Advent schreef:
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en een gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar!
laat jouw kerstgroet hier achter en wie weet laat de Kerstman een cadeautje voor je achter. ๐ย
laat jouw kerstgroet hier achter en wie weet laat de Kerstman een cadeautje voor je achter. ๐ย
je kunt je kerstgroet plaatsen tot 25 december 23:59


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


9