Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben in geen tijden meer
Dyann
Internationale ster



Midnight schreef:
Fluttershy schreef:
HAHAAH die jaĀ 

en die ster als je het eens was met iemand
HAHA ja dat was de "rt"Ā 
Midnight
Popster



zou het grappig vinden als iemand van gsm hier zit en echt mee volgt en kijkt hoe wij nog steeds hyped zijn om gsm
Anoniem
Wereldberoemd



Ā  Ā En met dit lookje gong ik het GSM graf inĀ 
Cool.Dus.Niet
Wereldberoemd



Midnight schreef:
zou het grappig vinden als iemand van gsm hier zit en echt mee volgt en kijkt hoe wij nog steeds hyped zijn om gsm

Midnight
Popster



MissLisjex schreef:
Ā  Ā En met dit lookje gong ik het GSM graf inĀ 
ik had vlak voor mijn gsm graf een daisee gekocht en toen bood iemand 60 euro voor mn daisee met paysafecard ik heb die toen gekregen hahaha en daarna ging gsm dood
Anoniem
Wereldberoemd



Fluttershy schreef:
MissLisjex schreef:
. Dit was een lookje van mij ooit hiji 
omggggg wij waren vrienden op gsm tho XD
Omg hhahahahahahhaha
Cool.Dus.Niet
Wereldberoemd



Ā weten jullie nog deze hoofden met HalloweenĀ was liefdeĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



Midnight schreef:
MissLisjex schreef:
Ā  Ā En met dit lookje gong ik het GSM graf inĀ 
ik had vlak voor mijn gsm graf een daisee gekocht en toen bood iemand 60 euro voor mn daisee met paysafecard ik heb die toen gekregen hahaha en daarna ging gsm dood
Omg business woman I SEE UĀ 
Midnight
Popster



Fluttershy schreef:
Midnight schreef:
zou het grappig vinden als iemand van gsm hier zit en echt mee volgt en kijkt hoe wij nog steeds hyped zijn om gsm

hahahaha deze <3333
Anoniem
Wereldberoemd



Fluttershy schreef:
Ā wetne jullie nog deze hoofden met HalloweenĀ was liefdeĀ 
Omg JAAAAAAA
Cool.Dus.Niet
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
Fluttershy schreef:
MissLisjex schreef:
. Dit was een lookje van mij ooit hiji 
omggggg wij waren vrienden op gsm tho XD
Omg hhahahahahahhaha
wrm wist ik dit niet XDĀ 
Midnight
Popster



MissLisjex schreef:
Midnight schreef:
MissLisjex schreef:
Ā  Ā En met dit lookje gong ik het GSM graf inĀ 
ik had vlak voor mijn gsm graf een daisee gekocht en toen bood iemand 60 euro voor mn daisee met paysafecard ik heb die toen gekregen hahaha en daarna ging gsm dood
Omg business woman I SEE UĀ 
CORRECT alleen gaf ik het verkeerd uit want ik heb die 60€ uitgegeven hier op vp HAHAHAHA
Anoniem
Wereldberoemd



Midnight schreef:
MissLisjex schreef:
Midnight schreef:
ik had vlak voor mijn gsm graf een daisee gekocht en toen bood iemand 60 euro voor mn daisee met paysafecard ik heb die toen gekregen hahaha en daarna ging gsm dood
Omg business woman I SEE UĀ 
CORRECT alleen gaf ik het verkeerd uit want ik heb die 60€ uitgegeven hier op vp HAHAHAHA
Dat is pijnlijk HAHAHAHAH
Dyann
Internationale ster



Midnight schreef:
MissLisjex schreef:
Midnight schreef:
ik had vlak voor mijn gsm graf een daisee gekocht en toen bood iemand 60 euro voor mn daisee met paysafecard ik heb die toen gekregen hahaha en daarna ging gsm dood
Omg business woman I SEE UĀ 
CORRECT alleen gaf ik het verkeerd uit want ik heb die 60€ uitgegeven hier op vp HAHAHAHA
HAHAHA neeeee
Cool.Dus.Niet
Wereldberoemd



Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste