Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
happy newyear may the odds be upon you!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Irritante klanten
Medusasnakes
Wereldberoemd



Sorry voor het lange verhaal, maar de frustratie moest eruit
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Blijkbaar hing er een verkeerd prijskaartje, want het kassasysteem gaf een hogere prijs.
Bij ons is het zo, kassasysteem prijs is leidend, kon die de hoger op even roepen, want zij was bezig met een winkeldief die ik had betrapt. 
Zij stond erop dat ze het meekreeg voor de prijs van het prijskaartje ‘want dat is in mijn winkel ook zo’, ze vond het allemaal niet kunnen. Uiteindelijk gezegd dat ze maar terug moest komen op een later moment, want ze wou met de leider praten. Nooit terug gekomen die dag, later wel in lockdown met 5 kinderen zonder mondkapje met haar man (hadden maar 1 mandje, man en vrouw wel mondkapje) in onze winkel komen.

Oh en eentje zei tegen mij dat ik van kassa moest switchen, want hij stond daar klaar, en dat ik moest werken voor m’n geld. 
Medusasnakes
Wereldberoemd



Oh en wij doen op zaterdag vaak maaltijden: 2 voor 1  omdat we zondag dicht zijn en dus leeg moeten verkopen. Een vrouw had een keer 2 maaltijden en 2 bakjes met gehaktballen. Die maaltijden zijn duurder dus daar moest ze voor betalen en de 2 bakjes met gehaktballen kreeg ze gratis. Dat is letterlijk overal zo toch? Nee ging ze zeggen dat ik zielig bezig was, want het was voor een vrouw van 90 dus echt zielig dat ze dan voor de maaltijden moest betalen. Ze werd echt boos op me. Hallo jij bent zielig bezig. Je krijgt gratis eten en gaat dan zeuren dat het niet nog goedkoper is? Doe nornaal
Medusasnakes
Wereldberoemd



xItsxMyxLifex schreef:
Blijkbaar hing er een verkeerd prijskaartje, want het kassasysteem gaf een hogere prijs.
Bij ons is het zo, kassasysteem prijs is leidend, kon die de hoger op even roepen, want zij was bezig met een winkeldief die ik had betrapt. 
Zij stond erop dat ze het meekreeg voor de prijs van het prijskaartje ‘want dat is in mijn winkel ook zo’, ze vond het allemaal niet kunnen. Uiteindelijk gezegd dat ze maar terug moest komen op een later moment, want ze wou met de leider praten. Nooit terug gekomen die dag, later wel in lockdown met 5 kinderen zonder mondkapje met haar man (hadden maar 1 mandje, man en vrouw wel mondkapje) in onze winkel komen.

Oh en eentje zei tegen mij dat ik van kassa moest switchen, want hij stond daar klaar, en dat ik moest werken voor m’n geld. 

Dit is bij ons ook zo vaak. Sta ik bij de ene kassa, gaan ze bij de andere staan en verwachten ze maar dat ik opschuif ofzo?? Nee wacht gewoon totdat deze klant weg is en ga dan naar deze kassa
Whysoserious
Straatmuzikant



Ik werkte vroegah bij de bibliotheek
en er was altijd en vrouw die dan op die bibliotheek computers ging, hardstyle ging aanzetten en iedereen een middelvinger gaf die langskwam lopen


maar dat was meer amusing dan irritant 
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



medusasnakes schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Blijkbaar hing er een verkeerd prijskaartje, want het kassasysteem gaf een hogere prijs.
Bij ons is het zo, kassasysteem prijs is leidend, kon die de hoger op even roepen, want zij was bezig met een winkeldief die ik had betrapt. 
Zij stond erop dat ze het meekreeg voor de prijs van het prijskaartje ‘want dat is in mijn winkel ook zo’, ze vond het allemaal niet kunnen. Uiteindelijk gezegd dat ze maar terug moest komen op een later moment, want ze wou met de leider praten. Nooit terug gekomen die dag, later wel in lockdown met 5 kinderen zonder mondkapje met haar man (hadden maar 1 mandje, man en vrouw wel mondkapje) in onze winkel komen.

Oh en eentje zei tegen mij dat ik van kassa moest switchen, want hij stond daar klaar, en dat ik moest werken voor m’n geld. 

Dit is bij ons ook zo vaak. Sta ik bij de ene kassa, gaan ze bij de andere staan en verwachten ze maar dat ik opschuif ofzo?? Nee wacht gewoon totdat deze klant weg is en ga dan naar deze kassa
Ja precies, en door problemen, mocht ik niet eens van kassa switchen lmao
Account verwijderd




In het begin van de corona periode moesten wij de broodjes verpakken in plastic. Toen werd er een vrouw boos op mij, want het was slecht voor het milieu. (Zit wat in, maar ik volg ook alleen maar instructies van het hoofdkantoor op). Toen wij de broodjes weer los in de bak mochten liggen, werd die zelfde vrouw boos op mij omdat ze weer los in de bak lagen en niet meer verpakt waren. Want er was corona en sommige mensen gebruiken geen tang, dus het is hartstikke onhygiënisch. Ja, wat wil je nou mens!
Anoniem
Minister of Pop



Dit is echt leuk om te lezen ahah wat zijn sommige mensen kut
Anoniem
Minister of Pop



medusasnakes schreef:
Oh en wij doen op zaterdag vaak maaltijden: 2 voor 1  omdat we zondag dicht zijn en dus leeg moeten verkopen. Een vrouw had een keer 2 maaltijden en 2 bakjes met gehaktballen. Die maaltijden zijn duurder dus daar moest ze voor betalen en de 2 bakjes met gehaktballen kreeg ze gratis. Dat is letterlijk overal zo toch? Nee ging ze zeggen dat ik zielig bezig was, want het was voor een vrouw van 90 dus echt zielig dat ze dan voor de maaltijden moest betalen. Ze werd echt boos op me. Hallo jij bent zielig bezig. Je krijgt gratis eten en gaat dan zeuren dat het niet nog goedkoper is? Doe nornaal
Bij ons (c&a) was dat trouwens niet. Dan moet je de 1e en de 3e betalen ipv 1e en 2e. Anders krijg je mensen die 2x willen afrekenen omdat dat goedkoper is
Medusasnakes
Wereldberoemd



Sas schreef:
medusasnakes schreef:
Oh en wij doen op zaterdag vaak maaltijden: 2 voor 1  omdat we zondag dicht zijn en dus leeg moeten verkopen. Een vrouw had een keer 2 maaltijden en 2 bakjes met gehaktballen. Die maaltijden zijn duurder dus daar moest ze voor betalen en de 2 bakjes met gehaktballen kreeg ze gratis. Dat is letterlijk overal zo toch? Nee ging ze zeggen dat ik zielig bezig was, want het was voor een vrouw van 90 dus echt zielig dat ze dan voor de maaltijden moest betalen. Ze werd echt boos op me. Hallo jij bent zielig bezig. Je krijgt gratis eten en gaat dan zeuren dat het niet nog goedkoper is? Doe nornaal
Bij ons (c&a) was dat trouwens niet. Dan moet je de 1e en de 3e betalen ipv 1e en 2e. Anders krijg je mensen die 2x willen afrekenen omdat dat goedkoper is
Niemand is tot nu toe zo slim geweest
Account verwijderd




Of van die mensen die het magazijn inlopen, omdat ze geen geduld hebben om te wachten dat ik terug ben. Soms ben ik nog geen eens een minuut achter.
Anoniem
Internationale ster



RockQueen schreef:
Toen de koffietafel nog open was in de winkel (mag nu niet i.v.m. corona) toen zat er echt elke dag een man koffie te drinken. En als er dan een keer geen koekjes op tafel stonden, dan riep hij mij altijd en vroeg die of ik er nog wat neer ging zetten. Hij heeft ook wel eens uit zichzelf koekjes gepakt. Toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie dat ik niet zo moest zeuren.
Ik ben blij dat die tafel nu weg is, want wat een asociale en irritante mensen zaten daar altijd zeg...
Dat je je niet schaamt om daar elke dag koffie te zitten leuten, zeg
Anoniem
Landelijke ster



Hh
Anoniem
Popster



@Adlisious jij hebt een boel vervelende klanten gehad!

Ik had ooit een klant toen ik bij een schoenenwinkel werkte die vroeg of ik de schoen aan haar voeten wilde doen. Geen probleem, misschien had mevrouw iets lichamelijks waardoor het moeilijk ging. Dus ik trok haar huidige schoen uit en wilde de sandaal aantrekken. Mevrouw had heeeele vieze voeten (: 
Ze was niet tevreden dus deed ik nog een paar, en eindstand wilde ze toch de eerste, en na een kwartier kreeg ik enorme jeuk aan m'n handen en bultjes, dus ik denk dat ze voetschimmel ofzo had. Ik heb nog nooit zo heftig en lang m'n handen gewassen op werk en wilde de rest van de dag dood van binnen
Anoniem
YouTube-ster



Ik werkte op een debiteurenafdeling binnen een organisatie die een andere organisatie had overgenomen, dus ook de klanten en de gehele administratie. Die onderneming die was overgenomen had de administratie totaal niet op orde, dit is natuurlijk super risicovol omdat heel veel klanten een automatische incasso hadden, wat betekende dat wij automatisch afschreven bij die klanten. Maar doordat de administratie niet op orde was, werden ook de verkeerde bedragen afgeschreven.

Super vervelend natuurlijk, zeker in deze coronaperiode. Bij heel veel klanten hebben we het netjes kunnen oplossen, alleen er was 1 klant die een collega van mij belde en hem volledig begon uit te schelden en uitspraken te doen van 'als ik je ooit in het echt tegenkom steek ik je neer' of 'zeg welke vestiging je werkt en dan kom ik die in de fik steken'. Hier is meteen melding van gemaakt en deze man is in ieder geval geen klant meer hahaha. 

Dit was wel het heftigste verhaal wat ik mee heb gemaakt bij deze onderneming haha, maar had standaard elke week wel boze klanten aan de telefoon. Die dreigde dat ze geen klant meer zijn als bepaalde zaken niet worden opgelost of die je helemaal begonnen uitschelden en daarna zeggen ' ja maar dit is geen aanval naar jou he'

Toch blij dat ik daar weg ben, en echt respect voor mensen die bij een klantenservice van bedrijven werken.. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste