Sequel schreef:
Nou, zie jij de Admin al op VP komen ?
Yasmine schreef:
Het is niet normaal nee, maar gSm doet dit ook gewoon.
dedeke schreef:
Uhm, dat is niet normaal ?
TaylorSwift schreef:
Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)
Ja ehm, dat is toch normaal langs één kant? Ze zijn concurrenten en ja concurrenten kijken nu ook eenmaal naar elkaars gedrag, that's economy my dear. (uitgaande van jouw bewering)
Uhm, dat is niet normaal ?
Het is niet normaal nee, maar gSm doet dit ook gewoon.
Nou, zie jij de Admin al op VP komen ?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17