Desinteresse schreef:
LindzyInfernal schreef:
Goed dat je ze weer eens een bericht gestuurd hebt! Ik hoop dat je snel reactie krijgt.
Desinteresse schreef:
ik heb nogmaals een mail in de uwv berichten box gestuurd van jongens hoe zit het nou anders wil ik de job coach van de gemeente wel aansporen om te kijken wat ze voor me kan doen. LindzyInfernal schreef:
Het probleem hier is ik heb me netjes 31 mei bij uwv gemeld like mensen ik wordt 1 juni werkeloos. Okay dan krijgt u WW prima in de brief stond ook dat ik een adviseur krijg nu einde juni nadert heb ik nog altijd geen gesprek gehad met een adviseur en heb ik ook serieus geen idee wanneer ik de WW ga krijgen voor mij is dat wel belangrijk want mijn spaargeld is helaas niet veel heb niet veel kunnen sparen tegenvaller met mijn auto like distributie riem vervangen ja duur geintje vooral als het een natte riem is.
Distributieriem is geen geintje inderdaad. Maar wat slordig dat ze er nu al zo lang over doen! En je kunt ze ook niet op een manier bereiken om te vragen of er niet iets mis is gegaan?Het probleem hier is ik heb me netjes 31 mei bij uwv gemeld like mensen ik wordt 1 juni werkeloos. Okay dan krijgt u WW prima in de brief stond ook dat ik een adviseur krijg nu einde juni nadert heb ik nog altijd geen gesprek gehad met een adviseur en heb ik ook serieus geen idee wanneer ik de WW ga krijgen voor mij is dat wel belangrijk want mijn spaargeld is helaas niet veel heb niet veel kunnen sparen tegenvaller met mijn auto like distributie riem vervangen ja duur geintje vooral als het een natte riem is.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19