Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Bluesweater
Wie wilt een kerstkaartje? 🎄
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Wat vind jij? > voedsel datum
Account verwijderd




Lavaires schreef:
FireUntamed schreef:
Lavaires schreef:
Fout vd winkel! Dus sowieso terug gaan EN als dit vaker blijft gebeurt een melding maken bij de NVWA (of desnoods mij mailen haha). Ik zag laatst toevallig een tiktok waarin mensen echt wekelijks zulke situaties hadden bij een supermarkt en er zijn dus te weinig mensen die weten dat je daar heel simpel een melding van kunt maken, is ook echt belangrijk
Heb ik zeker gedaan, en ik kreeg een compensatie Ze zouden er ook beter op letten.

Nou ben ik wel benieuwd naar jouw baan! @Lavaires 

Ahh wat top! Heel goed dat er winkels zijn die dit zo goed oppakken!
Haha nee mijn vader werkt al een aantal jaar voor de NVWA, hij heeft grote zaken echt gesaved (o.a met die eieren crisis) en werkt nu op het klantcontactservice. Hij neemt meldingen per telefoon/email aan, zorgt ervoor dat al die meldingen bij de juiste afdelingen komen, de mensen op de hoogte blijven van hun melding en de administratie van meldingen per winkels. Heel interessant werk eigenlijk @FireUntamed   
Wow dat klinkt echt cool! Dankbaar werk om te doen, maar ook confronterend lijkt me als je zaken moet ‘verklikken’ als het ware. Lastig maar mooi en ik denk ook wel ondergewaardeerd werk.
Anoniem
Landelijke ster



FireUntamed schreef:
Lavaires schreef:
FireUntamed schreef:
Heb ik zeker gedaan, en ik kreeg een compensatie Ze zouden er ook beter op letten.

Nou ben ik wel benieuwd naar jouw baan! @Lavaires 

Ahh wat top! Heel goed dat er winkels zijn die dit zo goed oppakken!
Haha nee mijn vader werkt al een aantal jaar voor de NVWA, hij heeft grote zaken echt gesaved (o.a met die eieren crisis) en werkt nu op het klantcontactservice. Hij neemt meldingen per telefoon/email aan, zorgt ervoor dat al die meldingen bij de juiste afdelingen komen, de mensen op de hoogte blijven van hun melding en de administratie van meldingen per winkels. Heel interessant werk eigenlijk @FireUntamed  ntamed   
Wow dat klinkt echt cool! Dankbaar werk om te doen, maar ook confronterend lijkt me als je zaken moet ‘verklikken’ als het ware. Lastig maar mooi en ik denk ook wel ondergewaardeerd werk.
Het is ook gewoonweg gevaarlijk als bedrijven zich niet aan de veiligheidsvoorschriften voldoen, en al helemaal op gebied van levensmiddelen. Er zijn helaas ontzettend veel ondernemingen bijvoorbeeld, restaurants, waar vele mensen doodziek worden. Er was zo'n TV programma hier in NL die dat allemaal liet zien maar weet even niet hoe die heet haha. Maar ook ''oplichterij'' van bepaalde reclames. Vegetarische kip, is geen kip en mag zo ook niet geadverteerd worden bijvoorbeeld. Of de veiligheid van kinderspeelgoed, regelmatig toen ik bij Intertoys werkte dat er speelgoed per direct uit het assortiment gehaald moest worden wegens gevaar van deeltjes die los komen o.i.d, om maar een paar voorbeelden te noemen haha. Daar houdt de nvwa zich ook mee bezig.

Sorry ik vind het heel leuk om hier over te praten hihi. Veel mensen hebben ook wel enige ''haat'' richting de nvwa omtrent het dierenbeleid (honden/katten uit het buitenland halen en dergelijk) maar het is en blijft ontzettend belangrijk werk die de bevolking van veel ''beschermt'', daar wordt niet genoeg over gepraat :)  
NeonLights
Queen of Queens



Dat is een fout van de winkel. Als een winkel voedsel verkoopt, horen zij op de datums te letten. 
Zo had ik een paar jaar terug wat bij de Action gekocht en dat bleek gewoon bijna 2 maanden over datum te zijn. Dan is Action natuurlijk geen supermarkt met o.a. verse producten enzo, maar ze horen ook daar zeker wel te letten op de datums. Ik heb toen een berichtje bij hun op Facebook gezet (omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg en ze in de winkel best moeilijk doen over klachten enzo). Gewoon netjes, niet aanvallend ofzo, maar wel duidelijk gemaakt dat dat gewoon niet kan. Nouja ik heb toen een privé berichtje terug gekregen dat ik terug kon gaan naar de winkel en het geld terug zou krijgen. Wat natuurlijk niet veel was, hahaha. Maar goed, er werd wat aan gedaan. Eenmaal in de winkel kreeg ik ook nog even doodleuk een grote mond van een meid die er toen werkte 
Kreeg toen ook nog een berichtje van een neef van me die ook bij een Action werkt, dat het druk was in de winkels enzo. Nouja dat kan wel zo zijn, maar dit zijn dingen waar ook zij gewoon op horen te letten. Als het nou om een paar dagen ging, dan was het nog te overzien, maar bijna 2 maanden is gewoon niet acceptabel. 
Bluesweater
Minister of Pop



Whysoserious schreef:
Fout van de winkel

Anoniem
Wereldberoemd



gewoon fout van de winkel
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: