Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
Straatmuzikant



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'
Silatunique
Landelijke ster



wacht ik ben de streepjes vergeten, ik bedoelde :

-...................................................................-
Society
Straatmuzikant



Beetje fake, srry hoor..
Silatunique
Landelijke ster



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'

Kan toch?
Cinta
Landelijke ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Ahahaha omg XD
Lefacumis
Wereldberoemd



Maar he ff om lastig te doen, maar je gaat me niet wijsmaken dat je zo'n heilig boontje bent he. Ik ook niet, zeker niet, maar ik verspreid geen leugens en jij weet net zo goed als iedereeb dat ik leef van waarheden. En ik vind dat andere mensen recht hebben op de waarheid. (En btw dat idee van exclusief is echt prut, just saying)

Tell me meis wat voor waarheid, weet jij uberhaupt een waarheid?

Wat weet jij van de waarheid dan? Wie zegt dat hij jou geen blaasjes wijs maakt. Wie zegt dat ik hier niet sta te liegen en ik alleen maar drama wil maken? Het is maar wat je zelf gelooft zeker.

Jezus jij zegt toch zelf  Ik vind dat andere mensen recht hebben op een waarheid. En vervolgens geen reden hebben, super koel man!
Anoniem
Straatmuzikant



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'

Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.
Silatunique
Landelijke ster



Tell me meis wat voor waarheid, weet jij uberhaupt een waarheid?

Wat weet jij van de waarheid dan? Wie zegt dat hij jou geen blaasjes wijs maakt. Wie zegt dat ik hier niet sta te liegen en ik alleen maar drama wil maken? Het is maar wat je zelf gelooft zeker.

Jezus jij zegt toch zelf  Ik vind dat andere mensen recht hebben op een waarheid. En vervolgens geen rede hebben, super koel man!

Silatunique
Landelijke ster



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'

Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Weet ik veel?
Lefacumis
Wereldberoemd



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'

Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Heeft tie dat dan gezegd? :x
xAnna
Straatmuzikant



Leuk idee van exclusief. En mooi dat je wel mensen uit kan nodigen, want ik ben net begonnen met vertellen over vp etc aan mijn klas :3
Lefacumis
Wereldberoemd



Wat weet jij van de waarheid dan? Wie zegt dat hij jou geen blaasjes wijs maakt. Wie zegt dat ik hier niet sta te liegen en ik alleen maar drama wil maken? Het is maar wat je zelf gelooft zeker.

Jezus jij zegt toch zelf  Ik vind dat andere mensen recht hebben op een waarheid. En vervolgens geen rede hebben, super koel man!


cool
Anoniem
Straatmuzikant



Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Heeft tie dat dan gezegd? :c

Hij zij dat hij 2 maanden niet op Vp is geweest en 3 maanden niet op gSm.
Cinta
Landelijke ster



Waarom zit je op gSm ? o,O -,-'

Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)
Anoniem
Wereldberoemd



ik kan nooit zoveel lezen ik zit maar op de helft D:

HAHAHAHAHHA jij weer xD

wat ik ik nu weer gedaan sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste