Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Bluesweater
Wie wilt een kerstkaartje? 🎄
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
empathy map
Literacity
Wereldberoemd



Chevrolet schreef:
Literacity schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Dit o.a.
Voor een supermarkt zou je bijv bij 'thinks' de zelfscanners kunnen neerzetten, zo van "dit maakt het boodschappen doen makkelijker" of dingen die in de aanbieding zijn en dat de klant denkt van "heb ik dit nodig"
De dingen die SoldToADemon hier beschrijft kan je allemaal bij 'does' neerzetten

Probeer het anders eens te bekijken vanuit het oogpunt van jezelf wanneer je boodschappen zou doen
bedankt voor de tipsss, kan ik echt wel gebruiken!
en heb jij gewoon dat model wat soldtoademon poste ingevuld? @Literacity 
Wij hadden deze, dus net iets anders. Komt in principe gewoon op hetzelfde neer. 
Maar dan zou je de zelfscanners bijv ook kunnen plaatsen bij "zien"

Literacity
Wereldberoemd



Literacity schreef:
Chevrolet schreef:
Literacity schreef:
Dit o.a.
Voor een supermarkt zou je bijv bij 'thinks' de zelfscanners kunnen neerzetten, zo van "dit maakt het boodschappen doen makkelijker" of dingen die in de aanbieding zijn en dat de klant denkt van "heb ik dit nodig"
De dingen die SoldToADemon hier beschrijft kan je allemaal bij 'does' neerzetten

Probeer het anders eens te bekijken vanuit het oogpunt van jezelf wanneer je boodschappen zou doen
bedankt voor de tipsss, kan ik echt wel gebruiken!
en heb jij gewoon dat model wat soldtoademon poste ingevuld? @Literacity 
Wij hadden deze, dus net iets anders. Komt in principe gewoon op hetzelfde neer. 
Maar dan zou je de zelfscanners bijv ook kunnen plaatsen bij "zien"

En dan specifiek richten op de technologie ervan ofzo
Anoniem
Internationale ster



Literacity schreef:
Chevrolet schreef:
Literacity schreef:
Dit o.a.
Voor een supermarkt zou je bijv bij 'thinks' de zelfscanners kunnen neerzetten, zo van "dit maakt het boodschappen doen makkelijker" of dingen die in de aanbieding zijn en dat de klant denkt van "heb ik dit nodig"
De dingen die SoldToADemon hier beschrijft kan je allemaal bij 'does' neerzetten

Probeer het anders eens te bekijken vanuit het oogpunt van jezelf wanneer je boodschappen zou doen
bedankt voor de tipsss, kan ik echt wel gebruiken!
en heb jij gewoon dat model wat soldtoademon poste ingevuld? @Literacity 
Wij hadden deze, dus net iets anders. Komt in principe gewoon op hetzelfde neer. 
Maar dan zou je de zelfscanners bijv ook kunnen plaatsen bij "zien"

tysmmm, ik ga even proberen om het zelf in te vullen
ik vind het best lastig hahah 
Demi
Wereldberoemd



SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Van wat jij beschrijft lijkt het wel een beetje op een uitgebreide customer journey mapping? Geen idee of je daar iets aan kunt hebben? @Chevrolet 
Anoniem
Internationale ster



Demi schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Van wat jij beschrijft lijkt het wel een beetje op een uitgebreide customer journey mapping? Geen idee of je daar iets aan kunt hebben? @Chevrolet 
jaaa klopt, die moet ik inderdaad ook maken 
Demi
Wereldberoemd



Chevrolet schreef:
Demi schreef:
SoldToADemon schreef:
Sort of. Kwestie van de verschillende stappen in een proces in kaart brengen (dus bijvoorbeeld boodschappen doen: lijstje maken, erheen reizen, karretje pakken, etc.) en dan daar de gevoelens van de gebruiker/consument aan linken vgm 
Van wat jij beschrijft lijkt het wel een beetje op een uitgebreide customer journey mapping? Geen idee of je daar iets aan kunt hebben? @Chevrolet 
jaaa klopt, die moet ik inderdaad ook maken 
Oooh 't zijn twee verschillende dingen dus? 

Want ik dacht meteen meer aan iets in deze trant: 
Anoniem
Internationale ster



Demi schreef:
Chevrolet schreef:
Demi schreef:
Van wat jij beschrijft lijkt het wel een beetje op een uitgebreide customer journey mapping? Geen idee of je daar iets aan kunt hebben? @Chevrolet 
jaaa klopt, die moet ik inderdaad ook maken 
Oooh 't zijn twee verschillende dingen dus? 

Want ik dacht meteen meer aan iets in deze trant: 
dat is de customer journey als ik het niet fout heb 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: