Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Wecantbefriends
Waardeboncode: PaarseVrijdag2024! 💜
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
Mijn advertentie mening
Nolite
Wereldberoemd



Als ik net iets gekocht heb bij CoolBlue en al HelloFresh thuis heb, moet je me daar dus geen reclames voor laten zien, want daar ben ik al in voorzien. De kans dat ik daar nog meer ga kopen en dus op je advertentie klik, is behoorlijk klein. Dan had ik het toch namelijk drie seconden geleden ook wel aan mijn winkelmandje toegevoegd?
Anoniem
Wereldberoemd



~ vanuit communicatie/marketing perspectief ~

maar je blijft er dan wel door getriggered. aangezien je al eerder bij hun iets besteld hebt, ben je sneller geneigd om nogmaals naar die websites terug te komen om wellicht weer iets te bestellen (of iets aan te passen bij bijv diensten zoals hellofresh) of om gewoon even een kijkje te nemen of er wat nieuws is  (= nog steeds meer bezoekers voor de website)

deze websites blijven dan top of mind, dus als je ooit iets randoms moet hebben, dan ga je als eerst kijken bij coolblue omdat je daar al een (goede) ervaring mee hebt. als je denkt aan "eten" of "boodschappen", dan denk je waarschijnlijk meteen aan hellofresh omdat je daar ook een (goede) ervaring mee hebt. je blijft ze dus steeds zien, wat zorgt voor een top of mind positie voor coolblue en hellofresh in jouw geval

of je kan wanneer je de advertentie van bijv coolblue ziet, denken 'oh ja, ik moet nog ff dit bestellen' omdat je die website al vertrouwt en dus snel iets besteld zonder veel bij na te denken als dat je bijv bij amazon doet als je daar nog nooit iets besteld hebt, maar wel hetzelfde product kunt kopen
Nolite
Wereldberoemd



Mhysa schreef:
~ vanuit communicatie/marketing perspectief ~

maar je blijft er dan wel door getriggered. aangezien je al eerder bij hun iets besteld hebt, ben je sneller geneigd om nogmaals naar die websites terug te komen om wellicht weer iets te bestellen (of iets aan te passen bij bijv diensten zoals hellofresh) of om gewoon even een kijkje te nemen of er wat nieuws is  (= nog steeds meer bezoekers voor de website)

deze websites blijven dan top of mind, dus als je ooit iets randoms moet hebben, dan ga je als eerst kijken bij coolblue omdat je daar al een (goede) ervaring mee hebt. als je denkt aan "eten" of "boodschappen", dan denk je waarschijnlijk meteen aan hellofresh omdat je daar ook een (goede) ervaring mee hebt. je blijft ze dus steeds zien, wat zorgt voor een top of mind positie voor coolblue en hellofresh in jouw geval

of je kan wanneer je de advertentie van bijv coolblue ziet, denken 'oh ja, ik moet nog ff dit bestellen' omdat je die website al vertrouwt en dus snel iets besteld zonder veel bij na te denken als dat je bijv bij amazon doet als je daar nog nooit iets besteld hebt, maar wel hetzelfde product kunt kopen
Oké, maar toch niet drie seconden later hahaha
Despoina
Wereldberoemd



Ik krijg vaak reclame over dingen die ik al gekocht heb, ik ga toch niet 2x hetzelfde kopen? 
Anoniem
Wereldberoemd



VP heeft geen controle over welke advertenties je ziet. Het ligt aan hoe Coolblue en Hellofresh hun advertenties hebben ingericht. Remarketing is vrij goedkoop en blijkbaar is het nog winstgevend om te blijven tonen an aankoop. 
Anoniem
Popster



ja computers zijn heel slim!! maar blijkbaar niet slim genoeg om dat door te hebben
Anoniem
Wereldberoemd



Nolite schreef:
Mhysa schreef:
~ vanuit communicatie/marketing perspectief ~

maar je blijft er dan wel door getriggered. aangezien je al eerder bij hun iets besteld hebt, ben je sneller geneigd om nogmaals naar die websites terug te komen om wellicht weer iets te bestellen (of iets aan te passen bij bijv diensten zoals hellofresh) of om gewoon even een kijkje te nemen of er wat nieuws is  (= nog steeds meer bezoekers voor de website)

deze websites blijven dan top of mind, dus als je ooit iets randoms moet hebben, dan ga je als eerst kijken bij coolblue omdat je daar al een (goede) ervaring mee hebt. als je denkt aan "eten" of "boodschappen", dan denk je waarschijnlijk meteen aan hellofresh omdat je daar ook een (goede) ervaring mee hebt. je blijft ze dus steeds zien, wat zorgt voor een top of mind positie voor coolblue en hellofresh in jouw geval

of je kan wanneer je de advertentie van bijv coolblue ziet, denken 'oh ja, ik moet nog ff dit bestellen' omdat je die website al vertrouwt en dus snel iets besteld zonder veel bij na te denken als dat je bijv bij amazon doet als je daar nog nooit iets besteld hebt, maar wel hetzelfde product kunt kopen
Oké, maar toch niet drie seconden later hahaha
nee 3 sec later is wel een beetje snel idd hahah
Nolite
Wereldberoemd



Mhysa schreef:
Nolite schreef:
Mhysa schreef:
~ vanuit communicatie/marketing perspectief ~

maar je blijft er dan wel door getriggered. aangezien je al eerder bij hun iets besteld hebt, ben je sneller geneigd om nogmaals naar die websites terug te komen om wellicht weer iets te bestellen (of iets aan te passen bij bijv diensten zoals hellofresh) of om gewoon even een kijkje te nemen of er wat nieuws is  (= nog steeds meer bezoekers voor de website)

deze websites blijven dan top of mind, dus als je ooit iets randoms moet hebben, dan ga je als eerst kijken bij coolblue omdat je daar al een (goede) ervaring mee hebt. als je denkt aan "eten" of "boodschappen", dan denk je waarschijnlijk meteen aan hellofresh omdat je daar ook een (goede) ervaring mee hebt. je blijft ze dus steeds zien, wat zorgt voor een top of mind positie voor coolblue en hellofresh in jouw geval

of je kan wanneer je de advertentie van bijv coolblue ziet, denken 'oh ja, ik moet nog ff dit bestellen' omdat je die website al vertrouwt en dus snel iets besteld zonder veel bij na te denken als dat je bijv bij amazon doet als je daar nog nooit iets besteld hebt, maar wel hetzelfde product kunt kopen
Oké, maar toch niet drie seconden later hahaha
nee 3 sec later is wel een beetje snel idd hahah
Zou dan slimmer zijn om een week later of zo weer op te poppen van 'hey'
Anoniem
Wereldberoemd



despoina schreef:
Ik krijg vaak reclame over dingen die ik al gekocht heb, ik ga toch niet 2x hetzelfde kopen? 
ligt eraan, want soms kan iets kapot gaan of heb je extra's/reserves van een product nodig en dan is het wel slim

maar als je echt net een dure elektrische tandenborstel of zo hebt gekocht dan is het niet zo effectief idd haha maar bijv bij verzorgingsproducten zoals mascara of bij bijv bh's of zo dan weer wel
Nolite
Wereldberoemd



Mhysa schreef:
despoina schreef:
Ik krijg vaak reclame over dingen die ik al gekocht heb, ik ga toch niet 2x hetzelfde kopen? 
ligt eraan, want soms kan iets kapot gaan of heb je extra's/reserves van een product nodig en dan is het wel slim

maar als je echt net een dure elektrische tandenborstel of zo hebt gekocht dan is het niet zo effectief idd haha maar bijv bij verzorgingsproducten zoals mascara of bij bijv bh's of zo dan weer wel
Ja, ik krijg wel reclames van fitness voeding. Dat is wel slim, want als dan m'n proteïnerepen bijna op zijn, denk ik misschien ooit wel 'oh ja'
Despoina
Wereldberoemd



Mhysa schreef:
despoina schreef:
Ik krijg vaak reclame over dingen die ik al gekocht heb, ik ga toch niet 2x hetzelfde kopen? 
ligt eraan, want soms kan iets kapot gaan of heb je extra's/reserves van een product nodig en dan is het wel slim

maar als je echt net een dure elektrische tandenborstel of zo hebt gekocht dan is het niet zo effectief idd haha maar bijv bij verzorgingsproducten zoals mascara of bij bijv bh's of zo dan weer wel
Het gaat meestal over mijn kleren die ik bij zalando net heb gekocht. 
Anoniem
Minister of Pop



Valt mij idd ook altijd op dat je dan reclame krijgt van precies het shirt wat je al gekocht hebt, ja, die heb ik dus al, geef me dan een vergelijkbare ofzo
Nolite
Wereldberoemd



Sas schreef:
Valt mij idd ook altijd op dat je dan reclame krijgt van precies het shirt wat je al gekocht hebt, ja, die heb ik dus al, geef me dan een vergelijkbare ofzo
Haha, ja precies 
Demi
Wereldberoemd



Ik vind ‘t al een wonder dat jullie hier reclame krijgen die enigszins getarget is, ik krijg nog steeds advertenties voor seniorenproducten en allerlei andere onzinservices die ik nooit nodig zal hebben
Despoina
Wereldberoemd



Demi schreef:
Ik vind ‘t al een wonder dat jullie hier reclame krijgen die enigszins getarget is, ik krijg nog steeds advertenties voor seniorenproducten en allerlei andere onzinservices die ik nooit nodig zal hebben
Ik heb het nie over de ads van vp
Melisssa
YouTube-ster



ik geniet toch zo van mijn adblocker
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste