Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Lefacumis
Wereldberoemd



Hm, de kans op modverkiezingen in de nabije toekomst wordt hierdoor wel een stuk kleiner though sad

Er zal altijd verloop blijven in moderatoren, mensen stoppen af en toe dat houd je toch. En we gaan geen mensen meer mod maken zonder verkiezingen is al besloten dus dat zal altijd wel blijven.

Hm yeah, maar gezien het grote aantal mods dat er nu al is, zullen die verkiezingen nog wel even duren haha. 

No prob als ze er komen word jij het !bigkiss
Anoniem
Minister of Pop



En je level

WAUW jij en Bayani zijn echt .... omg

Whaha srry ff nie goed gelezen
Account verwijderd




sorry
Account verwijderd




hee kaj hier is een link met wat ik verkoop opruiming garderobe
Account verwijderd




Account verwijderd




Ey ey ey kaj! Ik vind het ook vet met dat filmpje voor de ouders (op pagina tien zei je dat)
want mn moeder die snap dr geen ene fuck van en als ze vraagt wat ik doe leg ik wat uit, maar alles lijkt zo uitgebreid.. dan kan ik mn ouders laten zien waar ik dagelijks mn uurtjes doorbreng
Account verwijderd




Ey ey ey kaj! Ik vind het ook vet met dat filmpje voor de ouders (op pagina tien zei je dat)
want mn moeder die snap dr geen ene fuck van en als ze vraagt wat ik doe leg ik wat uit, maar alles lijkt zo uitgebreid.. dan kan ik mn ouders laten zien waar ik dagelijks mn uurtjes doorbreng

Cinta
Landelijke ster



Het ligt dubbel bij mij tho, van die exclusiviteit, maar ja 't is ook jouw site haha we shall see what the future brings us
Account verwijderd




Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)
Lefacumis
Wereldberoemd



Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)

Tell me meis wat voor waarheid, weet jij uberhaupt een waarheid?
Silatunique
Landelijke ster



Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)

Wat is dan volgens jou 'de echte waarheid' ?
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan nooit zoveel lezen ik zit maar op de helft D:
Account verwijderd




Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)

Tell me meis wat voor waarheid, weet jij uberhaupt een waarheid?

Wat weet jij van de waarheid dan? Wie zegt dat hij jou geen blaasjes wijs maakt. Wie zegt dat ik hier niet sta te liegen en ik alleen maar drama wil maken? Het is maar wat je zelf gelooft zeker.
Silatunique
Landelijke ster



ik kan nooit zoveel lezen ik zit maar op de helft D:

HAHAHAHAHHA jij weer xD
Silatunique
Landelijke ster



Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)

Tell me meis wat voor waarheid, weet jij uberhaupt een waarheid?

Wat weet jij van de waarheid dan? Wie zegt dat hij jou geen blaasjes wijs maakt. Wie zegt dat ik hier niet sta te liegen en ik alleen maar drama wil maken? Het is maar wat je zelf gelooft zeker.

..................................................................
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste