Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Ik nomineer Lamby en mijzelf als beste iv vp koppel xx
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Help me een onderzoek verzinnen!
Account verwijderd




ClaryFray schreef:
@Amora @Capitaine  @Tim 

Even update voor jullie, want dit is het geworden en ik ben het nu aan het uitwerken:

Does reading to children in the morning have a better influence on their language development than reading to children in the evening?

Het is heel anders dan ik eerst wilde maar dit vind ik zelf ook heel interessant
Oehhhh I love it!
Account verwijderd




ClaryFray schreef:
@Amora @Capitaine  @Tim 

Even update voor jullie, want dit is het geworden en ik ben het nu aan het uitwerken:

Does reading to children in the morning have a better influence on their language development than reading to children in the evening?

Het is heel anders dan ik eerst wilde maar dit vind ik zelf ook heel interessant
Maar hoe wil je dit gaan onderzoeken en wat is je controlegroep?
Tam
Wereldberoemd



Basic schreef:
ClaryFray schreef:
@Amora @Capitaine  @Tim 

Even update voor jullie, want dit is het geworden en ik ben het nu aan het uitwerken:

Does reading to children in the morning have a better influence on their language development than reading to children in the evening?

Het is heel anders dan ik eerst wilde maar dit vind ik zelf ook heel interessant
Maar hoe wil je dit gaan onderzoeken en wat is je controlegroep?
1 jaar lang kinderen uit westers europese landen tussen de 3 en 5 jaar volgen. 1 groep wordt elke ochtend voorgelezen en de ander elke avond en dan heb je nog een controlegroep die niet wordt voorgelezen. Elke maand krijgen de kinderen een soort taaltoets om de taalontwikkeling te volgen (: @Basic 
Account verwijderd




ClaryFray schreef:
Basic schreef:
ClaryFray schreef:
@Amora @Capitaine  @Tim 

Even update voor jullie, want dit is het geworden en ik ben het nu aan het uitwerken:

Does reading to children in the morning have a better influence on their language development than reading to children in the evening?

Het is heel anders dan ik eerst wilde maar dit vind ik zelf ook heel interessant
Maar hoe wil je dit gaan onderzoeken en wat is je controlegroep?
1 jaar lang kinderen uit westers europese landen tussen de 3 en 5 jaar volgen. 1 groep wordt elke ochtend voorgelezen en de ander elke avond en dan heb je nog een controlegroep die niet wordt voorgelezen. Elke maand krijgen de kinderen een soort taaltoets om de taalontwikkeling te volgen (: @Basic 
Aaah zo, oke true, dat zou idd een voorbeeld kunnen zijn! 
Tam
Wereldberoemd



Basic schreef:
ClaryFray schreef:
Basic schreef:
Maar hoe wil je dit gaan onderzoeken en wat is je controlegroep?
1 jaar lang kinderen uit westers europese landen tussen de 3 en 5 jaar volgen. 1 groep wordt elke ochtend voorgelezen en de ander elke avond en dan heb je nog een controlegroep die niet wordt voorgelezen. Elke maand krijgen de kinderen een soort taaltoets om de taalontwikkeling te volgen (: @Basic 
Aaah zo, oke true, dat zou idd een voorbeeld kunnen zijn! 

Arnora
Internationale ster



ClaryFray schreef:
Basic schreef:
ClaryFray schreef:
@Amora @Capitaine  @Tim 

Even update voor jullie, want dit is het geworden en ik ben het nu aan het uitwerken:

Does reading to children in the morning have a better influence on their language development than reading to children in the evening?

Het is heel anders dan ik eerst wilde maar dit vind ik zelf ook heel interessant
Maar hoe wil je dit gaan onderzoeken en wat is je controlegroep?
1 jaar lang kinderen uit westers europese landen tussen de 3 en 5 jaar volgen. 1 groep wordt elke ochtend voorgelezen en de ander elke avond en dan heb je nog een controlegroep die niet wordt voorgelezen. Elke maand krijgen de kinderen een soort taaltoets om de taalontwikkeling te volgen (: @Basic 
Ah hoef je het onderzoek niet echt zelf uit te voeren?

En heb je in de literatuur aanwijzingen kunnen vinden die het verschil zouden kunnen verklaren tussen voorlezen in de ochtend en de avond? Wat zijn je hypothesen? (ook uit nieuwsgierigheid gewoon haha)
Account verwijderd




ClaryFray schreef:
Basic schreef:
ClaryFray schreef:
1 jaar lang kinderen uit westers europese landen tussen de 3 en 5 jaar volgen. 1 groep wordt elke ochtend voorgelezen en de ander elke avond en dan heb je nog een controlegroep die niet wordt voorgelezen. Elke maand krijgen de kinderen een soort taaltoets om de taalontwikkeling te volgen (: @Basic 
Aaah zo, oke true, dat zou idd een voorbeeld kunnen zijn! 

Je zou het onderzoek ook eventueel nog iets kleiner kunnen maken door 2 groepen te nemen ivm 3! Een groep die voorgelezen wordt en een groep die niet voorgelezen wordt, maaar je hoeft het niet uit te voeren dus opzich maakt de grootheid niet echt uit haha, alleen qua toetsingen en hypotheses stellen wordt het moeilijker met 3 groepen
Tam
Wereldberoemd



@Arnora  Ik heb het nog niet zover uit hoeven werken hahaha. Ik moet 28 januari een inleiding van een wetenschappelijk artikel inleveren en ik heb dus net verzonnen waar het over gaat en hoe het uitgevoerd gaat worden maar that's it.

@Basic  Er is al veel bekend over de invloed van voorlezen en ik moest een origineel onderzoek bedenken dus vandaar dat ik op deze details in ga!
Account verwijderd




ClaryFray schreef:
@Arnora  Ik heb het nog niet zover uit hoeven werken hahaha. Ik moet 28 januari een inleiding van een wetenschappelijk artikel inleveren en ik heb dus net verzonnen waar het over gaat en hoe het uitgevoerd gaat worden maar that's it.

@Basic  Er is al veel bekend over de invloed van voorlezen en ik moest een origineel onderzoek bedenken dus vandaar dat ik op deze details in ga!
Jaa dan kun je het idd beter wat origineler houden!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: