Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Sanasyrup
stop met mij overbieden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik denk dat het officieel is
Blurryface
Internationale ster



Lydia schreef:
blurryface schreef:
animal crossing, heb je dat gebackuped? daar is een optie voor toch?
Ik had wel dat links onder in de scherm stond 'laatst opgeslagen dan en dan' maar idk of dat op je account staat of op het spelletje zelf
ik denk dat het dan op je nintendo switch account staat
Ogawa
YouTube-ster



Lydia schreef:
Ogawa schreef:
ik denk dat de verantwoording bij postnl ligt en niet bij bol.com, gezien je een contract met postnl hebt afgesloten ( in de zin van dat jij hebt betaald voor een verzending waarvan je redelijkerwijs mag verwachten dat het aankomt )
als ik jou was zou ik ( nog een keer ) bellen met postnl. zij hebben de verplichting om je pakket te leveren en als ze daar niet aan voldoen sta je in je recht om een schadevergoeding te eisen gezien je een afleverbewijs hebt
Geld dit ook nog als ik de verzending niet heb betaald? Want ik kon hem gratis opsturen door bol.com. 

Anders dan bel ik sws nog een x met deze redenen
ik weet wat je bedoelt, naar een antwoordnummer van bol.com? dan is het gratis idd en in principe gaat het erom dat je hebt verzonden, dat is jouw verplichting en daar heb je aan voldaan
gewoon bellen! ik heb dit ook een keer meegemaakt
Anoniem
Wereldberoemd



blurryface schreef:
Lydia schreef:
blurryface schreef:
animal crossing, heb je dat gebackuped? daar is een optie voor toch?
Ik had wel dat links onder in de scherm stond 'laatst opgeslagen dan en dan' maar idk of dat op je account staat of op het spelletje zelf
ik denk dat het dan op je nintendo switch account staat
Thank god ahaha dat zou me zo blij maken iig
Anoniem
Wereldberoemd



Ogawa schreef:
Lydia schreef:
Ogawa schreef:
ik denk dat de verantwoording bij postnl ligt en niet bij bol.com, gezien je een contract met postnl hebt afgesloten ( in de zin van dat jij hebt betaald voor een verzending waarvan je redelijkerwijs mag verwachten dat het aankomt )
als ik jou was zou ik ( nog een keer ) bellen met postnl. zij hebben de verplichting om je pakket te leveren en als ze daar niet aan voldoen sta je in je recht om een schadevergoeding te eisen gezien je een afleverbewijs hebt
Geld dit ook nog als ik de verzending niet heb betaald? Want ik kon hem gratis opsturen door bol.com. 

Anders dan bel ik sws nog een x met deze redenen
ik weet wat je bedoelt, naar een antwoordnummer van bol.com? dan is het gratis idd en in principe gaat het erom dat je hebt verzonden, dat is jouw verplichting en daar heb je aan voldaan
gewoon bellen! ik heb dit ook een keer meegemaakt
Ja, had via klantenservice bericht gestuurd en moest via bol.com een reparatie aanvragen en kreeg hierbij van hun een barcode die gescand moest worden.

Oke top, we gaan eerst bij de jumbo vragen of die misschien verkeerd is neergelegd en dus daar nog ligt en anders sws bellen
Anoniem
Wereldberoemd



Oh neee sad wat kut
Account verwijderd




Aaah wat kut zeg sad
Anoniem
Wereldberoemd



@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
Account verwijderd




Lydia schreef:
@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
Maar is postnl dan niet schuldig aan het kwijtmaken? Aangezien je wel gewoon bewijs hebt dat je het hebt afgeleverd etc!
Blurryface
Internationale ster



Lydia schreef:
@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
heb je de spelletjes via nintendo account gekocht? dan staan die gwn op je acc en kan je ze weer herclaimen met een andere switch (mocht die echt kwijt zijn)
Account verwijderd




Geen zorgen. Had het zelfde met een ander product van bol.com. Je krijgt je geld terug, bol.com heeft echt geweldige service. 
Anoniem
Wereldberoemd



Lydia schreef:
@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
Ja vet veel geld wat ze zo ff kwijt bent... Hoop echt dat je het op of andere manier terug of vergoed krijgt!
Ogawa
YouTube-ster



Lydia schreef:
Ogawa schreef:
Lydia schreef:
Geld dit ook nog als ik de verzending niet heb betaald? Want ik kon hem gratis opsturen door bol.com. 

Anders dan bel ik sws nog een x met deze redenen
ik weet wat je bedoelt, naar een antwoordnummer van bol.com? dan is het gratis idd en in principe gaat het erom dat je hebt verzonden, dat is jouw verplichting en daar heb je aan voldaan
gewoon bellen! ik heb dit ook een keer meegemaakt
Ja, had via klantenservice bericht gestuurd en moest via bol.com een reparatie aanvragen en kreeg hierbij van hun een barcode die gescand moest worden.

Oke top, we gaan eerst bij de jumbo vragen of die misschien verkeerd is neergelegd en dus daar nog ligt en anders sws bellen
jup succes, 2 weken is ook veel te lang dat kan niet
Anoniem
Wereldberoemd



Mercredi schreef:
Lydia schreef:
@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
Maar is postnl dan niet schuldig aan het kwijtmaken? Aangezien je wel gewoon bewijs hebt dat je het hebt afgeleverd etc!
Ja denk het ook wel want hun hebben hem moeten ophalen en afleveren bij die reparatie centrum wat ze nooit hebben gedaan
Anoniem
Wereldberoemd



Dior schreef:
Geen zorgen. Had het zelfde met een ander product van bol.com. Je krijgt je geld terug, bol.com heeft echt geweldige service. 
Dat zou wel een hoop schelen, idd. Hoop het echt
Anoniem
Wereldberoemd



blurryface schreef:
Lydia schreef:
@Squilia  @Mercredi  ja true, heb ook al gejankt ahah, is over de 400,- (aan waarde aan spelletjes die er ook op gekocht staan etc) wat gewoon ff weg is nu. 

Toen ik het mailtje kreeg dat die nog niet binnen was en ik dus moest aangeven wanneer ik hem had afgeleverd zakte me hart ook echt in mijn schoenen (zo klopt die spreekdinges toch) en kon ik ook wel janken
heb je de spelletjes via nintendo account gekocht? dan staan die gwn op je acc en kan je ze weer herclaimen met een andere switch (mocht die echt kwijt zijn)
Ja die heb ik via nintendo acc gekocht idd.

Oohh thank god
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste