Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
Landelijke ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi
Gerhardina
Wereldberoemd



Het lijkt me een geweldig plan en ik ben helemaal voor.
Eindelijk dan geen drama meer en leugens want daar erger ik me groen en geel aan.
Kreeg zelfs een mail van een vriendin, met denk je ook dat Kaj Emma was.
Nou daar heb ik nooit over nagedacht want Emma was gewoon Emma.
Waarom begrijpen ze niet dat het allemaal leugens zijn die van een site komen waar ik jaren heb gespeeld en dat waren jaren met plezier en jaren met ergernis omdat ik me stoorde aan de leiding daar.
Ben blij dat ik van mijn verslaving af ben mijn leven is daardoor beter geworden en rustiger.
En als het drama hier ook op houdt dan zou dat geweldig zijnclap
Anoniem
YouTube-ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

Idd! Ik weet zeker dat de site er beter van word.
Want zo kunnen leden die alleen maar drama willen maken,
niet zo snel meer een account aanmaken c:
Anoniem
YouTube-ster



Btw... Wie is Emma :$?
Anoniem
Landelijke ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

Idd! Ik weet zeker dat de site er beter van word.
Want zo kunnen leden die alleen maar drama willen maken,
niet zo snel meer een account aanmaken c:

Uhu, en ik denk dat er ook veel minder snel weer een gsm vs vp komt. Want die dingen zijn zo hatelijk als wat. ._.
Anoniem
Landelijke ster



Btw... Wie is Emma <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>?

Een Admin van een tijd terug, maar ze is gaan backpacken volgensmij
Account verwijderd




Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!
Account verwijderd




Het lijkt me een geweldig plan en ik ben helemaal voor.
Eindelijk dan geen drama meer en leugens want daar erger ik me groen en geel aan.
Kreeg zelfs een mail van een vriendin, met denk je ook dat Kaj Emma was.
Nou daar heb ik nooit over nagedacht want Emma was gewoon Emma.
Waarom begrijpen ze niet dat het allemaal leugens zijn die van een site komen waar ik jaren heb gespeeld en dat waren jaren met plezier en jaren met ergernis omdat ik me stoorde aan de leiding daar.
Ben blij dat ik van mijn verslaving af ben mijn leven is daardoor beter geworden en rustiger.
En als het drama hier ook op houdt dan zou dat geweldig zijnclap

Dankje Hanneke, je blijft een topppertje :-)
Anoniem
YouTube-ster



Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

Idd! Ik weet zeker dat de site er beter van word.
Want zo kunnen leden die alleen maar drama willen maken,
niet zo snel meer een account aanmaken c:

Uhu, en ik denk dat er ook veel minder snel weer een gsm vs vp komt. Want die dingen zijn zo hatelijk als wat. ._.

Idd.. daar erger ik me echt aan '_'
Anoniem
YouTube-ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!

Maar leden onder het level Youtubester.. Wat gebeurt daarmee?
Account verwijderd




Btw... Wie is Emma <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>?

Een oude Admin, die eerst samen met Lianne admin was.

Ja, toen had ik nog een ander bedrijf in LED lampen dus had ik geen tijd om Admin op VP te zijn maar werkte ik wel veel op de achtergrond aan de ontwikkeling. Toen zij stopte ben ik admin geworden en heb ik mijn andere bedrijf verkocht om meer tijd voor VP te hebben.
Anoniem
Landelijke ster



Oeh, nu ben ik blij dat ik al een account heb gheheh <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>.

Nee, maar leuke ideeën Kaj!

Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!

Een kleine community is gewoon veel beter,  het is veel fijner om bijna iedereen te kennen.
Anoniem
YouTube-ster



Btw... Wie is Emma <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>?

Een oude Admin, die eerst samen met Lianne admin was.

Ja, toen had ik nog een ander bedrijf in LED lampen dus had ik geen tijd om Admin op VP te zijn maar werkte ik wel veel op de achtergrond aan de ontwikkeling. Toen zij stopte ben ik admin geworden en heb ik mijn andere bedrijf verkocht om meer tijd voor VP te hebben.

Ohw.
Account verwijderd




Haha same!

Zeker, ben benieuwd wat ze er van gaan maken! hihi

In het kort, heel simpel dus, voor jullie veranderd er niet maar straks kan niet iedereen zomaar lid worden. Dus geen last meer van haters en ongemotiveerde mensen, maar een gezonde gezellige sterke niet al te grote community met heel sterke vriendschappen, regelmatig meetings en leuke activiteiten voor de leden. Dat is waar we naar toe willen met deze site en dat is leuker voor iedereen dat zullen jullie wel merken!

Maar leden onder het level Youtubester.. Wat gebeurt daarmee?

Niets, maar die kunnen dan geen nieuwe leden uitnodigen. Je moet het zo zien als je een echte vaste speler bent van VP met een hoger level dan mag je bijvoorbeeld 1 of 2 mensen per maand uitnodigen/lid maken. Ben je nog maar net lid dan kan je dat nog niet doen, maar je account wissen we niet natuurlijk niet. Misschien doen we wel dat we een mailing doen en zeggen iedereen die zijn account wil houden moet even online komen binnen 1 maand. Zodat we weten wie nog actief is en wie niet. Maar dat zien we dan wel.
Yiruma
Landelijke ster



Owwh dus het is zo als je al een account hebt hoef je nergens druk over t emaken
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste