Sas schreef:
dan krijg je een knuffel hoor xo
Riraito schreef:
Ja nou het is niet meer zo grappig als ik opeens voor je deur sta hoor!!!
Stro schreef:
sorry lijkt me gewoon een grappig gezicht hahah oke ik zie het voor me ;--; maar ik zal dr eerlijk beoordelen, stil maar
Riraito schreef:
Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;
Eh, degene die het dichtste bij woont? ;-;
sorry lijkt me gewoon een grappig gezicht hahah oke ik zie het voor me ;--; maar ik zal dr eerlijk beoordelen, stil maar
Ja nou het is niet meer zo grappig als ik opeens voor je deur sta hoor!!!
dan krijg je een knuffel hoor xo


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21