Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
Straatmuzikant



Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?

Het is niet normaal nee, maar gSm doet dit ook gewoon.

Nou, zie jij de Admin al op VP komen ?
Anoniem
Wereldberoemd



Nou je bent anders wel een kletskous hoor ;D

nou bedankt

Het was een compimentje hoorrr!! <3

YAYAYAYAYAYY
ladybambi
Internationale ster



Best jammer dat een aantal onruststokers het moeten verpesten voor de rest.
Maar deels snap ik sommige leden van gsm ook wel. Zelf zit ik ook nog wel op gsm. (Ben hier voor de  vrienden die zijn gestopt, niet om onrust te stoken of zo hoor haha) maar ik krijg bijna dagelijks nog mails van vp'ers van die stem links. Maar dan hebben ze een smoesje zoals "Wat is dit waard?" of zo, dat is best irritant. Sommigen willen de vp'ers gewoon terug pakken. Maar op deze manier is inderdaad ook erg irritant en vervelend.
Silatunique
Landelijke ster



nou bedankt

Het was een compimentje hoorrr!! <3

YAYAYAYAYAYY

Dit is dus wat ik bedoel, hahaha! ;p
TuLupaEst
Playback-ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het een heel goed en slim idee :')
Silatunique
Landelijke ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Zucht, weer een irritante gSm'er.
Anoniem
Wereldberoemd



Het was een compimentje hoorrr!! <3

YAYAYAYAYAYY

Dit is dus wat ik bedoel, hahaha! ;p

HAHAHA ik ben hele lange vertaal aan het schrijven 2 bladeren voor vriendin met haar nieuwe liefie *-*
TuLupaEst
Playback-ster



Ik vind je zo onprofessioneel. Op gSm hebben we ook haataccounts van VP, maar je ziet onze admin niet over jullie lopen te stoken. En wij hebben tenminste een reden op kwaad te zijn op VP, jullie niet op gSm. En trouwens als gSm leeg loopt, waar moet jij je ideeën van opsteken? Dan is je muse weg!
Anoniem
Straatmuzikant



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Zucht, weer een irritante gSm'er.

Wtf, HAHAHAHHAHA ?!
Cinta
Landelijke ster



Waarom zou een man van in de 20 op gSm willen zitten ? Dat is gewoon om gSm precies te volgen, zien wat hun doen, etc.

Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?

Lol jawel hoor, concurrentieel gedrag bij bedrijven. áls hij al daarom gSm speelde. Ik ga nu uit van jouw bewering. Bedrijven kijken ook gewoon naar het gedrag van hun concurrenten? Dat is heel normaal gedrag hoor lol
Anoniem
Popster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Dankjewel voor deze zeer onnuttige opmerking. Nu kunnen we allemaal weer verdergaan met ons leven.
Anoniem
Straatmuzikant



Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)

Uhm, dat is niet normaal ?

Maar ja, dat maakt toch niet uit... als hij dat wil, moet hij dat doen. Ik bedoel er wordt best veel gepraat over hem op gsm tijdens drama. Dan wil je wel weten wat er gezegd wordt.

Nou, ze vertellen het op VP wel hoor door de mensen die gSm & VP spelen.
TuLupaEst
Playback-ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Dankjewel voor deze zeer onnuttige opmerking. Nu kunnen we allemaal weer verdergaan met ons leven.

Je bent echt slecht in comebacks
Silatunique
Landelijke ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Zucht, weer een irritante gSm'er.

Wtf, HAHAHAHHAHA ?!

Ik heb niks tegen gSm hoor, alleen irritante gSm'ers cool
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste