Nolite schreef:Julianne schreef:phahahahhahahah ik heb geld al in de raarste staten afgegeven dat ik zo vies werd aangekeken,Â
gekreukeld, vies, scheuren zelfs helemaal doorgeknipt en dan met plakband terug aan elkaarÂ

Mijne werd laatst dus niet geaccepteerd omdat dat apparaatje âm niet pakte, maar die apparaatjes zijn echt troep want daar moet je âm altijd 20 x in stoppen
en ik was echt salty want ze noemde âm âheel kapotâ  terwijl er geen eens scheuren in zaten, alleen kreukels!!! En ze probeerde niet eens met zoân stift, keek niet naar watermerk en streep en zocht ook niet naar ribbel bij eerste cijferâŚ. Wilde echt zeggen dat dat betere manier was om echt geld te herkennen maar ik hield me in
nu ben ik bang dat niemand mn briefje wilt

Maar dit is âm, is toch niet heel kapot??? đ¤¨đ¤¨đ¤¨