Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

ORPG, gedichten en schrijvers < Virtual Popstar
Zijn er nog rpg's open
Account verwijderd




die leuk zijn en waar ik aan mee kan doen?
Varamyr
Wereldberoemd



nahh vgm niet ;c
Amarynthia
Internationale ster



Volgens mij niet. Er worden ook niet vaak rpg's geopend eigenlijk, jammer genoeg ):
Account verwijderd




Amarynthia schreef:
Volgens mij niet. Er worden ook niet vaak rpg's geopend eigenlijk, jammer genoeg ):

Ahhh too bad ;.;
Amarynthia
Internationale ster



Nuages schreef:
Amarynthia schreef:
Volgens mij niet. Er worden ook niet vaak rpg's geopend eigenlijk, jammer genoeg ):

Ahhh too bad ;.;
Ja best jammer! Je kunt altijd proberen zelf een rpg te openen? Ik denk namelijk wel dat er animo is (plus dat er nu wel een aantal mensen vakantie hebben)
Account verwijderd




Amarynthia schreef:
Nuages schreef:
Amarynthia schreef:
Volgens mij niet. Er worden ook niet vaak rpg's geopend eigenlijk, jammer genoeg ):

Ahhh too bad ;.;
Ja best jammer! Je kunt altijd proberen zelf een rpg te openen? Ik denk namelijk wel dat er animo is (plus dat er nu wel een aantal mensen vakantie hebben)
Hm ja klopt, heb wel vaker een rpg geopend, maar op het moment heb ik totaal geen inspiratie bluh. Ben stiekem ook best kieskeurig qua verhaallijnen, omdat ik weet dat ik me anders heel snel ga vervelen. 
Amarynthia
Internationale ster



Nuages schreef:
Amarynthia schreef:
Nuages schreef:

Ahhh too bad ;.;
Ja best jammer! Je kunt altijd proberen zelf een rpg te openen? Ik denk namelijk wel dat er animo is (plus dat er nu wel een aantal mensen vakantie hebben)
Hm ja klopt, heb wel vaker een rpg geopend, maar op het moment heb ik totaal geen inspiratie bluh. Ben stiekem ook best kieskeurig qua verhaallijnen, omdat ik weet dat ik me anders heel snel ga vervelen. 
Haha same! Ik heb zelf wel een paar (hele oude) verhaallijnen klaarliggen, maar daar raak ik vaak ook snel op uitgekeken. Sowieso heb ik dat sneller bij rpg's, tenzij het met een klein groepje en er veel diepgang in zit (en nog beter: als ik kan godmodden haha)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld