Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Ik nomineer Lamby en mijzelf als beste iv vp koppel xx
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
Iemand ook oordopjes besteld bij Wearpods
Sungai
Popster



via de enzo knol kortings code??

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik opgelicht ben 


Dus op 20 december heb ik via enzo knol bij Wearpods oordopjes besteld voor 30 euro. Kort daarna kreeg ik de bevestigende mail met o.a de volgende tekst: 
Wij gaan je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken, meestal binnen 24uur. Binnen 3 dagen ontvang je van ons een Track&Trace code, waar je je bestelling kan volgen. De gemiddelde levertijd van de WearPods bedraagt op dit moment  7-15 dagen i.v.m. drukte bij de bezorgdienst. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Wij doen onze uiterste best om jouw pakketje zo spoedig mogelijk op de deurmat te krijgen. 

Nou helemaal leuk toch? Nouja nee. 

Inmiddels was het 27 december (een week later dus!!) dat ik er weer heen heb gemaild met de vraag waar mijn track en trace code bleef. Op 31 december kreeg ik het bericht dat mn bestelling zojuist onderweg was met een track & trace code:YunExpress traceringsnummer: YT1936521266032465
Toen ik die code zag wist ik dat er iets niet klopte, het is namelijk dezelfde code als dat van aliexpress. Dit zou betekenen dat zij daar ook gewoon bestellen, en zelf een prijs verzinnen voor op hun site. 

Maar via die code is dus nog niet veel te zien, hij staat tot op heden nog steeds op hetzelfde, dat het nog niet verstuurd is naar NL. Hoelang gaat dit nog duren dan wtf? Wearpods zelf doet hier vaag over en krijg dan ook steeds hetzelfde mailtje met ja levertij is 7-15 dagen ivm de drukte blablabla. MAAR HIER ZIT IK NU AL OVERHEEN SHUT UP.

Oke ik heb dus zojuist enzo knol gemaild of hij meer hiervan weet, hij heeft een samenwerking met wearpods namelijk. 

Oke heel verhaal, thanks als je de moeite hebt genomen om het helemaal te lezen <3


UPDATE: nog steeds niks ontvangen, wearpods reageert ook niet meer op mn mails..
Anoniem
Popster



nee

waarom denk je dat?
Sungai
Popster



Sami schreef:
nee

waarom denk je dat?
oke wacht ik zal het verhaal even typen
Sungai
Popster



Dus op 20 december heb ik via enzo knol bij Wearpods oordopjes besteld voor 30 euro. Kort daarna kreeg ik de bevestigende mail met o.a de volgende tekst: 
Wij gaan je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken, meestal binnen 24uur. Binnen 3 dagen ontvang je van ons een Track&Trace code, waar je je bestelling kan volgen. De gemiddelde levertijd van de WearPods bedraagt op dit moment  7-15 dagen i.v.m. drukte bij de bezorgdienst. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Wij doen onze uiterste best om jouw pakketje zo spoedig mogelijk op de deurmat te krijgen. 

Nou helemaal leuk toch? Nouja nee. 

Inmiddels was het 27 december (een week later dus!!) dat ik er weer heen heb gemaild met de vraag waar mijn track en trace code bleef. Op 31 december kreeg ik het bericht dat mn bestelling zojuist onderweg was met een track & trace code:YunExpress traceringsnummer: YT1936521266032465
Toen ik die code zag wist ik dat er iets niet klopte, het is namelijk dezelfde code als dat van aliexpress. Dit zou betekenen dat zij daar ook gewoon bestellen, en zelf een prijs verzinnen voor op hun site. 

Maar via die code is dus nog niet veel te zien, hij staat tot op heden nog steeds op hetzelfde, dat het nog niet verstuurd is naar NL. Hoelang gaat dit nog duren dan wtf? Wearpods zelf doet hier vaag over en krijg dan ook steeds hetzelfde mailtje met ja levertij is 7-15 dagen ivm de drukte blablabla. MAAR HIER ZIT IK NU AL OVERHEEN SHUT UP.

Oke ik heb dus zojuist enzo knol gemaild of hij meer hiervan weet, hij heeft een samenwerking met wearpods namelijk. 

Oke heel verhaal, thanks als je de moeite hebt genomen om het helemaal te lezen <3

@Sami 
Anoniem
Wereldberoemd



Bijna gelijk nadat ik die pagina had geopend kreeg ik deze melding
Sungai
Popster



Fourx schreef:
Bijna gelijk nadat ik die pagina had geopend kreeg ik deze melding
oiiii
Anoniem
Wereldberoemd



Ook als ik op afbeelding zoeken in google klik dan zie je dat veeeel meer site's die eerste foto gebruiken dus is geen orginele foto
Anoniem
Wereldberoemd



Hmm ja ik zou gewoon je bestelling annuleren! 
Sungai
Popster



Daisy schreef:
Hmm ja ik zou gewoon je bestelling annuleren! 
ik ben bang dat dat niet meer mogelijk is omdat het meer dan 24u geleden is... 
Arctic
Internationale ster



sungai schreef:
Dus op 20 december heb ik via enzo knol bij Wearpods oordopjes besteld voor 30 euro. Kort daarna kreeg ik de bevestigende mail met o.a de volgende tekst: 
Wij gaan je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken, meestal binnen 24uur. Binnen 3 dagen ontvang je van ons een Track&Trace code, waar je je bestelling kan volgen. De gemiddelde levertijd van de WearPods bedraagt op dit moment  7-15 dagen i.v.m. drukte bij de bezorgdienst. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Wij doen onze uiterste best om jouw pakketje zo spoedig mogelijk op de deurmat te krijgen. 

Nou helemaal leuk toch? Nouja nee. 

Inmiddels was het 27 december (een week later dus!!) dat ik er weer heen heb gemaild met de vraag waar mijn track en trace code bleef. Op 31 december kreeg ik het bericht dat mn bestelling zojuist onderweg was met een track & trace code:YunExpress traceringsnummer: YT1936521266032465
Toen ik die code zag wist ik dat er iets niet klopte, het is namelijk dezelfde code als dat van aliexpress. Dit zou betekenen dat zij daar ook gewoon bestellen, en zelf een prijs verzinnen voor op hun site. 

Maar via die code is dus nog niet veel te zien, hij staat tot op heden nog steeds op hetzelfde, dat het nog niet verstuurd is naar NL. Hoelang gaat dit nog duren dan wtf? Wearpods zelf doet hier vaag over en krijg dan ook steeds hetzelfde mailtje met ja levertij is 7-15 dagen ivm de drukte blablabla. MAAR HIER ZIT IK NU AL OVERHEEN SHUT UP.

Oke ik heb dus zojuist enzo knol gemaild of hij meer hiervan weet, hij heeft een samenwerking met wearpods namelijk. 

Oke heel verhaal, thanks als je de moeite hebt genomen om het helemaal te lezen <3

@Sami 
hm misschien is het zo'n dropshipping site waarbij ze gewoon shit op hun site zetten en het via aliexpress bestellen en door laten sturen naar jou of zo
zijn het nou neppe airpods??  
Anoniem
Popster



sungai schreef:
Dus op 20 december heb ik via enzo knol bij Wearpods oordopjes besteld voor 30 euro. Kort daarna kreeg ik de bevestigende mail met o.a de volgende tekst: 
Wij gaan je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken, meestal binnen 24uur. Binnen 3 dagen ontvang je van ons een Track&Trace code, waar je je bestelling kan volgen. De gemiddelde levertijd van de WearPods bedraagt op dit moment  7-15 dagen i.v.m. drukte bij de bezorgdienst. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Wij doen onze uiterste best om jouw pakketje zo spoedig mogelijk op de deurmat te krijgen. 

Nou helemaal leuk toch? Nouja nee. 

Inmiddels was het 27 december (een week later dus!!) dat ik er weer heen heb gemaild met de vraag waar mijn track en trace code bleef. Op 31 december kreeg ik het bericht dat mn bestelling zojuist onderweg was met een track & trace code:YunExpress traceringsnummer: YT1936521266032465
Toen ik die code zag wist ik dat er iets niet klopte, het is namelijk dezelfde code als dat van aliexpress. Dit zou betekenen dat zij daar ook gewoon bestellen, en zelf een prijs verzinnen voor op hun site. 

Maar via die code is dus nog niet veel te zien, hij staat tot op heden nog steeds op hetzelfde, dat het nog niet verstuurd is naar NL. Hoelang gaat dit nog duren dan wtf? Wearpods zelf doet hier vaag over en krijg dan ook steeds hetzelfde mailtje met ja levertij is 7-15 dagen ivm de drukte blablabla. MAAR HIER ZIT IK NU AL OVERHEEN SHUT UP.

Oke ik heb dus zojuist enzo knol gemaild of hij meer hiervan weet, hij heeft een samenwerking met wearpods namelijk. 

Oke heel verhaal, thanks als je de moeite hebt genomen om het helemaal te lezen <3

@Sami 
oeffff nee ik zou ook super wantrouwig worden hiervan inderdaad, hopelijk mailt enzo knol je terug met uitleg ofzo want dit is weird 
Sungai
Popster



Arctic schreef:
sungai schreef:
Dus op 20 december heb ik via enzo knol bij Wearpods oordopjes besteld voor 30 euro. Kort daarna kreeg ik de bevestigende mail met o.a de volgende tekst: 
Wij gaan je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken, meestal binnen 24uur. Binnen 3 dagen ontvang je van ons een Track&Trace code, waar je je bestelling kan volgen. De gemiddelde levertijd van de WearPods bedraagt op dit moment  7-15 dagen i.v.m. drukte bij de bezorgdienst. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Wij doen onze uiterste best om jouw pakketje zo spoedig mogelijk op de deurmat te krijgen. 

Nou helemaal leuk toch? Nouja nee. 

Inmiddels was het 27 december (een week later dus!!) dat ik er weer heen heb gemaild met de vraag waar mijn track en trace code bleef. Op 31 december kreeg ik het bericht dat mn bestelling zojuist onderweg was met een track & trace code:YunExpress traceringsnummer: YT1936521266032465
Toen ik die code zag wist ik dat er iets niet klopte, het is namelijk dezelfde code als dat van aliexpress. Dit zou betekenen dat zij daar ook gewoon bestellen, en zelf een prijs verzinnen voor op hun site. 

Maar via die code is dus nog niet veel te zien, hij staat tot op heden nog steeds op hetzelfde, dat het nog niet verstuurd is naar NL. Hoelang gaat dit nog duren dan wtf? Wearpods zelf doet hier vaag over en krijg dan ook steeds hetzelfde mailtje met ja levertij is 7-15 dagen ivm de drukte blablabla. MAAR HIER ZIT IK NU AL OVERHEEN SHUT UP.

Oke ik heb dus zojuist enzo knol gemaild of hij meer hiervan weet, hij heeft een samenwerking met wearpods namelijk. 

Oke heel verhaal, thanks als je de moeite hebt genomen om het helemaal te lezen <3

@Sami 
hm misschien is het zo'n dropshipping site waarbij ze gewoon shit op hun site zetten en het via aliexpress bestellen en door laten sturen naar jou of zo
zijn het nou neppe airpods??  
ja nou weetje toen ik ze opzocht op fb hadden ze nog maar 8 (!!!) pagina likes??? blijkbaar zijn ze net opgezet ofzo..

Ja ze zijn wel nep, op de echte staat natuurlijk geen wearpods, maar omdat ze dus zogenaamnd eerst 130 euro kostten, dacht ik wel dat ik er aardig goede kwaliteit van mag kunnen verwachten
Anoniem
Wereldberoemd



De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.


De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:

Dit staat op hun site in hun algemene voorwaarden
Anoniem
Princess of Pop



Hmm ja ze gebruiken foto's van andere sites, er zijn 0 reviews te vinden over deze site, in hun FAQ staat dat het gewoon via een Nederlandse bezorgdienst hoort te gaan en dat het er binnen 7 werkdagen moet zijn
Het klopt dus sowieso niet helemaal

Oke en ze gebruiken dezelfde plaatjes en website stijl als hipods.nl en die hebben super slechte reviews.. en zeggen dat het van aliexpress komt https://nl.trustpilot.com/review/www.hipods.nl

Ik denk dat dat gewoon precies hetzelfde is als Wearpods en dat het gewoon oplichters zijn
Anoniem
Wereldberoemd



https://www.wearpods.nl/pages/algemene-voorwaarden

Ik zal hier met ctrl + f ff  bedenktijd intoetsen, misschien helpt het wat. Staat best veel
Sungai
Popster



Fourx schreef:
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.


De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:

Dit staat op hun site in hun algemene voorwaarden
okeee maar dan moet ik het dus wel eerst ontvangen hebben ahhhaa
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste