Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kaj is er even wat minder...
FABQUEEN
YouTube-ster



schijf moet schrijf zijn ^^

nu krijg je cr van kaj want dat kreeg gio ook hueheue xxxooxoxoox
Anoniem
Straatmuzikant



Veel succes met je boeken! ^-^

Berghond
Straatmuzikant



Veel succes met je boeken! ^-^

Carolynn
Internationale ster



schijf moet schrijf zijn ^^

nu krijg je cr van kaj want dat kreeg gio ook hueheue xxxooxoxoox

Nou nee hoor, het is alleen in het spel, niet in een bericht dat kaj heeft gepost
Account verwijderd




succes met je boeken
Ninurta
Straatmuzikant



Veel succes me tje boeken! ^-^

En gezellig dat je er even bentclap

Goed om te zien dat de VP wereld gewoon doordraait zonder mij, dan leveren de team leden dus goed zelfstandig werk

Je schrijft boeken... tofwoot
Alessa
Popster



Veel succes met je boeken! ^-^

Account verwijderd




Veel succes met je boeken! ^-^

silkedenil
Playback-ster



suc6
Irresistible
Straatmuzikant



Veel succes met je boeken! ^-^

Anoniem
Queen of Queens



Cool! Ik wil ook een boek schrijven maar ben niet goed zat, dus zal denk ik nooit uitkomen, ;c
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben er even wat minder zoals jullie zien de afgelopen
2 weken en ik denk ook nog wel de komende week want ik
ben even heel druk met een ander project van mij.

Niet een ander spel hoor, nee ik schrijf een paar boeken over
gezondheid en natuurlijke geneeswijzen. En VP is een hele makkelijke
leuke afleiding die ik dus even moet vermijden.

edisco

Interssant 
Solis
Landelijke ster



Veel succes met je boeken! ^-^

bewitched
Internationale ster



Veel succes met je boeken! ^-^

silkedenil
Playback-ster



Ik ben er even wat minder zoals jullie zien de afgelopen
2 weken en ik denk ook nog wel de komende week want ik
ben even heel druk met een ander project van mij.

Niet een ander spel hoor, nee ik schrijf een paar boeken over
gezondheid en natuurlijke geneeswijzen. En VP is een hele makkelijke
leuke afleiding die ik dus even moet vermijden.

edisco

Interssant 

ja erg intressant
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste