Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Entertainment < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hamilton is de beste musical
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



die er is.

Nee, idk, ik houd ook van The Lion King en heb echt wel veel goede musicals gezien, maar ben echt VERSLAAFD sinds ik hem voor 't eerst heb gekeken. Ik luister de spotify-playlist ervan als ik onderweg ben en IDK MAN het is gewoon zo vet allemaal

STAAT OP DISNEY+
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



hallo beetje aandacht voor deze masterpiece plz
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



HALLO
Solis
Landelijke ster



O M F G JAAAAAAA. Was verslaafd sins hele lange tijd legit aan het janken toen ik hoorde dat ie OP disney+ kwam 
Anoniem
Internationale ster



Oef .. ja 
Heb 4 juli ook met vrienden die gekeken hahah
Fem
Popster



ik heb echt inmiddels die hele film al 4 keer gekeken en je ziet!! steeds!! weer!! nieuwe!! dingen!!
echt een fantastische musical, ben er echt al een tijdje niet oke van HAHA. zit zo goed in elkaar aaa
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



okay late reacties maar REACTIES NONETHLESS!!!

Acnolgia
YouTube-ster



Wil die nog zien zullen we die samenkijken @Bittersweetmemories 
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



Acnologia schreef:
Wil die nog zien zullen we die samenkijken @Bittersweetmemories 
ja is goed, is echt pure liefde
Acnolgia
YouTube-ster



Bittersweetmemories schreef:
Acnologia schreef:
Wil die nog zien zullen we die samenkijken @Bittersweetmemories 
ja is goed, is echt pure liefde
Heb er zoveel over gehoord
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



Acnologia schreef:
Bittersweetmemories schreef:
Acnologia schreef:
Wil die nog zien zullen we die samenkijken @Bittersweetmemories 
ja is goed, is echt pure liefde
Heb er zoveel over gehoord
ja eerst denk je misschien dat ie overhyped is, but no!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben echt nét klaar met kijken en ben echt verliefd. Ik hou van musicals, maar altijd meer de tiener-achtige dingen. Maar deze musical is echt perfect van start tot finish man
Acnolgia
YouTube-ster



Bittersweetmemories schreef:
Acnologia schreef:
Bittersweetmemories schreef:
ja is goed, is echt pure liefde
Heb er zoveel over gehoord
ja eerst denk je misschien dat ie overhyped is, but no!!
Kom je ook meekijken @Roseberry 
Fall
Wereldberoemd



Yess heb 'm net aan m'n familie laten zien!! Die waren alleen iets minder enthousiast haha. Was super bijzonder om van zo dichtbij alles te zien
ROCHAMBEAU
Wereldberoemd



Rafke schreef:
Ik ben echt nét klaar met kijken en ben echt verliefd. Ik hou van musicals, maar altijd meer de tiener-achtige dingen. Maar deze musical is echt perfect van start tot finish man
!!!! die man is echt briljant
Anoniem
Wereldberoemd



Acnologia schreef:
Bittersweetmemories schreef:
Acnologia schreef:
Heb er zoveel over gehoord
ja eerst denk je misschien dat ie overhyped is, but no!!
Kom je ook meekijken @Roseberry 
Ja leuk! Heb zelf alleen geen Disney+, maar Tess wel zo te zien. Ben benieuwd. @Acnologia 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste