Lefacumis schreef:
No prob als ze er komen word jij het !
SoldToADemon schreef:
Hm yeah, maar gezien het grote aantal mods dat er nu al is, zullen die verkiezingen nog wel even duren haha.
Kaj schreef:
Er zal altijd verloop blijven in moderatoren, mensen stoppen af en toe dat houd je toch. En we gaan geen mensen meer mod maken zonder verkiezingen is al besloten dus dat zal altijd wel blijven.
SoldToADemon schreef:
Hm, de kans op modverkiezingen in de nabije toekomst wordt hierdoor wel een stuk kleiner though
Hm, de kans op modverkiezingen in de nabije toekomst wordt hierdoor wel een stuk kleiner though

Er zal altijd verloop blijven in moderatoren, mensen stoppen af en toe dat houd je toch. En we gaan geen mensen meer mod maken zonder verkiezingen is al besloten dus dat zal altijd wel blijven.
Hm yeah, maar gezien het grote aantal mods dat er nu al is, zullen die verkiezingen nog wel even duren haha.
No prob als ze er komen word jij het !


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20