Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Ik schreef in een mail ipv Carolien
Nolite
Wereldberoemd



Beste Calorien

๐Ÿฅฒ
Anoniem
Levende legende



Haha dit zou mij ook kunnen overkomen :p
Anoniem
Minister of Pop



Oef haha
Nolite
Wereldberoemd



Desinteresse schreef:
Haha dit zou mij ook kunnen overkomen
Had ook een klasgenoot die een keer Kaas schreef ipv Kees, daar heb ik zo hard om gelachen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Die man reageerde ook echt met: โ€˜Ik heet trouwens wel Kees, niet kaasโ€ฆโ€™
Anoniem
Minister of Pop



Nolite schreef:
Desinteresse schreef:
Haha dit zou mij ook kunnen overkomen
Had ook een klasgenoot die een keer Kaas schreef ipv Kees, daar heb ik zo hard om gelachen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Die man reageerde ook echt met: โ€˜Ik heet trouwens wel Kees, niet kaasโ€ฆโ€™
Hahaha die reactie is geweldig
Nolite
Wereldberoemd



Sas schreef:
Nolite schreef:
Desinteresse schreef:
Haha dit zou mij ook kunnen overkomen
Had ook een klasgenoot die een keer Kaas schreef ipv Kees, daar heb ik zo hard om gelachen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Die man reageerde ook echt met: โ€˜Ik heet trouwens wel Kees, niet kaasโ€ฆโ€™
Hahaha die reactie is geweldig
Hahahaha, ja hij kon er zelf denk ik ook wel om lachen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ik krijg heel vaak van vreemden mailtjes waaruit blijkt dat ze denken dat ik een mannelijk persoon ben, omdat mijn naam dus voor mannen en vrouwen kan ๐Ÿ˜…
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld