Nolite schreef:Desinteresse schreef:Haha dit zou mij ook kunnen overkomen

Had ook een klasgenoot die een keer Kaas schreef ipv Kees, daar heb ik zo hard om gelachen ๐๐
Die man reageerde ook echt met: โIk heet trouwens wel Kees, niet kaasโฆโ
Hahaha die reactie is geweldig