Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Lefacumis
Wereldberoemd



Leuk idee van exclusief. En mooi dat je wel mensen uit kan nodigen, want ik ben net begonnen met vertellen over vp etc aan mijn klas :3

Ik durf dat op een of ander manier niet ;x
Silatunique
Landelijke ster



ik kan nooit zoveel lezen ik zit maar op de helft D:

HAHAHAHAHHA jij weer xD

wat ik ik nu weer gedaan sad

Je bent altijd lui HAHAHAH
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAHHA jij weer xD

wat ik ik nu weer gedaan sad

Je bent altijd lui HAHAHAH

kan ik niet aan doen dat ik slecht ben in lezen D: en spreken
Silatunique
Landelijke ster



Oja en waarom zou het erg zijn op een site te zitten waar je 90% van de mensen niet kent. Je kan immers nooit alle mensen kennen die erop spelen. En juist met veel mensen kan iedereen iemand vinden bij wie die zich goed voelt

Ben jij hannah ?
Silatunique
Landelijke ster



wat ik ik nu weer gedaan sad

Je bent altijd lui HAHAHAH

kan ik niets aan doen dat ik slecht ben in lezen D: en spreken

Nou je bent anders wel een kletskous hoor ;D
xAnna
Straatmuzikant



Leuk idee van exclusief. En mooi dat je wel mensen uit kan nodigen, want ik ben net begonnen met vertellen over vp etc aan mijn klas :3

Ik durf dat op een of ander manier niet ;x

Ik ook niet, maar ik heb een begin gemaakt. Zelfs een vriendin is al verslaafd banana
Lefacumis
Wereldberoemd



Oja en waarom zou het erg zijn op een site te zitten waar je 90% van de mensen niet kent. Je kan immers nooit alle mensen kennen die erop spelen. En juist met veel mensen kan iedereen iemand vinden bij wie die zich goed voelt

Ben jij hannah ?

Wie is Hannah? o.O
Anoniem
Straatmuzikant



Kan toch?

Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?
Silatunique
Landelijke ster



Oja en waarom zou het erg zijn op een site te zitten waar je 90% van de mensen niet kent. Je kan immers nooit alle mensen kennen die erop spelen. En juist met veel mensen kan iedereen iemand vinden bij wie die zich goed voelt

Ben jij hannah ?

ja

oke (droge reactie)
Anoniem
Wereldberoemd



Je bent altijd lui HAHAHAH

kan ik niets aan doen dat ik slecht ben in lezen D: en spreken

Nou je bent anders wel een kletskous hoor ;D

nou bedankt
Lefacumis
Wereldberoemd



Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?

Het is niet normaal nee, maar gSm doet dit ook gewoon.
Silatunique
Landelijke ster



Oja en waarom zou het erg zijn op een site te zitten waar je 90% van de mensen niet kent. Je kan immers nooit alle mensen kennen die erop spelen. En juist met veel mensen kan iedereen iemand vinden bij wie die zich goed voelt

Ben jij hannah ?

Wie is Hannah? o.O

Hannah Montana!
Nee, Hannah is Gijs.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ben jij hannah ?

Wie is Hannah? o.O

Hannah Montana!
Nee, Hannah is Gijs.

oooooo
Silatunique
Landelijke ster



kan ik niets aan doen dat ik slecht ben in lezen D: en spreken

Nou je bent anders wel een kletskous hoor ;D

nou bedankt

Het was een compimentje hoorrr!! <3
xAnna
Straatmuzikant



Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?

Maar ja, dat maakt toch niet uit... als hij dat wil, moet hij dat doen. Ik bedoel er wordt best veel gepraat over hem op gsm tijdens drama. Dan wil je wel weten wat er gezegd wordt.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste