Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Dat snake spel
Anoniem
Queen of Queens



Hoe lang is die bug al dat die slang gewoon door dat 'bolletje' heen gaat en het spel dan vastloopt

waarom wordt hier niks aan gedaan?
Anoniem
Landelijke ster



Avia schreef:
Hoe lang is die bug al dat die slang gewoon door dat 'bolletje' heen gaat en het spel dan vastloopt

waarom wordt hier niks aan gedaan?
Ja dat is inderdaad irritant!
Anoniem
Queen of Queens



Ik raak gefrustreerd
bluesweater
Minister of Pop



ik vrees dat dit oplossen niet hoog op het prioriteiten lijstje staat.. maar je kan iemand van het coreteam taggen!
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
ik vrees dat dit oplossen niet hoog op het prioriteiten lijstje staat.. maar je kan iemand van het coreteam taggen!
Kan jammer genoeg niet taggen op telefoon (nog zoiets dat niet hoog op het prioriteiten lijstje staat blijkbaar haha)
bluesweater
Minister of Pop



Avia schreef:
bluesweater schreef:
ik vrees dat dit oplossen niet hoog op het prioriteiten lijstje staat.. maar je kan iemand van het coreteam taggen!
Kan jammer genoeg niet taggen op telefoon (nog zoiets dat niet hoog op het prioriteiten lijstje staat blijkbaar haha)
hahaha yeah maar misschien is dat wel moelijk? ik kan morgen wel iemand taggendie misschien het antwoord weet!
bluesweater
Minister of Pop



@enbette ?

of @Lamby @Dutton kunnen jullie hier wat over vertellen? idk of de andere spellen ook bugs bevatten, maar is het wel het plan dit binnenkort op te lossen of niet? 
Anoniem
Wereldberoemd



Dit is al een hele lange tijd, de bug is 'op te lossen' wanneer je via dezelfde kant weer terug gaat. Het gebeurt namelijk alleen wanneer je via één van de zijkanten weg gaat. Maar ik zal dit naar Enbette opbrengen en hier even een nieuwe reactie plaatsen zodra ik daar antwoord op heb gekregen
Anoniem
Wereldberoemd



Enbette weet af van de bug en denkt dat het vrij makkelijk op te lossen valt, hij moet er alleen de tijd voor weten te vinden. Het is dus op de radar en wordt hopelijk z.s.m. opgelost
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld