Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Sollicitatie voortgang
Anoniem
Levende legende



LindzyInfernal schreef:
Desinteresse schreef:
LindzyInfernal schreef:
Het probleem hier is ik heb me netjes 31 mei bij uwv gemeld like mensen ik wordt 1 juni werkeloos. Okay dan krijgt u WW prima in de brief stond ook dat ik een adviseur krijg nu einde juni nadert heb ik nog altijd geen gesprek gehad met een adviseur en heb ik ook serieus geen idee wanneer ik de WW ga krijgen voor mij is dat wel belangrijk want mijn spaargeld is helaas niet veel heb niet veel kunnen sparen tegenvaller met mijn auto like distributie riem vervangen ja duur geintje vooral als het een natte riem is. 
Distributieriem is geen geintje inderdaad. Maar wat slordig dat ze er nu al zo lang over doen! En je kunt ze ook niet op een manier bereiken om te vragen of er niet iets mis is gegaan?
ik heb nogmaals een mail in de uwv berichten box gestuurd van jongens hoe zit het nou anders wil ik de job coach van de gemeente wel aansporen om te kijken wat ze voor me kan doen. 
Goed dat je ze weer eens een bericht gestuurd hebt! Ik hoop dat je snel reactie krijgt.
Anoniem
Levende legende



bluesweater schreef:
Desinteresse schreef:
Hoi, zoals ik al een tijdje geleden aangegeven had was ik bezig met solliciteren. Het staat niet op een prioriteiten lijst, omdat ik wel nog steeds mijn eigen bedrijf heb momenteel en hier niet makkelijk mee kan stoppen. Nu zag ik laatst een vacature waar ik wel enthousiast van werd, maar ik kreeg een mail als antwoord dat ze mijn kwaliteiten zeker terug vonden in mijn motivatie en CV, maar niet voor deze functie. Wel stond er net een andere functie, waar ik beter bij zou passen.

Ik heb die vacature bekeken en raakte ook hier direct enthousiast van. Direct heb ik gesolliciteerd en daarna was het afwachten. Tot gisteren. Ik ben namelijk gebeld dat ik komende maandag op kennismakingsgesprek mag komen. (Geen idee of dit anders is dan sollicitatiegesprek). Maar in ieder geval mag ik in gesprek met 1 werknemer en de leidinggevende daar.

Ik heb er echt veel zin in, maar vind het ergens ook wel een beetje spannend... Vooral, omdat ik dus niet direct 'alle' tijd heb om meteen bij ze aan de slag te gaan, omdat ik gewoon ook een fulltime baan heb al (die ik evt. wel iets kan afbouwen). 

Nu weet ik dat meer hier bezig zijn met werk zoeken, hoe staat het er bij jou voor? En de menen die werk hebben, hoe lang werk je al op dezelfde plek en heb je het gevoel dat je daar op je plek zit?
ooh wat spannend! ik ben nu ook wel nieuwsgierig of zo'n kennismaking anders is dan een sollicitatie gesprek?? ik ben wel benieuwd wat voor werk je zoekt?? aangezien er wel een logo voor je is gemaakt etc, ga je dat nog gebruiken haha
Ik ben ook wel benieuwd hoe anders het is. Er stond bij dat ik mijn CV verder kon toelichten en ze mijn verwachtingen willen weten. Ook gaan zij meer vertellen over de functie. Dit is als buurtsportcoach Gezondheid & Preventie. Klinkt heel cool, maar ik ga vooral in de gemeenten valpreventie voor 65+ organiseren. Ik ga misschien daarnaast ook dat logo gebruiken, maar ik moet dan eerst wel echt weg zijn waar ik nu zit
Anoniem
Levende legende



Dazy schreef:
Spannend! Fijn dat ze enthousiast over je zijn. Hopelijk wordt het wat!
Ik heb misschien eind juni een nieuwe functie binnen het bedrijf waar ik werk. Ik werk hier nu het langst, al ruim 3.5 jaar! Ik vind het hier heel leuk, dus liever ga ik ook niet zo snel weg. Maar ik wil heel graag doorgroeien, wat er tot nu toe niet van gekomen is, maar wie weet, deze zomer wel!
Zeker spannend! Bedankt, ik hoop het ook! Wat gaaf dat je misschien een nieuwe functie gaat hebben. Ik hoop ook voor je dat je de functie krijgt. En goed om te lezen dat je er zo erg op je plek zit!
Anoniem
Princess of Pop



Ah ik zie het terug bellen als een drempel, kennelijk heeft het bedrijf waar ik woensdag een gesprek mee had me 3x gebeld. En toen heeft hr gemaild met dat ze nog extra vragen hadden, ik heb terug gemaild of ze me die vragen kan mailen want ik vind vragen beantwoorden over de telefoon behoorlijk vervelend. 

Vragen kan altijd hoop dat ze me zo die vragen nog sturen al weet ik bijna zeker dat ik de job niet ga nemen. Want te onregelmatig en totaal niet passend bij wat ik gestudeerd heb ja 5% zou ict zijn de rest zou meer bij een bouwvakker horen dingen aansluiten en elektriciteit. 
Anoniem
Levende legende



Desinteresse schreef:
Dazy schreef:
Spannend! Fijn dat ze enthousiast over je zijn. Hopelijk wordt het wat!
Ik heb misschien eind juni een nieuwe functie binnen het bedrijf waar ik werk. Ik werk hier nu het langst, al ruim 3.5 jaar! Ik vind het hier heel leuk, dus liever ga ik ook niet zo snel weg. Maar ik wil heel graag doorgroeien, wat er tot nu toe niet van gekomen is, maar wie weet, deze zomer wel!
Zeker spannend! Bedankt, ik hoop het ook! Wat gaaf dat je misschien een nieuwe functie gaat hebben. Ik hoop ook voor je dat je de functie krijgt. En goed om te lezen dat je er zo erg op je plek zit!
Dankje!

Laat weten hoe het maandag was 😊
Anoniem
Levende legende



Dazy schreef:
Desinteresse schreef:
Dazy schreef:
Spannend! Fijn dat ze enthousiast over je zijn. Hopelijk wordt het wat!
Ik heb misschien eind juni een nieuwe functie binnen het bedrijf waar ik werk. Ik werk hier nu het langst, al ruim 3.5 jaar! Ik vind het hier heel leuk, dus liever ga ik ook niet zo snel weg. Maar ik wil heel graag doorgroeien, wat er tot nu toe niet van gekomen is, maar wie weet, deze zomer wel!
Zeker spannend! Bedankt, ik hoop het ook! Wat gaaf dat je misschien een nieuwe functie gaat hebben. Ik hoop ook voor je dat je de functie krijgt. En goed om te lezen dat je er zo erg op je plek zit!
Dankje!

Laat weten hoe het maandag was 😊
Ga ik doen! Nu eerst uitrusten in het weekend (ook al ga ik zo nog wat dingetjes voor werk doen)
Anoniem
Levende legende



LindzyInfernal schreef:
Ah ik zie het terug bellen als een drempel, kennelijk heeft het bedrijf waar ik woensdag een gesprek mee had me 3x gebeld. En toen heeft hr gemaild met dat ze nog extra vragen hadden, ik heb terug gemaild of ze me die vragen kan mailen want ik vind vragen beantwoorden over de telefoon behoorlijk vervelend. 

Vragen kan altijd hoop dat ze me zo die vragen nog sturen al weet ik bijna zeker dat ik de job niet ga nemen. Want te onregelmatig en totaal niet passend bij wat ik gestudeerd heb ja 5% zou ict zijn de rest zou meer bij een bouwvakker horen dingen aansluiten en elektriciteit. 
Vind je sowieso bellen vervelend of alleen specifiek over dit soort dingen zoals een sollicitatie?

Ja, dus eigenlijk is het iets anders dan waar je voor geleerd hebt en wat je graag zou willen als ik het goed begrijp?
Anoniem
Levende legende



Ik ga zo die kant op rijden, ik voel echt gezonde spanningen! Wel gek, in november had ik een sollicitatiegesprek en dat voelde echt 'anders' voor mij. Misschien, omdat ik al van te voren wist dat ik best goed in het team paste, maar ze iemand per direct fulltime er bij wilden hebben en dat is gewoonweg onmogelijk voor mij op dit moment (en toen ook)
Anoniem
Princess of Pop



Kennelijk wil de hr medewerkster van het bedrijf waar ik laatst een sollicitatie had. een feedback bel moment om de sollicitatie te bespreken.

Echter ben ik nu niet meer zo happig op de vacature, dit omdat het toch te zeer fysiek zwaar belastend werk gaat wezen plus de onregelmatige werktijden en oproepdiensten zie ik niet zitten. Hoe ga ik netjes dit aangeven. 

En ik wordt zo moe van de afwijzingen, like okay je wil deze traineeship volgen, prima maar je diploma is niet toereikend genoeg. Ik wil me laten omscholen naar wat anders binnen de ict ik wil mezelf laten bijscholen als het moet maar ik moet dan wel ergens aangenomen worden. 
En uwv schiet ook niet echt op begin juni brief ontvangen ja u krijgt een adviseur en daarmee maakt u afspraken omtrent solliciteren nou we zitten al bijna eind juni en ik heb nog geen uitnodiging gezien. Ben zelf wel aan het solliciteren like heb er de maand juni nu 7 gedaan waarvan gros me gewoon weg afwijst. 

Ik raak er beetje gefrustreerd van 
Anoniem
Levende legende



Desinteresse schreef:
Ik ga zo die kant op rijden, ik voel echt gezonde spanningen! Wel gek, in november had ik een sollicitatiegesprek en dat voelde echt 'anders' voor mij. Misschien, omdat ik al van te voren wist dat ik best goed in het team paste, maar ze iemand per direct fulltime er bij wilden hebben en dat is gewoonweg onmogelijk voor mij op dit moment (en toen ook)
En hoe is het gegaan?
Anoniem
Queen of Queens



Dazy schreef:
Desinteresse schreef:
Ik ga zo die kant op rijden, ik voel echt gezonde spanningen! Wel gek, in november had ik een sollicitatiegesprek en dat voelde echt 'anders' voor mij. Misschien, omdat ik al van te voren wist dat ik best goed in het team paste, maar ze iemand per direct fulltime er bij wilden hebben en dat is gewoonweg onmogelijk voor mij op dit moment (en toen ook)
En hoe is het gegaan?
Daar ben ik ook benieuwd naar ja!
Anoniem
Princess of Pop



Desinteresse schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ah ik zie het terug bellen als een drempel, kennelijk heeft het bedrijf waar ik woensdag een gesprek mee had me 3x gebeld. En toen heeft hr gemaild met dat ze nog extra vragen hadden, ik heb terug gemaild of ze me die vragen kan mailen want ik vind vragen beantwoorden over de telefoon behoorlijk vervelend. 

Vragen kan altijd hoop dat ze me zo die vragen nog sturen al weet ik bijna zeker dat ik de job niet ga nemen. Want te onregelmatig en totaal niet passend bij wat ik gestudeerd heb ja 5% zou ict zijn de rest zou meer bij een bouwvakker horen dingen aansluiten en elektriciteit. 
Vind je sowieso bellen vervelend of alleen specifiek over dit soort dingen zoals een sollicitatie?

Ja, dus eigenlijk is het iets anders dan waar je voor geleerd hebt en wat je graag zou willen als ik het goed begrijp?
ik vind bellen over al gemeen niks aan maar ja 9/10 keer hoort het wel bij mijn job en de afgelopen 5 jaar was ik een it support engineer dan belt men je plat met ict problemen. 
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Dazy schreef:
Desinteresse schreef:
Ik ga zo die kant op rijden, ik voel echt gezonde spanningen! Wel gek, in november had ik een sollicitatiegesprek en dat voelde echt 'anders' voor mij. Misschien, omdat ik al van te voren wist dat ik best goed in het team paste, maar ze iemand per direct fulltime er bij wilden hebben en dat is gewoonweg onmogelijk voor mij op dit moment (en toen ook)
En hoe is het gegaan?
Daar ben ik ook benieuwd naar ja!
Bedankt voor jullie interesse! Bij het begin voelde het heel goed. Daarna gingen ze ook echt vragen naar situaties hoe ik dat zou gaan oplossen en toen twijfelde ik of mijn antwoorden wel waren wat ze zoeken. Ze hebben ook nog meer gesprekken. Ik krijg vrijdag uiterlijk meer te horen
Anoniem
Queen of Queens



Desinteresse schreef:
Cindy schreef:
Dazy schreef:
En hoe is het gegaan?
Daar ben ik ook benieuwd naar ja!
Bedankt voor jullie interesse! Bij het begin voelde het heel goed. Daarna gingen ze ook echt vragen naar situaties hoe ik dat zou gaan oplossen en toen twijfelde ik of mijn antwoorden wel waren wat ze zoeken. Ze hebben ook nog meer gesprekken. Ik krijg vrijdag uiterlijk meer te horen
Hopelijk wordt je aangenomen!
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Desinteresse schreef:
Cindy schreef:
Daar ben ik ook benieuwd naar ja!
Bedankt voor jullie interesse! Bij het begin voelde het heel goed. Daarna gingen ze ook echt vragen naar situaties hoe ik dat zou gaan oplossen en toen twijfelde ik of mijn antwoorden wel waren wat ze zoeken. Ze hebben ook nog meer gesprekken. Ik krijg vrijdag uiterlijk meer te horen
Hopelijk wordt je aangenomen!
Dankje! Ik hoop het ook. Nu de hele week in spanning zitten
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste