SeventhHeaven schreef:
Nieuwe:
- Hoofdpersonages wonen nog thuis maar werken beide in een boomgaard. Er breekt een oorlog uit tussen verschillende volken in hun land, een heftige burgeroorlog. (Ik denk zelf aan een tijd vóór er pistolen waren. Zwaarden, boogschutters, ridders te paard... Maar dat hoeft niet.) De familie van de één sluit zich aan bij volk A, de ander bij B. Toch werken ze nog samen in de boomgaard en tussen de bloesem bloeit ook een beginnende liefde op. Wie van de twee sluit zich aan bij het andere volk? Of gaat het niet samen?
- OOK MOGELIJK ALS RPG BIJ GENOEG INTERESSE
In de grotten van Naduhn leeft een vreedzaam, maar afgezonderd volk. Ze verbouwen hun eten in de krater van een oude, droge vulkaan en hebben een heel stelsel aan grotten waar ze in wonen. Maar het water, dat door de rotsen stroomt, raakt vervuild. Alle jonge leden van de stam krijgen de opdracht om een oplossing te bedenken voor het probleem. Wie een oplossing heeft wordt rijkelijk beloont, zo is de belofte. De hoofdpersonages, twee boezemvrienden (die later eventueel een liefdesrelatie ontwikkelen, kan, hoeft niet) besluiten samen te werken, en de winst te delen. Maar het vinden van een oplossing is niet makkelijk. Er zijn een aantal opties: 1. Ze reizen de grot uit, wat niemand eerder deed, opzoek naar water. 2. Ze bedenken een manier om het water te zuiveren. 3. Ze vinden een nieuwe waterbron, diep in de grot, waar de paden nog niet begaanbaar zijn en er geen routeborden staan in het gangenstelsel.
Nieuwe:
- Hoofdpersonages wonen nog thuis maar werken beide in een boomgaard. Er breekt een oorlog uit tussen verschillende volken in hun land, een heftige burgeroorlog. (Ik denk zelf aan een tijd vóór er pistolen waren. Zwaarden, boogschutters, ridders te paard... Maar dat hoeft niet.) De familie van de één sluit zich aan bij volk A, de ander bij B. Toch werken ze nog samen in de boomgaard en tussen de bloesem bloeit ook een beginnende liefde op. Wie van de twee sluit zich aan bij het andere volk? Of gaat het niet samen?
- OOK MOGELIJK ALS RPG BIJ GENOEG INTERESSE
In de grotten van Naduhn leeft een vreedzaam, maar afgezonderd volk. Ze verbouwen hun eten in de krater van een oude, droge vulkaan en hebben een heel stelsel aan grotten waar ze in wonen. Maar het water, dat door de rotsen stroomt, raakt vervuild. Alle jonge leden van de stam krijgen de opdracht om een oplossing te bedenken voor het probleem. Wie een oplossing heeft wordt rijkelijk beloont, zo is de belofte. De hoofdpersonages, twee boezemvrienden (die later eventueel een liefdesrelatie ontwikkelen, kan, hoeft niet) besluiten samen te werken, en de winst te delen. Maar het vinden van een oplossing is niet makkelijk. Er zijn een aantal opties: 1. Ze reizen de grot uit, wat niemand eerder deed, opzoek naar water. 2. Ze bedenken een manier om het water te zuiveren. 3. Ze vinden een nieuwe waterbron, diep in de grot, waar de paden nog niet begaanbaar zijn en er geen routeborden staan in het gangenstelsel.