Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Account verwijderd





Ja hier is hij dan, jullie gastheer.... de enige echte Kaj edisco

Het verbaast me niets dat bepaalde mensen die hier niet meer welkom zijn vanwege hun leugens, niet stoppen met onzin over mij Lianne en VP te verspreiden. Hoe vaak hebben een paar oud VP spelers nou wel niet lopen schreeuwen dat ik Emma ben en VP een sekte is, nou ik heb echt nog nooit zo'n onzin gehoord! Er is ook geen enkel bewijs voor al die verzinsels en volgens mij weten ze niet eens wat een sekte is. Want VP is een vrijwillige website en wie hier niet wil zijn is vrij om te gaan. 


En dan hebben we nog die lieve meiden van gSm met een rijke fantasie die het nodig vinden allemaal onzin te verzinnen, de vreemdste dingen zo zou ik zelfs in de gevangenis hebben gezeten jaja. Ik ben nu al 2 maandjes niet echt meer op VP en al 3 maanden niet meer op gSm dus dacht dat het wel zou stoppen, hier heb je het bewijs het ligt dus echt niet aan mij. Ik vind het heel jammer voor gSm dat hun hele site nu al 2 jaar lang leeg aan het lopen is. Dat er nog een keer maximaal 1500 mensen online zijn in plaats van de 3500 mensen 2 jaar geleden maar dit komt niet alleen door VP ook door hun eigen beleid.

Ik ben momenteel erg druk met een ander bedrijf, een boek aan het schrijven en een film aan het maken over ziekte en gezondheid. Hier ben ik mijn volle aandacht voor nodig dus daarom kom ik niet op VP. Want VP is gezellig verslavend dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Maar als dat straks wat vorm krijgt kom ik natuurlijk wel weer regelmatig online.

De toekomst van VP
Ten eerste VP gaat zeker niet stoppen, denk je dat we gek zijn? VP 4 LIFE!
Ik ben juist mijn aandacht nu even aan het richten op een nieuw bedrijf zodat er weer wat meer geld is voor updates. Ik kan jullie wel verklappen dat we in te toekomst een iets andere richting in gaan slaan met deze website en dat de kans heel groot is dat Virtual Popstar een exclusieve community zal gaan worden. Dit is beter voor de leden en het groepsgevoel, en op die manier kunnen we haters weren.

Exclusief? Ja dat betekend dat je straks niet zomaar lid kan worden van Virtual Popstar. Virtual Popstar hoeft van mij helemaal niet zo groot te worden als gSm of Habbo ooit was. Als je de community klein houdt is het gezelliger voor iedereen die het speelt en veel beter beheersbaar voor de mods en admins. Lianne en ik hebben deze site nooit gebouwd om er rijk van te worden maar omdat we het leuk vinden, anders stond de site inmiddels wel vol met reclame. Wat niet zo is en ook niet zal gebeuren. Het is leuker om met 250 mensen online te zijn waarvan je de meeste mensen kent, dan met 2500 mensen waar van je 90% niet kent! In grote lijnen betekend dit dat over een poosje de registratie knop van de home pagina zal verdwijnen. Bestaande spelers kunnen nog wel vanaf een bepaald level, bijvoorbeeld Youtube ster een aantal nieuwe mensen uitnodigingen per maand (ook voor 2e accounts enz.). Wanneer iemand echt graag VP wil spelen en niemand op Virtual Popstar kent is het mogelijk een account aan te vragen we zullen per maand een beperkt aantal mensen toe laten en dan gaan we loten wie bij de Community mag horen en wie niet. Hoe dit allemaal precies zal gaan hoor je nog wel hoe het zo ver is, in elk geval, voor bestaande spelers veranderd er niets!

Dit idee heb ik al een tijdje, ik weet dat enkelen zullen denken dan krijgen we toch nooit meer nieuwe spelers maar dat is niet zo dat zal je nog wel zien. De spelers die wel mogen mee doen en komen via vrienden of die door de loting heen zijn gekomen zullen juist gemotiveerder zijn om bij deze exclusieve community te horen. Voor iedereen die het nu VP speelt veranderd er niets en VP blijft natuurlijk gewoon gratis te spelen ook voor de toekomstige nieuwe leden. Het enige wat zal veranderen is dus dat niet iedereen zomaar een account aan kan maken op VP. Wat ook het voordeel heeft dat wij VP nog gezelliger en veiliger kunnen maken en houden. Mensen die onrust stoken, of mensen met verkeerde bedoelingen kunnen we dan voorgoed de toegang tot VP ontzeggen en ze kunnen ook niet 5 minuten later terug komen met een nieuw account. Zo kunnen we beter werken aan het opbouwen van een duurzame waardevolle community. Misschien niet de grootse, maar wel de gezelligste.

In het kort, heel simpel dus: voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen. Regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!

Ik ben erg blij dat de VP wereld ook zonder mij gewoon door draait! Alle vrijwilligers in de teams die hier bij helpen heel erg bedankt! En bedankt Lianne ik kom je snel weer helpen.

An alle spelers die in VP blijven geloven, gezellig blijven spelen, BEDANKT!
clap(l)edisco

Anoniem
Landelijke ster



Dat die registratie knop even weg gaat lijkt me een goed idee. (:
Anoniem
Straatmuzikant



Dat die registratie knop even weg gaat lijkt me een goed idee. (:

geen nep accounts meer van gsm
Yiruma
Landelijke ster



Maar hoe zit het dan met die Comunnity. Want er worden dus accounts verwijderd
Anoniem
Landelijke ster



Dat die registratie knop even weg gaat lijkt me een goed idee. (:

geen nep accounts meer van gsm

Precies! En als je ze dan verwijderd worden kunnen ze ook geen nieuw account meer aanmaken. Lekker rustig.
Account verwijderd




Dat die registratie knop even weg gaat lijkt me een goed idee. (:

geen nep accounts meer van gsm

Precies! En als je ze dan verwijderd worden kunnen ze ook geen nieuw account meer aanmaken. Lekker rustig.

Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.
Anoniem
Landelijke ster



geen nep accounts meer van gsm

Precies! En als je ze dan verwijderd worden kunnen ze ook geen nieuw account meer aanmaken. Lekker rustig.

Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.

Ja, maar als je er dan achter komt dat ze met een verkeerde bedoeling komen gewoon ip adres opschrijven en die komt er dan ook niet meer in lijkt me.
Anoniem
Landelijke ster



geen nep accounts meer van gsm

Precies! En als je ze dan verwijderd worden kunnen ze ook geen nieuw account meer aanmaken. Lekker rustig.

Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.

Ja, maar als je er dan achter komt dat ze met een verkeerde bedoeling komen gewoon ip adres opschrijven en die komt er dan ook niet meer in lijkt me.
Toothless
Wereldberoemd



Mm, ik weet niet of ik dat wel een leuk idee vind... Maar goed, we zullen zien. 
Moeten er ook mensen weg die nu al lid zijn? Want dan ga ik me zorgen maken.
Anoniem
Landelijke ster



Precies! En als je ze dan verwijderd worden kunnen ze ook geen nieuw account meer aanmaken. Lekker rustig.

Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.

Dus als je bijvoorbeeld nu in landelijke ster zit dan moet je je opgeven voor de loting en dan word mischien je account verwijderd.... ;(

Er staat duidelijk voor de spelende leden nu veranderd er niets, als er nieuwe leden komen zal dit via uitnodiging of loting gaan.
Toothless
Wereldberoemd



Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.

Dus als je bijvoorbeeld nu in landelijke ster zit dan moet je je opgeven voor de loting en dan word mischien je account verwijderd.... ;(

Er staat duidelijk voor de spelende leden nu veranderd er niets, als er nieuwe leden komen zal dit via uitnodiging of loting gaan.

Bedankt voor het verduidelijken hiervan, ik snap het nu ook beter. ;)
Anoniem
Landelijke ster



Dus als je bijvoorbeeld nu in landelijke ster zit dan moet je je opgeven voor de loting en dan word mischien je account verwijderd.... ;(

Er staat duidelijk voor de spelende leden nu veranderd er niets, als er nieuwe leden komen zal dit via uitnodiging of loting gaan.

Bedankt voor het verduidelijken hiervan, ik snap het nu ook beter. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Graag gedaan. (:
Yiruma
Landelijke ster



Haha nou als je weer terug wilt op VP moet je dus OF iemand kennen die je een uitnodiging stuurt OF je aanmelden voor de loterij waarin we een maximaal aantal mensen per maand toe zullen laten.

Dus als je bijvoorbeeld nu in landelijke ster zit dan moet je je opgeven voor de loting en dan word mischien je account verwijderd.... ;(

Er staat duidelijk voor de spelende leden nu veranderd er niets, als er nieuwe leden komen zal dit via uitnodiging of loting gaan.

Owwhh zo dankje ik snapte het niet ergg
Account verwijderd




Mm, ik weet niet of ik dat wel een leuk idee vind... Maar goed, we zullen zien. 
Moeten er ook mensen weg die nu al lid zijn? Want dan ga ik me zorgen maken.

Nee natuurlijk niet!
Anoniem
Landelijke ster



Dus als je bijvoorbeeld nu in landelijke ster zit dan moet je je opgeven voor de loting en dan word mischien je account verwijderd.... ;(

Er staat duidelijk voor de spelende leden nu veranderd er niets, als er nieuwe leden komen zal dit via uitnodiging of loting gaan.

Owwhh zo dankje ik snapte het niet ergg

Np. (:
Anoniem
YouTube-ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh :$.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste