 cr prijzen zijn naar de winnaars gestuurd!

Nogmaals gefeliciteerd <3
Gefeliciteerd winnaars!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: